Ik had volgens mij ooit al een FOK twitter maar weet de naam niet meerquote:
Jullie zijn welkomquote:
Als er nog luisteraars over zijnquote:
nog 55 minuten????quote:
Ik ook hoorquote:
Ik heb geen twitterquote:
Nee joh, daar is niks (en ik kan toch niet, mag niet lang staan/lopen door een zweepslag)quote:Op maandag 29 april 2013 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de griebus
moet je niet de stad in ofzo
Iddquote:Op maandag 29 april 2013 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ook hoorik zit echt prima waar ik zit, lekker rustig, huis is groot genoeg, geen buren voor, perfect heur
Ik gebruik het nooitquote:
quote:
Heb je die toevallig het afgelopen uur opgelopen?quote:Op maandag 29 april 2013 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, daar is niks (en ik kan toch niet, mag niet lang staan/lopen door een zweepslag)
quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je die toevallig het afgelopen uur opgelopen?
Misschien doe ik wel een Uccie twitterquote:
Nee, maar ik zou willen van wel, dan had ik nu meer pijn aan m'n kuit dan m'n orenquote:Op maandag 29 april 2013 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 april 2013 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Straks wordt #radio49 nog trending topic
Wel een heleboel andere dingenquote:Op maandag 29 april 2013 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja is je vrouwtje streng geweest?quote:Op maandag 29 april 2013 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee joh, daar is niks (en ik kan toch niet, mag niet lang staan/lopen door een zweepslag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lukt niet, hebben we al een keer geprobeerd met #kaasfonduequote:Op maandag 29 april 2013 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
Met 20k aan tweets kan daar wel voor gezorgd wordenquote:Op maandag 29 april 2013 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2013 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja is je vrouwtje streng geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was het maar zo, ik stond gewoon op vanuit m'n bureaustoel en draaide m'n voet wat raar
![]()
oeh kaasfonduequote:Op maandag 29 april 2013 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lukt niet, hebben we al een keer geprobeerd met #kaasfondue![]()
dezse muziek veroorzaakt dat NL een republiek wordtquote:Op maandag 29 april 2013 22:24 schreef ToT het volgende:
Bea gaat straks nog emigreren als ze dit allemaal zou horen! Die doet afstand met ALLES wat hier ook maar IETS mee te maken heeft!
Als muis 630 tweets, als mijzelf slechts 4002quote:Op maandag 29 april 2013 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met 20k aan tweets kan daar wel voor gezorgd worden
Ik twitter de laatste tijd niet zo fanatiek meer
Je doet je naam wel eer aanquote:Op maandag 29 april 2013 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]was het maar zo, ik stond gewoon op vanuit m'n bureaustoel en draaide m'n voet wat raar
quote:Op maandag 29 april 2013 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
twitter:
Oh, ja, herinner ik mij nogquote:Op maandag 29 april 2013 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onwaar.quote:
Zoiets.quote:Op maandag 29 april 2013 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan gaan eindelijk de poorten naar de hel open?
als twitter staat afgeschermd kan je ze niet hier plaatsen toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |