Ik heb nog lang stand gehouden.quote:
Oei, daar had ik nog niet aangedacht. Maar wedden dat als de Amerikanen DJ Vout hadden gehad bij de grens met Noord-Korea dat de Noord-Koreanen gillend hun post hadden verlatenquote:Op maandag 29 april 2013 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inclusief de bevolking, lijkt mij niet zo'n beste tactiek
Oh bloedquote:Op maandag 29 april 2013 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee joh, dan nog lang niet! Er moet maximaal 0.4 promille bloed in je alcohol zitten!
Werkelijk ik ben al een kwartier een hersendode amoebequote:Op maandag 29 april 2013 22:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb nog lang stand gehouden.
quote:Op maandag 29 april 2013 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, daar had ik nog niet aangedacht. Maar wedden dat als de Amerikanen DJ Vout hadden gehad bij de grens met Noord-Korea dat de Noord-Koreanen gillend hun post hadden verlaten
Nederland hebben ze nu in de hemel al gedeponeerd richting helquote:Op maandag 29 april 2013 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]Die had na het 3e nummer al zoiets van: "Bekijken jullie het zelf lekker maar hiermee!"
quote:Op maandag 29 april 2013 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]Die had na het 3e nummer al zoiets van: "Bekijken jullie het zelf lekker maar hiermee!"
Die zoekt nu een kruis...als mijn zoon het doet, wil ik het ookquote:Op maandag 29 april 2013 22:31 schreef ToT het volgende:
Het helpt welquote:Op maandag 29 april 2013 22:31 schreef Uccie het volgende:
Ik zou meer kunnen gaan drinken...maar dan zie ik mijn toetsenbord niet meer
quote:Op maandag 29 april 2013 22:32 schreef ToT het volgende:
En WEER bewijst Melting dat het dieptepunt nog niet bereikt was!
Het is de kater wel waardquote:
Hij gaat gewoon voor het wereldrecordquote:Op maandag 29 april 2013 22:32 schreef ToT het volgende:
En WEER bewijst Melting dat het dieptepunt nog niet bereikt was!
En God weende bittere tranen....quote:Op maandag 29 april 2013 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nederland hebben ze nu in de hemel al gedeponeerd richting hel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |