Regahs, doodknuppelen dusquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 22:43 schreef ToT het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HET KAN DUS NOG STEEDS ERGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!$ %^$*^W@$&^@#&$^@#*$^@*#$ WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGARBL!!!
[ afbeelding ]
En nog veeeeeeeeeeel ergerquote:Op maandag 29 april 2013 22:43 schreef ToT het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HET KAN DUS NOG STEEDS ERGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!$ %^$*^W@$&^@#&$^@#*$^@*#$ WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGARBL!!!
[ afbeelding ]
De ooraids is zo hugequote:
Nog weer een dieper dieptepuntquote:
Miranda Ponsteen. Die gooit ook geen hoge ogen meer met Idols.quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
Heerlijke muziek Melting, kan je niet wat langer doorgaan?
Ik cancel allesquote:Op maandag 29 april 2013 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2013 22:45 schreef MsMessy het volgende:
Hou me tegen... ik ga bungeejumpen met een touw om me nek van de derde verdieping.
Neequote:Op maandag 29 april 2013 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
Nergens mee denk ikquote:Op maandag 29 april 2013 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Miranda Ponsteen. Die gooit ook geen hoge ogen meer met Idols.
Kom hierheen...vanaf 11 is het effect zoveel fijnerquote:Op maandag 29 april 2013 22:45 schreef MsMessy het volgende:
Hou me tegen... ik ga bungeejumpen met een touw om me nek van de derde verdieping.
Die vervliegen spontaan in fossiele houding johquote:Op maandag 29 april 2013 22:45 schreef Uccie het volgende:
Zelfs die vieze zilvervisjes in mijn huis zijn zichzelf ritueel aan het ophangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |