Dat niet, maar haar ouders hebben er vanaf 4.30 uur voor moeten zitten...quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
meer dan ze met de verkoop opgehaald zou hebben zeker?
Bijpassende jurk er ook bij genomen?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze net gekocht in maatje 44![]()
[ afbeelding ]
Besteld bij jan Taminiauquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijpassende jurk er ook bij genomen?
El cheapo dot comquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook die voddenlappen tegen de kou er bij genomen?
Al nieuws mbt je kleine en jou?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:40 schreef LadyBlack het volgende:
Hier ook niks! Maar dat is meestal wel anders hoor, vorig jaar had ik een aardige buit na het struinen op de vrijmarkt
Ze had vandaag op de weegschaal van de lactatiekundige die hier was al een stuk beter gewichtquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze had vandaag op de weegschaal van de lactatiekundige die hier was al een stuk beter gewicht![]()
Kan wel een afwijking zijn tussen verschillende weegschalen, maar het heeft mij iig wel weer even een opsteker gegeven
Het is dat Lotusss ff voor een paar uur weggaat, maar hier pitabroodjes met shoarma en veel knoflooksausquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
Tortellini met ketchup hier.Ben te gaar om ook maar iets te doen.
Ah, dan win ik.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Met een frietje oorlog zou je winnen wat mij betreft. Geniaal goor dat spul.
lekker, maar ik had geen pindasaus in huisquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Met een frietje oorlog zou je winnen wat mij betreft. Geniaal goor dat spul.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
Tortellini met ketchup hier.Ben te gaar om ook maar iets te doen.
Ik dacht even 'wat is sla-me-lange'...quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:32 schreef wyccie het volgende:
Rijst met paksoi, champignons, prei, venkel, taugé en varkensreepjes. En slamelange uit een zakje met balsamicodressing.
Oof, ik ga morgen een poging doen met een simpel patroon.
En wat is hij gaaf!quote:
Wat gaat het worden?/ moet het gaan worden?quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:32 schreef wyccie het volgende:
Oof, ik ga morgen een poging doen met een simpel patroon.
Volgende week dinsdag, geloof ik. Wiebel zegt net de maandag. Aan het begin van de maand schrijf ik altijd alles op de kalender, maar vandaag had ik daar geen tijd voor. Morgen even de afsprakenkaart erbij pakken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Soemp wanneer heb jij eigenlijk je echo?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:06 schreef Soempie het volgende:
En vandaag moest ik huilen om een spotje van de SP.
Huh?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:06 schreef Soempie het volgende:
* vind ik leukquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:09 schreef Soempie het volgende:
Even kijken of ik het goede filmpje had en nu zit ik wéér te janken.
Wiebel van een afstandje: 'zit je weer naar de SP te kijken?'
quote:
Idem. Net zo doorzichtig en vol met niet te volbrengen beloftes als de spotjes van alle andere partijen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik keek het spotje even. Ik kan er niet zoveel mee geloof ik.
Als het voor mij normaal was om om zulke spotjes te huilen had ik het niet genoemd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem. Net zo doorzichtig en vol met niet te volbrengen beloftes als de spotjes van alle andere partijen.
Het zullen de hormonen dus wel zijn.
Het verlies van vertrouwen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Ben ook wel benieuwd wat bij dit spotje de traan was die de emmer deed over lopen...
jij hebt geen echo meer nodig, je bent zéker zwangerquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:06 schreef Soempie het volgende:
Drie euro in totaal. Twee euro voor een kattentreiterende voerbak en een euro voor een krat vol Bouquetreeksen. In dat laatste zag ik een prima poedelprijs voor de volgende pubquiz die ik organiseerquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:51 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand gisteren nog iets gekocht op de vrijmarkt?
Kwam er net achter dat ik gisteren niet meer heb uitgegeven dan 28 Euro, uitsluitend aan loempia's, hamburgers, sateetjes, saucijzenbroodjes en soep (niet allemaal voor mezelf trouwens).
Voor het eerst sinds jaren helemaal niets van andermans rommel gekocht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |