quote:
Zo, die youtube kwaliteit valt me alles meequote:
Zit ook heel veel troep op youtube.quote:
je eerste cd?quote:
Ja? raar? Gekregen van mijn vader, daarna nog een aantal verzamelalbums van 538 etc. je kent het wel mijn eerste echte album wat ik zelf kocht was Eminem - Curtain Call the Hits..quote:
Niet raar! Dacht dat je ouder was, maar dat zal door je avatar komen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja? raar? Gekregen van mijn vader, daarna nog een aantal verzamelalbums van 538 etc. je kent het wel mijn eerste echte album wat ik zelf kocht was Eminem - Curtain Call the Hits..
Ik wel. Dat verwacht ik ook wel van anderen, waarom zou je anders een Youtube link postenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:02 schreef Purplesparks het volgende:
FF tussendoor, wil iedereen hier zijn liedjes laten luisteren aan anderen en doen mensen ook werkelijk moeite de nummers te luisteren die anderen hier plaatsen. Vroeg ik me gewoon af.
zodat anderen kunnen zeggen wat voor goede muzieksmaak je hebt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:18 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik wel. Dat verwacht ik ook wel van anderen, waarom zou je anders een Youtube link posten
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:21 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
zodat anderen kunnen zeggen wat voor goede muzieksmaak je hebt.![]()
The Blanks, aka the worthless peons bekend van scrubs.Cover van outkast, erg mooi gedaan al zeg ik het zelf.
Wel een aardig nummer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Booker T Featuring The Drive By Truckers & Neil Young
Not my kinda music... Het zit goed in elkaar, daar niet van, maar de stijl staat me niet aanquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:21 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
zodat anderen kunnen zeggen wat voor goede muzieksmaak je hebt.![]()
The Blanks, aka the worthless peons bekend van scrubs.Cover van outkast, erg mooi gedaan al zeg ik het zelf.
Ahja dat kan, ieder zn eigen ding. Wat voor type muziek houd je van?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Not my kinda music... Het zit goed in elkaar, daar niet van, maar de stijl staat me niet aan
quote:
jah ben ik met je eens,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:03 schreef MalenaScordia het volgende:
Eurythmics - Sweet dreams
Aaahh zo'n klassieker, krijg er nooit genoeg van
Ach om dan maar een klein beetje mee te gaan in je richting. 'Rave'quote:
Joe Hisaishiquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |