Alcohol verlaagd je standaard, dus misschien word het dan nog een keer leuk....al zou ik niet weten wanneer. Waarschijnlijk zullen ze eerder mijn maag leeg moeten pompen.quote:Op maandag 29 april 2013 22:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]twitter:broeder5 twitterde op maandag 29-04-2013 om 22:26:52Alcohol helpt niet tegen voute muziek
reageer retweet
quote:Op maandag 29 april 2013 22:28 schreef ToT het volgende:
Hoe komt het dat ik ineens geen vliegen, spinnen of andere insecten meer in huis heb?
Oh, wacht....
quote:
twitter:
Waarschjinlijk bij een promillage van 0.4 bloed in je alcohol!quote:Op maandag 29 april 2013 22:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Alcohol verlaagd je standaard, dus misschien word het dan nog een keer leuk....al zou ik niet weten wanneer. Waarschijnlijk zullen ze eerder mijn maag leeg moeten pompen.
quote:Op maandag 29 april 2013 22:29 schreef LompeHork het volgende:
WILHELM, VUIST IN DE LUCHT! PAPIEREN BITTE! GEGEN DIE MAUER!
Hou op echt...ik krijg buikpijn van het lachenquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 22:29 schreef LompeHork het volgende:
WILHELM, VUIST IN DE LUCHT! PAPIEREN BITTE! GEGEN DIE MAUER!
quote:Op maandag 29 april 2013 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
We kunnen Defensie wel afschaffen zo, laat DJ Vout gewoon draaien en de vijand slaat op de vlucht
0.4....bij een promillage van 40 misschienquote:Op maandag 29 april 2013 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarschjinlijk bij een promillage van 0.4 bloed in je alcohol!
Inclusief de bevolking, lijkt mij niet zo'n beste tactiekquote:Op maandag 29 april 2013 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
We kunnen Defensie wel afschaffen zo, laat DJ Vout gewoon draaien en de vijand slaat op de vlucht
quote:Op maandag 29 april 2013 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zweer...ik word zo SS-erquote:Op maandag 29 april 2013 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
Nee joh, dan nog lang niet! Er moet maximaal 0.4 promille bloed in je alcohol zitten!quote:Op maandag 29 april 2013 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
0.4....bij een promillage van 40 misschien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |