SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Ohja, en dan nog even dit:
Uit totale act-of-randomness is het idee om te gaan discobowlen ontstaan. Kortom: Binnenkort in een bowlingbaan near you:
Radio 49 Discobowlen! We've got fun and games, we got everything you want honey, we know the names.
Maar dat is verder irrelevant. Wel relevant is dat we zoveel banen gaan huren als we kunnen vullen en als je écht niet kan bowlen ben je van harte welkom om jezelf bij Kally & consorten aan de bar zo erg te laten bezatten dat je aan het eind van de avond soepeler rolt dan de bowlingballen.
Wil je mee? Top! Stem dan hieronder als eerste waar we heen gaan!
Waarschijnlijk ergens eind mei of in juni. Komen we later op terug.
Maar, eerst willen we graag weten waar we dat het beste kunnen doen. Liefst iets wat een beetje centraal ligt en de meningen verschillen daarbij een beetje tussen Amsterdam en Utrecht. Wat is voor jou het makkelijkst?
Amsterdam of Utrecht? You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op maandag 29 april 2013 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, ToT, je vroeg om een MeMe?
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 april 2013 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, ToT, je vroeg om een MeMe?
![]()
[ afbeelding ]
Hij is zo weg, door de muziek, of nou ja muziekquote:Op maandag 29 april 2013 22:15 schreef ToT het volgende:
Tering Jantje zeg, volgens mij komt Danny zo nog kijken waarom dit topic zijn servers zo overbelast!
quote:Op maandag 29 april 2013 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is zo weg, door de muziek, of nou ja muziek
quote:Op maandag 29 april 2013 22:15 schreef Uccie het volgende:
God..Uccie en alcohol, er was een reden dat ik niet zo vaak dronk
Nee, gewoon nee, ik kan niet veel meer handelenquote:Op maandag 29 april 2013 22:16 schreef LompeHork het volgende:
Mooi, ik heb wat fouters dan Melting gevonden.
Dikke Lul Band - Verrek er zit een lul in mn bek?quote:Op maandag 29 april 2013 22:16 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2013 22:16 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga even hangen dit nummer langquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 22:16 schreef LompeHork het volgende:
Nee, al mijn electrische apparaten zijn al leeg.quote:Op maandag 29 april 2013 22:16 schreef LompeHork het volgende:
Erg, dit erg noemen, best understatement everquote:
Ik weet het niet.quote:Op maandag 29 april 2013 22:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoe kopieer ik een tweet ?
Op de tijd klikken en dan invoeren via het twee knopjequote:Op maandag 29 april 2013 22:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoe kopieer ik een tweet ?
twitter:broeder5 twitterde op maandag 29-04-2013 om 22:13:17Nog een dik uur voute muziek horen#gaanweredden @radio49 reageer retweet
quote:Op maandag 29 april 2013 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Al maak je een skihutversie van Brandend zand....dan nog niet!
Zelfs die is leuk vergeleken dit, sorry Rafquote:Op maandag 29 april 2013 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Al maak je een skihutversie van Brandend zand....dan nog niet!
quote:Op maandag 29 april 2013 22:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
twitter:broeder5 twitterde op maandag 29-04-2013 om 22:13:17Nog een dik uur voute muziek horen#gaanweredden @radio49 reageer retweet
quote:Op maandag 29 april 2013 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op de tijd klikken en dan invoeren via het twee knopje
Dus rechtsboven aan de twee.
11 doen, ga ik naar 12quote:Op maandag 29 april 2013 22:19 schreef Uccie het volgende:
ik woon 7 hoog... is dat genoeg om vanaf te springen, of zal ik voor de zekerheid naar 11 gaan?
Moet lukken.quote:Op maandag 29 april 2013 22:19 schreef Uccie het volgende:
ik woon 7 hoog... is dat genoeg om vanaf te springen, of zal ik voor de zekerheid naar 11 gaan?
quote:Op maandag 29 april 2013 22:19 schreef Uccie het volgende:
Geluksvogel, ik zit in een rijtjeshuisquote:Op maandag 29 april 2013 22:19 schreef Uccie het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geluksvogel, ik zit in een rijtjeshuis
twitter:broeder5 twitterde op maandag 29-04-2013 om 22:19:43Straks nog voutere muziek met LH
reageer retweet
quote:Op maandag 29 april 2013 22:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 29 april 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geluksvogel, ik zit in een rijtjeshuis
quote:Op maandag 29 april 2013 22:19 schreef Uccie het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2013 22:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]twitter:broeder5 twitterde op maandag 29-04-2013 om 22:19:43Straks nog voutere muziek met LH
reageer retweet
Burgerlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |