De leden van de staten generaal, oftewel het parlement, oftewel de gekozen volksvertegenwoordiging.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die die eed afleggen, zijn dat de de mensen die ons moet regeren?
Dan mag God ons zeker wel effe een handje helpen
Ja dat zijn de eerste en tweede kamer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die die eed afleggen, zijn dat de de mensen die ons moet regeren?
Dan mag God ons zeker wel effe een handje helpen
hmmm nou zaten een paar droplullen tussen danquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De leden van de staten generaal, oftewel het parlement, oftewel de gekozen volksvertegenwoordiging.
Droplullen. Wat is dat nou voor taal.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmm nou zaten een paar droplullen tussen dan![]()
Ik denk dat ik straks toch even een blokje om ga lopen hier, effe kijken of er al iets te doen is...
Kennen jullie die dan allemaal?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat zijn de eerste en tweede kamer.
Door het volk gekozen, democratie immers.
Ook droplullen worden verkozen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmm nou zaten een paar droplullen tussen dan![]()
Ik denk dat ik straks toch even een blokje om ga lopen hier, effe kijken of er al iets te doen is...
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Droplullen. Wat is dat nou voor taal.
Je snapt de opzet van de ceremonie niet?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kennen jullie die dan allemaal?
De meeste had ik nog nooit gezien eigenlijk.
Nee natuurlijk ken ik ze niet allemaal, hoeft toch ook niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kennen jullie die dan allemaal?
De meeste had ik nog nooit gezien eigenlijk.
Jawel... maar een heleboel van die mensen kwamen mij nou niet echt bekend voor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je snapt de opzet van de ceremonie niet?
Ah, dat bedoel ik, ik dacht dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee natuurlijk ken ik ze niet allemaal, hoeft toch ook niet.
Ja, en?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jawel... maar een heleboel van die mensen kwamen mij nou niet echt bekend voor.
Het is geen Idols hè, in principe zitten ze daar om hun werk te doen, niet om de populairste te zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, dat bedoel ik, ik dacht dat het aan mij lag
Denk wel dat we hier een koning hebbenquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is geen Idols hè, in principe zitten ze daar om hun werk te doen, niet om de populairste te zijn.
Hoewel sommigen lijken te denken dat populair zijn hun werk is, maar dat komt vanzelf wel goed.
Er gaat bezuinigd worden,, Gisteren droeg maxima al een jurk die ze 4 jaar eerder ook al had gedragen...quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Drie dikke dreumesen die zwaaiden naar het volk
Zwaaide naar het volk
Zwaaiden naar het volk
In een blauwe jurk
Wist niet dat jij in de heren was?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Er gaat bezuinigd worden,, Gisteren droeg maxima al een jurk die ze 4 jaar eerder ook al had gedragen...
? Dat hoorde ik op de Spaanse TV... verder niksquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wist niet dat jij in de heren was?
Is dat nou dikkenichtenhumor?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Zwaaide naar het volk
Zwaaiden naar het volk
In een blauwe jurk
Ik vind het wel knappe meisjes hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Schattig wel knap minder, gele outfits van de meisjes was ook een van een Spaanse ontwerpster
Ik kan aan jouw zuurtegraad niet tippen, Piet.quote:
Daar zat ik ook aan te denken, Die kinderen hadden een jasje aan moeten hebben. Veel te koud met die blote armpjes.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel knappe meisjes hoor.
Die jurkjes zijn mooi, net als de blauwe jurkjes, maar ze lijken me wel een beetje fris voor vandaag
Je hoort ze zingen 'leve de koning en Maxima', maar dat bekt niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:34 schreef Leandra het volgende:
Maar hoe moet dat nou met Oranje boven?
Oranje boven, oranje boven, leve koning Wim?
Nee, ik lees net dat dat de versie van André van Duin is...quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hoort ze zingen 'leve de koning en Maxima', maar dat bekt niet.
O, ik dacht even dat het van Johan Vlemmix wasquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik lees net dat dat de versie van André van Duin is...
Leuk voor carnaval, maar dan houdt het ook wel op.
* Leandra viert geen carnaval
Ik ben allergisch voor die man, afgelopen week zag ik hem weer een paar keer langskomen op tv, wat een malloot.quote:
Als milde ironie al zuur is, moet je wel erg veel bescherming hebben gehad in je opvoedingquote:
Omaquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is eigenlijk straks de titel van Bea?
Koningin moeder?
Die was net toevallig op AT5 ...quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, ik dacht even dat het van Johan Vlemmix was![]()
Net zo erg of misschien wel erger.
Hoe gaat Koningin Beatrix heten na haar abdicatie?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is eigenlijk straks de titel van Bea?
Koningin moeder?
Amalia is prinses van Oranje, trix der Nederlanden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
prinses en verder niets volgens mij.
Amalia is nu prinses der Nederlanden of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |