Stoichkovquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben fan van Zlatan die is ook raar. En vroeger was ik fan van Stoichkov. Maar dat is al heel lang geleden natuurlijk.
Ik heb zelfs nog een soort poster van hem uit de Marcaquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stoichkov
Zlatan vind ik wel een naar mannetje
Ook al zijn dat mafketels, liever dat dan een of andere kansenaap die zeikt over stift op zijn shirt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben fan van Zlatan die is ook raar. En vroeger was ik fan van Stoichkov. Maar dat is al heel lang geleden natuurlijk.
Die over een paar jaar compleet aan de grond zit en dan gewoon kwijt is.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ook al zijn dat mafketels, liever dat dan een of andere kansenaap die zeikt over stift op zijn shirt.
De mafketels geven tenminste een beetje sjeu.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ook al zijn dat mafketels, liever dat dan een of andere kansenaap die zeikt over stift op zijn shirt.
Hij kan nu al vrij weinig meer, te snel opgehemeld, te veel geld.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Die over een paar jaar compleet aan de grond zit en dan gewoon kwijt is.
Klinkt als jouw opvolger.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij kan nu al vrij weinig meer, te snel opgehemeld, te veel geld.
Moet een keer fout gaan.
oja, speelde nog jaren bij Barcaquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een soort poster van hem uit de Marcaaltijd bewaard.
Gaat in zijn tempo vanzelf op. Nu Nog een kasstroom daar in Rusland en dan zal de toevoer vanzelf wel stoppen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij kan nu al vrij weinig meer, te snel opgehemeld, te veel geld.
Moet een keer fout gaan.
Ik gok zo dat hij geen zinnen kan maken van meer dan vijf woorden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij een account heeft hier.
Ja in die periode was ik fan. Bij de marca zaten altijd een soort voetbalkaartjes maar dan op A4 formaat, die heb ik nog.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja, speelde nog jaren bij Barca
Maar toch, toen hadden spitsen veel meer allure heb ik het idee. Nu zijn het vooral (aanvallende) middenvelders of buitenspitsen. Toen had je Zamorano, Suker, Sanchez, Stoichkov, Vieri, del Piero, Baggio, enz..
http://www.hpdetijd.nl/20(...)tbalniggers-op-keek/quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik gok zo dat hij geen zinnen kan maken van meer dan vijf woorden.
En bovendien heeft hij Keek. Je weet!!
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.hpdetijd.nl/20(...)tbalniggers-op-keek/
Hehe,.
Ik ben volger van internationaal voetbal van sinds ik vier was, dus ik ken vrij veel van die namen nog wel aardig. En vond het toen wel spannender.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja in die periode was ik fan. Bij de marca zaten altijd een soort voetbalkaartjes maar dan op A4 formaat, die heb ik nog.
Roberto Baggio, goh die naam heb ik in tijden niet meer gehoord.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hehe,.
Hahaquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hehe,.
Ik ken meer namen van vroeger dan van nu eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben volger van internationaal voetbal van sinds ik vier was, dus ik ken vrij veel van die namen nog wel aardig. En vond het toen wel spannender.
En ze zitten allemaal in mijn oude fifa spelletje
Ik ken er nu wel aardig wat, maar het spreekt zo weinig aan. Wie geeft er nu wat om Vucinic of Defoe,of zelfs Mandzukic?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ik ken meer namen van vroeger dan van nu eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |