Greutmoeder dan nog altijd, Fann, Omma is veur het volk..quote:
Dankquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe gaat Koningin Beatrix heten na haar abdicatie?
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Beatrix der Nederlanden.
Hoe wil Koningin Beatrix dat we haar gaan noemen?
Prinses Beatrix.
Wat is na de abdicatie haar aanspreektitel?
Koninklijke Hoogheid.
Bron
Ah! Ik ben er ook al meerdere keren op aangesproken dat ik mijn ouders Pa en Ma noem,quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Greutmoeder dan nog altijd, Fann, Omma is veur het volk..
Zo eet de adel ook geen gebak, maar taartjes
Papá en Mamá schijnt chic te zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah! Ik ben er ook al meerdere keren op aangesproken dat ik mijn ouders Pa en Ma noem,
dat schijnt ook niet sjiek te zijn
Ken wat mensen van oude adel, erg grappig. Leuke feesten ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah! Ik ben er ook al meerdere keren op aangesproken dat ik mijn ouders Pa en Ma noem,
dat schijnt ook niet sjiek te zijn
Ik ken niemand van adelquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ken wat mensen van oude adel, erg grappig. Leuke feesten ook
Bij buitenlandse zaken barst het ervan, vooral in de diplomatiequote:Op dinsdag 30 april 2013 16:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ken niemand van adelmaar ik ben ook maar gewoon uit de klei getrokken
Matroos Hond wil meequote:Op dinsdag 30 april 2013 16:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... ik ga effe een blokkie om...
Mijn nicht kent de koninginquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ken niemand van adelmaar ik ben ook maar gewoon uit de klei getrokken
tot later FANNquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had hem best effe mee willen nemen, maar gaat niet... jammer....
nah... ben weg
waar hebben ze je mee verveeld?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:10 schreef chufi het volgende:
Is Sas dr dorp eens op TV zit ze in Adam...
Is ze toch naar de grote stad gekomen? Dat zal aap leuk vindenquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:10 schreef chufi het volgende:
Is Sas dr dorp eens op TV zit ze in Adam...
Als ik het over de duivel hebquote:
Ken jij aap? Ik niet, dus ik vraag me af of ie mensen menigten leuk vind.. Ik nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is ze toch naar de grote stad gekomen? Dat zal aap leuk vinden
Ik heb er een gruwelijke hekel aan, lig dus lekker op mijn terrasje in het zonnetje met matroos hond naast me, een drankje en een hapje naar vogels te luisteren en te fokken op mijn ipadquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken jij aap? Ik niet, dus ik vraag me af of ie mensen menigten leuk vind.. Ik niet
Nee, ik ken aap niet, maar ik ga af op de moederlijke deskundigheid van sacha en zij dacht dat het leuk is voor aap.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken jij aap? Ik niet, dus ik vraag me af of ie mensen menigten leuk vind.. Ik niet
Klote leven heb je toch ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb er een gruwelijke hekel aan, lig dus lekker op mijn terrasje in het zonnetje met matroos hond naast me, een drankje en een hapje naar vogels te luisteren en te fokken op mijn ipad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |