Befehl ist Befehl.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De politie houdt zich gewoon aan de afspraken, zij niet. Valt dus vrij weinig goed te praten me dunkt
Als je demonstreert volgens de regels van de gevestigde orde ben je niet aan het demonstreren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef Loop-y het volgende:
Verstoring van de openbare orde + zes aangewezen plekken voor demonstratie = reden genoeg om haar daar weg te halen
Ik denk niet dat ze ondertussen stiekem van lengte wisselt, ik ga ervan uit dat ze altijd even groot isquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb haar wel eens in het echt gezien, ze is nog kleiner dan op tv volgens mij
Gelul. De politie heeft zich aan de wet te houden, niet aan zijn eigen eenzijdige 'afspraken'.quote:De politie houdt zich gewoon aan de afspraken, zij niet. Valt dus vrij weinig goed te praten me dunkt
Dit. En ruim van tevoren bekend gemaakt. Pure provocatie dus opbokken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef Loop-y het volgende:
Verstoring van de openbare orde + zes aangewezen plekken voor demonstratie = reden genoeg om haar daar weg te halen
triest toch dat iemand over een meisje van 9 jaar een Hitlergroet in haar gezwaai zietquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
och god, krijgen we dat weer.
Kom kom, je kent haar niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:46 schreef Paxcon het volgende:
Wat een arrogant kind die oudste. Verwende zelfingenomen kop.
Ze heeft de boot doen schudden van controverse.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:46 schreef StateOfMind het volgende:
Wie is die Joanna en wat heeft ze gedaan?
Ze roept Noord-Korea omdat ze wordt afgevoerd vanwege haar mening. En terecht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:46 schreef Saekerhett het volgende:
Prima dat je tegen de monarchie bent en daar mag je best voor uitkomen. Maar flikker op met je bordje met fuck de monarchie bij de inhuldiging en 'Noord-Korea' te roepen, dan ben je gewoon een vuile aandachtshoer.
We hebben het over een fukking bordje, laat die enkeling lekker staan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:45 schreef Luigi het volgende:
[..]
Als je demonstreert volgens de regels van de gevestigde orde ben je niet aan het demonstreren.
Eén van de vijf overgebleven anti-monarchistische activistenquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:46 schreef StateOfMind het volgende:
Wie is die Joanna en wat heeft ze gedaan?
Eens.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:47 schreef gelly het volgende:
[..]
We hebben het over een fukking bordje, laat die enkeling lekker staan.
ze wordt verwijderd omdat ze onrust veroorzaakt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:47 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Ze roept Noord-Korea omdat ze wordt afgevoerd vanwege haar mening. En terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |