SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
Wie loopt waar en wanneer google docs![]()
Mijn hemel wat is roken toch vies. Ik snap niet dat ik dat 12 jaar heb gedaan. Na feestje waar stevig gerookt werd meteen onder de douche gesprongen, want ik stonk zo erg en ik heb eergisteren net m'n bed verschoond. Totaal geen behoefte ook meer gehad aan een sigaret, want bah.
En het ergste is nog wel dat ik morgen tijdens m'n loopje het waarschijnlijk merk dat ik de hele avond heb meegerooktFeestje was wel heel gezellig trouwens hoor. Iedereen was heel erg onder de indruk van het feit dat ik überhaupt hardloop
![]()
![]()
Vraagje. Ik loop al vrij lang hard, maar nooit enorm fanatiek. Tegenwoordig een rondje van 12km per week ofzo, naast 2-3 cardio sessies in de gym, etc.
Nu heb ik tegenwoordig last van 'slapende' voeten. Enorm irritant, komt na 4-5km al opzetten. Ik heb verschillende schoenen en eigenlijk in alle paren last hiervan. In Nike Free's heb ik er tijden geen last van gehad, en dan opeens enorm veel.
Iemand een idee?"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"![]()
Ik meldt me even in de ziekenboeg...
Duurt nog wel even voordat ik weer kan gaan trainen.
Ik lurk nog wel mee
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Flashback krijgt naar foute vakantie ergens in de karen 80quote:![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
bij de orginele versie was ik 12 en hoorde je dit nummer de godsganse dag tijdens het bollen pellen...nog veel irritanter dan de constante herhaling van Evyquote:Op dinsdag 30 april 2013 05:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Flashback krijgt naar foute vakantie ergens in de karen 80
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
De meest gare muziekjes worden vaak enorm vaak gedraaid... alof plaatjesdraaiers de bevolking willen straffen voor het luisteren naar hun zender.quote:Op dinsdag 30 april 2013 05:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bij de orginele versie was ik 12 en hoorde je dit nummer de godsganse dag tijdens het bollen pellen...nog veel irritanter dan de constante herhaling van Evy[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Wat heb je gedaan dan??quote:Op dinsdag 30 april 2013 05:26 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik meldt me even in de ziekenboeg...
Duurt nog wel even voordat ik weer kan gaan trainen.
Ik lurk nog wel mee[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Niets bijzonders alleen denkt mijn rug daar anders over..quote:[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Oh shit, door je rug gegaan dus? Niet lekkerquote:Op dinsdag 30 april 2013 07:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Niets bijzonders alleen denkt mijn rug daar anders over..
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee niet echt ik voel me net een bejaarde.quote:Op dinsdag 30 april 2013 07:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh shit, door je rug gegaan dus? Niet lekker
Ik beweeg me voort met mijn bureaustoel die ik als rollator gebruik![]()
En het uit bed komen is een ramp ik laat mijn benen eruit vallen en kruip dan richting de bureaustoel dan kruip/rol ik verder naar mijn bureau en kan ik me optrekken zodat ik kan gaan zitten als ik dan een beetje bijgekomen ben kan ik gaan staan en met de bureaulator door mijn huis gaan sjeezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Toen ik op een gegeven moment langer ging lopen kreeg ik daar ook last van. Je voeten worden dikker tijdens het lopen en je veters komen dan te strak te zitten. Ik heb vanalles geprobeerd, van los strikken (tot op het punt dat ik niet genoeg veter had om een knoop te maken) tot gewoon tijdens mijn LDL af entoe stoppen om ze opnieuw te strikken, maar het hielp allemaal niet. Toen maar onder het motto "baat het niet dan schaadt het niet" Lock Laces bestelt, elastische veters met een clip mechanisme. Die rekken dus mee als mijn voet zwelt. Ziet er alleen een beetje vreemd uit, maar als ik me daar druk om moet maken kan ik beter thuis blijven. Sindsdien geen last meer gehad.quote:Op dinsdag 30 april 2013 03:25 schreef Bajskorv het volgende:
Vraagje. Ik loop al vrij lang hard, maar nooit enorm fanatiek. Tegenwoordig een rondje van 12km per week ofzo, naast 2-3 cardio sessies in de gym, etc.
Nu heb ik tegenwoordig last van 'slapende' voeten. Enorm irritant, komt na 4-5km al opzetten. Ik heb verschillende schoenen en eigenlijk in alle paren last hiervan. In Nike Free's heb ik er tijden geen last van gehad, en dan opeens enorm veel.
Iemand een idee?
Veel zin in de 10km vandaag. Ben benieuwd of ik mijn resultaat van Enschede kan verbreken. Verslag volgt uiteraard weer!
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Inmiddels al twee boeken uit dus ik nam maar de ipad mee naar het strand omdat daar nog een ebook op stond.
Wat blijkt nu... Hier heb ik Wifi terwijl ik op de kamer dat niet heb...![]()
Dus alles rustig bij kunnen lezen.
Aan de ene kant vind ik het heel erg jammer dat ik vandaag niet in Nederland ben.
Er wordt toch een stukje geschiedenis geschreven.
(Toen wij dit boekte, was dit nog niet bekend)
Maar met dit uitzicht, kom ik vandaag er wel doorheen.SPOILER: uitzicht op dit momentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas over 2 dagen alweer naar huis
In ieder geval, jullie allen heel veel plezier vandaag en dat het een geweldige dag mag worden.
Once in a lifetime!!![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 07:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nee niet echt ik voel me net een bejaarde.
Ik beweeg me voort met mijn bureaustoel die ik als rollator gebruik![]()
En het uit bed komen is een ramp ik laat mijn benen eruit vallen en kruip dan richting de bureaustoel dan kruip/rol ik verder naar mijn bureau en kan ik me optrekken zodat ik kan gaan zitten als ik dan een beetje bijgekomen ben kan ik gaan staan en met de bureaulator door mijn huis gaan sjeezen
BeterschappiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne Kroningsdag iedereen.Werewolf![]()
Het vreemde is dat ik altijd al lang liep. Normaliter 10k per loop en tegenwoordig dan 12k, maar na 5-6k heb ik al slapende voeten. Zal een naar andere veters kijken, maar alles zit al vrij los en die Free's zijn al meer "sokken" dan schoenen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:05 schreef Onama het volgende:
[..]
Toen ik op een gegeven moment langer ging lopen kreeg ik daar ook last van. Je voeten worden dikker tijdens het lopen en je veters komen dan te strak te zitten. Ik heb vanalles geprobeerd, van los strikken (tot op het punt dat ik niet genoeg veter had om een knoop te maken) tot gewoon tijdens mijn LDL af entoe stoppen om ze opnieuw te strikken, maar het hielp allemaal niet. Toen maar onder het motto "baat het niet dan schaadt het niet" Lock Laces bestelt, elastische veters met een clip mechanisme. Die rekken dus mee als mijn voet zwelt. Ziet er alleen een beetje vreemd uit, maar als ik me daar druk om moet maken kan ik beter thuis blijven. Sindsdien geen last meer gehad.
Veel zin in de 10km vandaag. Ben benieuwd of ik mijn resultaat van Enschede kan verbreken. Verslag volgt uiteraard weer!"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
Loop je ook al lang op die Free's? Of sowieso minimalistisch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:01 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Het vreemde is dat ik altijd al lang liep. Normaliter 10k per loop en tegenwoordig dan 12k, maar na 5-6k heb ik al slapende voeten. Zal een naar andere veters kijken, maar alles zit al vrij los en die Free's zijn al meer "sokken" dan schoenen.![]()
Dat heb ik ook, ben inmiddels 21 maanden gestopt (als ik er zo bewust aan denk, best lang alweer!) en met terugwerkende kracht schaam ik me zelfs voor het feit dat ik 14 jaar gerookt hebquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:25 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn hemel wat is roken toch vies. Ik snap niet dat ik dat 12 jaar heb gedaan.![]()
Hier nog niet lopen helaas, ab begint wel te werken, ik klink bij het opstaan niet meer als iemand die twee pakjes zware shag per dag rookt![]()
Fijne kroningsdag allemaal![]()
![]()
De Three Peaks nog in de benen,drukke dagen qua werk en evengoed intensief willen lopen... gelukkig is het lichaam zelf zo verstandig om aan de noodrem te trekken.
Kortom,rustig weekje ingelast.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik 17 maandenquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:09 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ben inmiddels 21 maanden gestopt (als ik er zo bewust aan denk, best lang alweer!) en met terugwerkende kracht schaam ik me zelfs voor het feit dat ik 14 jaar gerookt heb![]()
Hier nog niet lopen helaas, ab begint wel te werken, ik klink bij het opstaan niet meer als iemand die twee pakjes zware shag per dag rookt![]()
Fijne kroningsdag allemaalEn nu voelen m'n longen weer branderig.
Beterschap!
Ik ga wel even voor een klein rondje nu, schone lucht inademen![]()
![]()
Ik loop nu paar maanden op dit paar, had daarvoor een jaar soortgelijke. Minimalistisch bleek beter te werken met mijn rug en knien, veel minder last van sinds ik overgestapt ben.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:02 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Loop je ook al lang op die Free's? Of sowieso minimalistisch?"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
Je kan een (sport) fysio vragen eventueel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:22 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik loop nu paar maanden op dit paar, had daarvoor een jaar soortgelijke. Minimalistisch bleek beter te werken met mijn rug en knien, veel minder last van sinds ik overgestapt ben.
Of de middelste gaatjes niet veteren.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Stoppen met roken rules
Heel veel mensen die gaan hardlopen stoppen na verloop van tijd met roken. In vele opzichten gezond dus, dat hardlopen
Wat ik me afvraag, vanaf welk gewicht kun je minimalistisch gaan lopen? Laat ik het zo zeggen: is het verstandig met overgewicht? Of met oude knieblessures?![]()
Heb je er nu laat van? Zoja, zou je er eens ik kunnen verdiepen, gaat het nu goed, never change a winning team.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:55 schreef Nirak het volgende:
Stoppen met roken rules
Heel veel mensen die gaan hardlopen stoppen na verloop van tijd met roken. In vele opzichten gezond dus, dat hardlopen
Wat ik me afvraag, vanaf welk gewicht kun je minimalistisch gaan lopen? Laat ik het zo zeggen: is het verstandig met overgewicht? Of met oude knieblessures?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Stoppen met rokenquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik 17 maandenEn nu voelen m'n longen weer branderig.
Beterschap!
Ik ga wel even voor een klein rondje nu, schone lucht inademen, dat is waarschijnlijk de beste beslissing die ik ooit heb genomen
Het is pas zo`n 3 maanden geleden, maar oh wat is m`n conditie snel vooruit gegaan zeg. Ik rookte vrij stevig en ik kan nu weer gewoon normaal ademhalen. Het is een opluchting.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik het nog wel mis. Zeker op verjaardagen waar iedereen rookt, en al helemaal met het mooie weer buiten onder het genot van een ijskoud biertje.
De enige manier om mezelf van de gedachten van een sigaret af te zetten: "Morgen weer lekker lopen, Kev!". En dat ga ik lekker zometeen doen. Kort rondje van 6,5km, ter voorbereiding op a.s zondag![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: