Ik weet nog dat ik daags erna buiten liep, het motregende en ik dacht: misschien is deze regen wel geen regen, maar een chemisch wapenquote:Op maandag 29 april 2013 21:42 schreef MrTorture het volgende:
Maarten was de enige man die op 9/11 z'n verstand nog had
Overigens nooit begrepen dat Bea toen wel naar moskeeën ging, maar niet naar de familie van Gogh.quote:
Schrijverquote:Op maandag 29 april 2013 21:48 schreef Guanabana het volgende:
Wie is deze man? Waarom is hij belangrijk?
Op het moment riep iedereen aansteller. Juist achteraf is ie indrukwekkend.quote:Op maandag 29 april 2013 21:48 schreef BlackLining het volgende:
Even los van politieke voorkeur he, ik vond deze donderpreek van Fortuyn één van de meest indrukwekkende die ik ooit gezien heb:
quote:Op maandag 29 april 2013 21:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Het vliegtuig, het vlot... en de viets! Bij Wodan!
Precies. Al was ik het destijds zeker niet met hem eens, indruk maakt hij wel. En hij staat ergens voor en weet dat nog met enig fatsoen te brengen. Wellicht is fatsoen niet het goede woord, maar ik kan zo even geen betere omschrijving bedenken.quote:Op maandag 29 april 2013 21:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Op het moment riep iedereen aansteller. Juist achteraf is ie indrukwekkend.
Volkert heeft te vroeg gepiektquote:Op maandag 29 april 2013 21:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Precies. Al was ik het destijds zeker niet met hem eens, indruk maakt hij wel. En hij staat ergens voor en weet dat nog met enig fatsoen te brengen. Wellicht is fatsoen niet het goede woord, maar ik kan zo even geen betere omschrijving bedenken.
Geen WW3, maar dat Amerika keihard terug zou slaan wel.quote:Op maandag 29 april 2013 21:51 schreef sonnyspek het volgende:
Dachten na 9/11 echt zoveel mensen dat ww3 kwam?
ww3 niet, maar wist wel direct dat het nog jaaaaren gezeik op ging leveren.quote:Op maandag 29 april 2013 21:51 schreef sonnyspek het volgende:
Dachten na 9/11 echt zoveel mensen dat ww3 kwam?
Naar wie dachten ze toen?quote:Op maandag 29 april 2013 21:52 schreef fratsman het volgende:
[..]
Geen WW3, maar dat Amerika keihard terug zou slaan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |