quote:Op maandag 29 april 2013 22:10 schreef Uccie het volgende:
ik heb de buurkinderen wakker gelachen/gehuild
Cicada.. Leeft 17 jaar onder de grond, komt omhoog, ontpopt, neukt zich suf en gaat weer 17 jaar onder de grond..quote:
Ik heb al geboekt bij het Pieter Baan Centrumquote:Op maandag 29 april 2013 22:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Heeft iemand de ziekenhuizen en psychiatrische instellingen in Nederland wel ingelicht?
Ik wil er 2, hij mag zelfs neuken in mijn oorquote:Op maandag 29 april 2013 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cicada.. Leeft 17 jaar onder de grond, komt omhoog, ontpopt, neukt zich suf en gaat weer 17 jaar onder de grond..
Calamiteitenhospitaal in Utrecht wordt al ingericht voor onsquote:Op maandag 29 april 2013 22:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Heeft iemand de ziekenhuizen en psychiatrische instellingen in Nederland wel ingelicht?
ik zag net mijn papegaai balen dat zijn zelfmoordpoging van vorige week niet gelukt isquote:Op maandag 29 april 2013 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Als een wolf, je oerkreten komen er vanzelf uit nu
Dat zeg ik....ik wil ook onder een steenquote:Op maandag 29 april 2013 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cicada.. Leeft 17 jaar onder de grond, komt omhoog, ontpopt, neukt zich suf en gaat weer 17 jaar onder de grond..
quote:Op maandag 29 april 2013 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik zag net mijn papegaai balen dat zijn zelfmoordpoging van vorige week niet gelukt is
Het staat nog uitquote:Op maandag 29 april 2013 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee Melting...wat je ook doet, move away from the SONOS
je hebt wel doorgegeven dat Melting naar een ander ziekenhuis moetquote:Op maandag 29 april 2013 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Calamiteitenhospitaal in Utrecht wordt al ingericht voor ons
Ahhh ja die kende ik al wel van naam ja.quote:Op maandag 29 april 2013 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 april 2013 22:12 schreef ToT het volgende:
Mijn God, als de Oranjes deze show zouden horen zouden ze meteen met Kim Jong-Un bellen: "Hoi, je had nog een plek nodig om je nukes uit te testen? We zijn toevallig de heersers over een heel mooi oefenterrein!"
quote:Op maandag 29 april 2013 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil er 2, hij mag zelfs neuken in mijn oor
Mijn God, als de Oranjes deze show zouden horen zouden ze meteen met Kim Jong-Un bellen: "Hoi, je had nog een plek nodig om je nukes uit te testen? We zijn toevallig de heersers over een heel mooi oefenterrein!"
quote:Op maandag 29 april 2013 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik zag net mijn papegaai balen dat zijn zelfmoordpoging van vorige week niet gelukt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |