Alsof jij dat gaat doen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Oh zeker wel. Ik klik op kuttopic en hup, klaar is kees.
Oh die scanderen allemaal Specularium's naam.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
Ik denk elke keer dat ze zingen: Litmanen ohoh
Oh dat is flauw, toen was je geen fan meer? Ik was ook fan, goede voetballer en aardige kerel. Werd ook op handen gedragen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook.
Litmanen was ik vroeger fan van.En toen kwam ik erachter dat hij 10 jaar bij Ajax had gespeeld en bij Barcelona had gespeeld
Zo ben ik dus niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is flauw, toen was je geen fan meer? Ik was ook fan, goede voetballer en aardige kerel. Werd ook op handen gedragen.
Nou ja, kan toch? Vind ik niks raars aan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo ben ik dus niet.
Ik ben ook fan van Suarez
Gewoon een shock-collar laten dragen, als ze verkeerd lopen een schokje geven.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:15 schreef OProg het volgende:
Volgende keer maar even uitleggen in de rust dat Ze de andere kant op moeten in de tweede helft.
tsja, tis een vreemd mannetjequote:Op woensdag 1 mei 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, kan toch? Vind ik niks raars aan.
Ik ben fan van Zlatan die is ook raar. En vroeger was ik fan van Stoichkov. Maar dat is al heel lang geleden natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |