Arme poedelprijswinnaar...quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Drie euro in totaal. Twee euro voor een kattentreiterende voerbak en een euro voor een krat vol Bouquetreeksen. In dat laatste zag ik een prima poedelprijs voor de volgende pubquiz die ik organiseer
Moet dat team maar beter hun best doenquote:
Nee is voor zover ik weet het antwoord op al die vragen. Ik slaap er wel een nachtje over en zie morgen wel of het dan weg isquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:58 schreef wyccie het volgende:
Heb je een botsing gehad, op buik of zij terechtgekomen? En weet je zeker dat het spierpijn is en niet een vage, zeurende pijn?
Ok, misschien helpt sambal? Het leidt wel af.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee is voor zover ik weet het antwoord op al die vragen. Ik slaap er wel een nachtje over en zie morgen wel of het dan weg is
Sambal heb ik wel in huis, maar het lijkt me geen goed idee om daar een nacht in te gaan liggen meurenquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ok, misschien helpt sambal? Het leidt wel af.![]()
Jojo, je was in de buurt. Heb je nog naar B. en mij gezwaait?
Dat mensen nog meedoen aan je kwis...quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Moet dat team maar beter hun best doen. Eerder dit jaar was de poedelprijs nog een fantabuleus videobandenpakket
Het altijd populaire bier of wijn, plus natuurlijk de eerquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:38 schreef wyccie het volgende:
Nu nog zere armen van het zwaaien.
HT, wat is dan de hoofdprijs?
En volgende week weer een aardig korte weekquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:18 schreef Greenpeas het volgende:
Vandaag en morgen nog even overleven, en dan weekend!
Ik doe het nu ook nog wel eensquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kaartjes posten? Dat is toch iets van vroeger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |