Nee, nee, zou wel vandaag heen ja, maar was in kroegje hier in de buurt beland.quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:26 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Zeer zeker. Jij in Amsterdam gezopen?
Een leuke kroeg met gezellig volk is altijd leuk. De plek is minder relevant.quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:31 schreef Tjacka het volgende:
Nee, nee, zou wel vandaag heen ja, maar was in kroegje hier in de buurt beland.
Veel plezier. Kan niet goed tegen die drukte. Zoals je al zei vertoon ik autistische trekjes.quote:Op dinsdag 30 april 2013 02:31 schreef Tjacka het volgende:
Ga nu morgen. Wordt vast een fijn feestje.
Ik slaap in de vakantie meestal tot 9:00quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:31 schreef onlogisch het volgende:
Stijn heeft nog niet gepost hier, nu verdenk ik hem serieus
Makkelijk met slaap is dat het vanzelf gaat dus waarom je er druk over makenquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik sliep gister om half 3 en ben al bijna een uur wakker, snap er geen zak van
Ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:34 schreef Saind het volgende:
[..]
ik heb iets langer geslapen, maar toch.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Achtergrond op fok, tenminste op mijn beeldscherm (naast het tekstgedeelte zeg maar), doet pijn aan m'n ogenquote:
ik zit mobiel, dus heb er geen last vanquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Achtergrond op fok, tenminste op mijn beeldscherm (naast het tekstgedeelte zeg maar), doet pijn aan m'n ogen
Nu vergroot naar 200% dus nog maar een klein strookje oranje, wel hele grote letters nuquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zit mobiel, dus heb er geen last van
nee dat vind ik te ver gaanquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Mijn ouders en m'n zus zijn er naartoe
Ze hebben wel fancy camerabeeldenquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat vind ik te ver gaan
Maar Heb nu toch nog niks te doen.
Maar wat een bagger presentatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |