SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Gaan ze binnenkort ook afschaffenquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:52 schreef Kirov het volgende:
Was het belediging van de Koning niet strafbaar? Dus geen prinspils of koningpils grapjes meer
Dan verlaat je de zaal toch lekker. Gr gr.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:52 schreef NumberSeven het volgende:
Wat een drama met jullie, als je al iets post, post dan niet 100x hetzelfde. Bijv; we zien allemaal dat amalia gaapt, dan gaan jullie allemaal posten; "amalia gaapt, of amalia is moe"
No shit sherlocks
De enige club die onder Wilhelmina, Juliana, Beatrix en Koning Willem Alexander kampioen is geworden van Nederlandquote:
Zag jij net ook een koor zingen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:53 schreef GGMM het volgende:
Wat een drama met jullie, als je al iets post, post dan niet 100x hetzelfde. Bijv; we zien allemaal dat amalia gaapt, dan gaan jullie allemaal posten; "amalia gaapt, of amalia is moe"
No shit sherlocks
Amalia gaapte, zag je dat?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:53 schreef GGMM het volgende:
No shit sherlocks
Dit uit jouw mond.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:53 schreef GGMM het volgende:
No shit sherlocks
Goaaaal x100 danquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
No shit sherlocks
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:53 schreef GGMM het volgende:
No shit sherlocks
No shit sherlocks
Komt op de bluray wel.quote:
Wat een drama met jullie, als je al iets post, post dan niet 100x hetzelfde. Bijv; we zien allemaal dat amalia gaapt, dan gaan jullie allemaal posten; "amalia gaapt, of amalia is moe"quote:
Ik wijs je met liefde op het mooie rode kruisje, rechtsbovenin. Mocht dat teveel moeite zijn, kan alt F4 altijd uitkomst bieden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
No shit sherlocks
Kabinetsleden zweren niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe ging dat zweren/beloven bij Jetta eigenlijk?
Nee, vertel!quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:54 schreef Pedroso het volgende:
Hebben trouwens net gezien dat Amalia gaapte ?
No shit sherlocks
in HD?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Komt op de bluray wel.
Die komt ook met commentraartracks van de hoogheden bij alle beelden.
Ah weer iemand die hapt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wijs je met liefde op het mooie rode kruisje, rechtsbovenin. Mocht dat teveel moeite zijn, kan alt F4 altijd uitkomst bieden.
lolquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:54 schreef GGMM het volgende:
Wauw, m'n grap was blijkbaar zo slecht dat iedereen dacht dat dit mijn tekst was
Dat komt me bekend voor... weet alleen ff niet waarvan...quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
No shit sherlocks
Dat ben jij al.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:54 schreef Kirov het volgende:
[..]
Voetbal is voor de onderlaag van de samenleving
Klijnsma is geen Kamerlid.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe ging dat zweren/beloven bij Jetta eigenlijk?
Die is voor de baronquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:54 schreef DaMart het volgende:
Waarom hebben ze die kroon niet op Willem-Alexander zijn hoofd gezet?.
Dus post jij maar 2 keer hetzelfdequote:Op dinsdag 30 april 2013 14:55 schreef ddx het volgende:
No shit sherlocks
Ok bedankt man.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:55 schreef NumberSeven het volgende:
daarom raken dit soort topics ontzettend snel vol en kan niemand het meer bijhouden.
Ow... dat is nieuw voor mijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:55 schreef beantherio het volgende:
BREAKING NIEUWS: DE RVD HEEFT BEVESTIGD DAT AMALIA GAAPTE
past niet hihaquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:54 schreef DaMart het volgende:
Wacht maar af, over een paar jaar is het gelijk KOPPEN DR AFquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:55 schreef PirE het volgende:
Dan ben je Koning en dan moet je verplicht naar zo'n koor luisteren
Die hebben er al voor getekend.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:55 schreef Confetti het volgende:
WAAROM HEEFT RUTTE EN ZIJN MINISTERPLOEG NIET TROUW GEZWOREN?
Dat hebben ze op het bordes al gedaan, gekke vent.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:55 schreef Confetti het volgende:
WAAROM HEEFT RUTTE EN ZIJN MINISTERPLOEG NIET TROUW GEZWOREN?
Dat is traditioneel zo gegroeit, in andere landen gebeurd dit wel, zoals Engelandquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:54 schreef DaMart het volgende:
Beiden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Of ze lopen te traag of de muziek was te snel
Doorzichtige mouwen met blauw kant op de boorden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:56 schreef Knaller het volgende:
Lijkt wel of Maxima een bodypaint op heeft.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou alle pittige kapsels op de Dam gaan juichen![]()
en terecht!quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:56 schreef DemonRage het volgende:
Maxima voelt zich al helemaal koningin.
Je bent zelf een poppekast.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:57 schreef GGMM het volgende:
Deze poppekast is me nu wel genoeg geweest.
Zoek het uit met je hele zooi.
* GGMM loopt weg.
Kunt zeggen wat je wilt over Wim Lex maar zo slecht ziet hij ook weer niet uitquote:
Ziet er heel tof uitquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:56 schreef Knaller het volgende:
Lijkt wel of Maxima een bodypaint op heeft.
GGMM doet een Johan Derksen....quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:57 schreef GGMM het volgende:
Deze poppekast is me nu wel genoeg geweest.
Zoek het uit met je hele zooi.
* GGMM loopt weg.
Sterrenkundequote:Op dinsdag 30 april 2013 14:55 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Het cortege bestaat uit 2 personen die zich bezig houden met sterrenkunde en een vrouw die aan een sport doet waarbij je nauwelijks hoeft te bewegen.
De Koninklijke Nerds.
Nope.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Iemand al een scherpschutter gespot?
Gelukkig niet neequote:Op dinsdag 30 april 2013 14:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Kunt zeggen wat je wilt over Wim Lex maar zo slecht ziet hij ook weer niet uit
zit er helemaal vol meequote:Op dinsdag 30 april 2013 14:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Als ze maar van Maxima afblijven!quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Dan had ze hem nooit ontmoet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:57 schreef Pedroso het volgende:
Zou Maxima ook met 'm getrouwd zijn als Willem een bouwvakker geweest zou zijn met een bouwvakkersdecollete ?
quote:
Die heeft hij net kunnen verpatsen aan een Sjeik.quote:
Jaquote:
Echt waar?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha voor Amalia duurt het allemaal wat lang. Ik zag haar zelfs gapen op een gegeven moment
Ik vind jou echt een baas.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha voor Amalia duurt het allemaal wat lang. Ik zag haar zelfs gapen op een gegeven moment
Houd jezus er gewoon buiten vriend.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jezus posten jullie anders 100x hetzelfde. Amalia gaapt, praat en slaapt. Jezus.
Hun kunst is juist om onzichtbaar te blijvenquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik vind dat Amalia het echt heel goed volhoudt tot nog toe, ik zou dat niet kunnen toen ik tien wasquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Echtquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jezus posten jullie anders 100x hetzelfde. Amalia gaapt, praat en slaapt. Jezus.
Wat had je anders verwacht....dat ze met een pittig Zuid-Amerikaans danjse naar buiten zouden komen?quote:
twitter:eelcobvr twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 14:55:57Amsterdam wees 6 demonstratieplekken aan. Vijf zijn leeg, meldt politie. Op Waterlooplein max. 70 mensen. Welk Republikeins genootschap? reageer retweet
Nah, een keer is leuk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Probeer het hier mee:
[ afbeelding ]
Nee, losse floddersquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:59 schreef Rickazio het volgende:
zouden er kogels in die geweren zitten?
Dat doen ze straks.quote:
Echt waar?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is te koud om te protesteren , 15 graden gekquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:59 schreef marcodej het volgende:
twitter:eelcobvr twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 14:55:57Amsterdam wees 6 demonstratieplekken aan. Vijf zijn leeg, meldt politie. Op Waterlooplein max. 70 mensen. Welk Republikeins genootschap? reageer retweet
Nee, winegums.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:59 schreef Rickazio het volgende:
Tuurlijke, wat heb je er anders aanquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:59 schreef Rickazio het volgende:
Überpimpen dit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:59 schreef danos het volgende:
Dikke mantel gescoord op de vrijmarkt die Willy
Sorry, ff snel snel toch.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hopen dat de volgende keer wat beter is, want deze was slecht.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:59 schreef marcodej het volgende:
Ik voel 100nieuwe posts aankomenquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:00 schreef VMSDKR het volgende:
Astrid is ook best lekker hoor. Zou ik ook wel brengen.
Hoe oud is ze dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:00 schreef VMSDKR het volgende:
Astrid is ook best lekker hoor. Zou ik ook wel brengen.
Die ene dacht aan duizenden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:59 schreef marcodej het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maxima
Ik neem aan van wel...maar hopelijk niet tijdens dit soort momenten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:00 schreef z0rz0r het volgende:
en die Amalia maar gapen, hopelijk doet ze dat over 30 jaar niet meer!
AIVD is ingelicht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:01 schreef danos het volgende:
Als ik ooit een aanslag zou willen plegen, dan zou ik een camera als ontstekingsmechanisme gebruiken...
hahaquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:01 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het is allemaal in scene gezet door BNW en reptillans!
Daar kan haar vader nog een voorbeeld aan nemen jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:01 schreef DaMart het volgende:
Amalia ook weer blij: ze mag weer zwaaien.
Dat heeft bijna niemand hier meegemaakt johquote:
Ze is geboren voor dit vakquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:01 schreef DaMart het volgende:
Amalia ook weer blij: ze mag weer zwaaien.
likken of plakkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:01 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Als die nou op een postzegel stond......![]()
![]()
Met Oranjegebak.quote:
Nu al een leider onder leeftijdsgenoten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:02 schreef Spezza19 het volgende:
Grappig om te zien, dat Amalia haar zusjes begeleid tijdens deze dag...
Nou ja, Beatrix liep erachter he... die zal wel weer hebben gezegd: "Even wuiven, meiden!"quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar kan haar vader nog een voorbeeld aan nemen ja
Dat gaat vanzelf als je koningin wordt, dan groeit het haar ineens in een eeuwenoud gebeeldhouwd kapsel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:01 schreef Shreyas het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Máxima d'r haar gewoon los laat voortaan
Die lui zijn gewoon achterlijk, negeren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Jammer hoor al die mensen schreeuwen leven de koningin.. 'T gaat hier toch echt om de Koning.
Maximaquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zijn we er eigenlijk al achter wie die dame in de blauwe jurk was?
Nopquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Maximaquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |