quote:Op maandag 29 april 2013 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit in mijn oor lijkt me beter dan wat ik nu in m'n oor heb.

Dit kan nietquote:

quote:Op maandag 29 april 2013 22:05 schreef ToT het volgende:
Viva Maxima, laat ons je glimlach zien.
Na deze show wordt dat:
van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]

Die was wel gmtaquote:Op maandag 29 april 2013 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou van dat beest in vergelijking tot mijn ooraids

jij waarschuwt...oh god ditquote:

Nou DAT gaat me net iets te ver!quote:Op maandag 29 april 2013 22:07 schreef Uccie het volgende:
de teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering. dieptepunt na dieptepunt.
Ewbank is al bijna Tchaikovsky

Het is doordeweeksquote:Op maandag 29 april 2013 22:08 schreef LompeHork het volgende:
Willem wordt koning, Willem! Willem wordt koning, Willem! Willem wordt koning, Willem! Willem wordt koning, Willem! Willem wordt koning, Willem! Willem wordt koning, Willem! Willem wordt koning, Willem! Willem wordt koning, Willem! Willem wordt koning, Willem! Willem wordt koning, Willem! Willem wordt koning, Willem! Willem wordt koning, Willem! Willem wordt koning, Willem! Willem wordt koning, Willem! Willem wordt koning, Willem! Willem wordt koning, Willem!
Wat doe je Hork?
Oh niks, ik heb naar Melting geluisterd dit weekend.

kun je nagaan wat dit met hersencellen doetquote:

Iddquote:Op maandag 29 april 2013 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
kun je nagaan wat dit met hersencellen doet
 LH is kapot!
 LH is kapot!

quote:Op maandag 29 april 2013 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
Even gemute hoor. Ik moet even bijkomen van het lachen.

Als een wolf, je oerkreten komen er vanzelf uit nuquote:Op maandag 29 april 2013 22:10 schreef Uccie het volgende:
ik heb de buurkinderen wakker gelachen/gehuild

quote:Op maandag 29 april 2013 22:10 schreef Uccie het volgende:
ik heb de buurkinderen wakker gelachen/gehuild

Cicada.. Leeft 17 jaar onder de grond, komt omhoog, ontpopt, neukt zich suf en gaat weer 17 jaar onder de grond..quote:

Ik heb al geboekt bij het Pieter Baan Centrumquote:Op maandag 29 april 2013 22:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Heeft iemand de ziekenhuizen en psychiatrische instellingen in Nederland wel ingelicht?

Ik wil er 2, hij mag zelfs neuken in mijn oorquote:Op maandag 29 april 2013 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cicada.. Leeft 17 jaar onder de grond, komt omhoog, ontpopt, neukt zich suf en gaat weer 17 jaar onder de grond..

Calamiteitenhospitaal in Utrecht wordt al ingericht voor onsquote:Op maandag 29 april 2013 22:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Heeft iemand de ziekenhuizen en psychiatrische instellingen in Nederland wel ingelicht?

ik zag net mijn papegaai balen dat zijn zelfmoordpoging van vorige week niet gelukt isquote:Op maandag 29 april 2013 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Als een wolf, je oerkreten komen er vanzelf uit nu

Dat zeg ik....ik wil ook onder een steenquote:Op maandag 29 april 2013 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cicada.. Leeft 17 jaar onder de grond, komt omhoog, ontpopt, neukt zich suf en gaat weer 17 jaar onder de grond..

quote:Op maandag 29 april 2013 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik zag net mijn papegaai balen dat zijn zelfmoordpoging van vorige week niet gelukt is

Het staat nog uitquote:Op maandag 29 april 2013 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee Melting...wat je ook doet, move away from the SONOS

je hebt wel doorgegeven dat Melting naar een ander ziekenhuis moetquote:Op maandag 29 april 2013 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Calamiteitenhospitaal in Utrecht wordt al ingericht voor ons

Ahhh ja die kende ik al wel van naam ja.quote:Op maandag 29 april 2013 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]

quote:Op maandag 29 april 2013 22:12 schreef ToT het volgende:
Mijn God, als de Oranjes deze show zouden horen zouden ze meteen met Kim Jong-Un bellen: "Hoi, je had nog een plek nodig om je nukes uit te testen? We zijn toevallig de heersers over een heel mooi oefenterrein!"

quote:Op maandag 29 april 2013 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil er 2, hij mag zelfs neuken in mijn oor

Mijn God, als de Oranjes deze show zouden horen zouden ze meteen met Kim Jong-Un bellen: "Hoi, je had nog een plek nodig om je nukes uit te testen? We zijn toevallig de heersers over een heel mooi oefenterrein!"

quote:Op maandag 29 april 2013 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik zag net mijn papegaai balen dat zijn zelfmoordpoging van vorige week niet gelukt is
 Zelfs die heeft dus smaak!
 Zelfs die heeft dus smaak!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |