Niet nodig, hij krijgt de rekening van m'n advocaat wel.quote:Op maandag 29 april 2013 22:39 schreef MsMessy het volgende:
Heeft er nog niemand een TR gemaakt voor de criminaliteit van DJ Vout? Mentaal zoveel mensen ik korte tijd naar de klote helpen. Er zou een straf op moeten staan.
Ja wat voor straf staat er ook al weer op een holocaust tegenwoordig?quote:Op maandag 29 april 2013 22:39 schreef MsMessy het volgende:
Heeft er nog niemand een TR gemaakt voor de criminaliteit van DJ Vout? Mentaal zoveel mensen ik korte tijd naar de klote helpen. Er zou een straf op moeten staan.
Laat miij hierbuitenquote:
Als er iemand naar het internationaal strafhof mag is het Melting welquote:Op maandag 29 april 2013 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wat voor straf staat er ook al weer op een holocaust tegenwoordig?
Om te draaien?quote:Op maandag 29 april 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als er iemand naar het internationaal strafhof mag is het Melting wel
Als ze deze muziek zouden draaien bij dat diner in het Rijksmuseum, was de nachtwacht nu niet meer geweestquote:Op maandag 29 april 2013 22:41 schreef ToT het volgende:
Hee, Willem is okee!______________________________________//______!
quote:
Zelfs de MI die ik hier bij heb is het walhallaquote:Op maandag 29 april 2013 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb ff flink zitten schijten. Heerlijk!
Karadzic zou alles bekennenquote:
Nog zo'n egoist....red onsquote:Op maandag 29 april 2013 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb ff flink zitten schijten. Heerlijk!
Whahahaquote:Op maandag 29 april 2013 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Zelfs de MI die ik hier bij heb is het walhalla
het is Haags, daar is alles mee gezegd hoorquote:
Kom maar hierheen, ik bescherm je welquote:
Lola, ik sterf afquote:
Wie zjn het...i;ll hunt them downquote:Op maandag 29 april 2013 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
het is Haags, daar is alles mee gezegd hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |