Overigens nooit begrepen dat Bea toen wel naar moskeeën ging, maar niet naar de familie van Gogh.quote:
Schrijverquote:Op maandag 29 april 2013 21:48 schreef Guanabana het volgende:
Wie is deze man? Waarom is hij belangrijk?
Op het moment riep iedereen aansteller. Juist achteraf is ie indrukwekkend.quote:Op maandag 29 april 2013 21:48 schreef BlackLining het volgende:
Even los van politieke voorkeur he, ik vond deze donderpreek van Fortuyn één van de meest indrukwekkende die ik ooit gezien heb:
quote:Op maandag 29 april 2013 21:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Het vliegtuig, het vlot... en de viets! Bij Wodan!
Precies. Al was ik het destijds zeker niet met hem eens, indruk maakt hij wel. En hij staat ergens voor en weet dat nog met enig fatsoen te brengen. Wellicht is fatsoen niet het goede woord, maar ik kan zo even geen betere omschrijving bedenken.quote:Op maandag 29 april 2013 21:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Op het moment riep iedereen aansteller. Juist achteraf is ie indrukwekkend.
Volkert heeft te vroeg gepiektquote:Op maandag 29 april 2013 21:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Precies. Al was ik het destijds zeker niet met hem eens, indruk maakt hij wel. En hij staat ergens voor en weet dat nog met enig fatsoen te brengen. Wellicht is fatsoen niet het goede woord, maar ik kan zo even geen betere omschrijving bedenken.
Geen WW3, maar dat Amerika keihard terug zou slaan wel.quote:Op maandag 29 april 2013 21:51 schreef sonnyspek het volgende:
Dachten na 9/11 echt zoveel mensen dat ww3 kwam?
ww3 niet, maar wist wel direct dat het nog jaaaaren gezeik op ging leveren.quote:Op maandag 29 april 2013 21:51 schreef sonnyspek het volgende:
Naar wie dachten ze toen?quote:Op maandag 29 april 2013 21:52 schreef fratsman het volgende:
[..]
Geen WW3, maar dat Amerika keihard terug zou slaan wel.
Ik kan me wel die levendige discussie daarover in actualiteitenprogramma's herinneren ja.quote:Op maandag 29 april 2013 21:51 schreef sonnyspek het volgende:
Ik denk prinses Lalla Salma van Marokkoquote:Op maandag 29 april 2013 21:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wie zit daar in het wit naast Koning Pinteman?
Volgens mij waren ze er snel genoeg achter dat het Al Quieda was. Voorjaar 2002 inval Afghanistan toch?quote:
Midden oosten. Direct gingen de gedachten richting Irak e.o. Mede vanwege de geschiedenis. En er is jaren eerder ook al een bomaanslag geweest die ook opgeist was door een groeperen uit het midden oosten.quote:
Ah, thx!quote:Op maandag 29 april 2013 21:53 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ik denk prinses Lalla Salma van Marokko
Waren er nog mensen die bang waren voor een aanval op het hele midden oosten?quote:Op maandag 29 april 2013 21:53 schreef fratsman het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze er snel genoeg achter dat het Al Quieda was. Voorjaar 2002 inval Afghanistan toch?
Klinkt logisch, want zij is de echtgenote van een koning. Dus wat hoger in de rangorde dan een kroonprins. Daarom zal Albert van Monaco ook wel naast Maxima zitten.quote:Op maandag 29 april 2013 21:53 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ik denk prinses Lalla Salma van Marokko
Toen bleek dat het om AlQueda ging niet meer.quote:Op maandag 29 april 2013 21:54 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Waren er nog mensen die bang waren voor een aanval op het hele midden oosten?
Das mooi.quote:Op maandag 29 april 2013 21:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Toen bleek dat het om AlQueda ging niet meer.
Jammer dat ie is doodgeschoten, echt een gentlemen.quote:Op maandag 29 april 2013 21:57 schreef LWD-Godius het volgende:
Fortuyn was net zo'n populist als Wilders, het enige goede was dat je bij Fortuyn wel duidelijkere taal had. Hij individualiseerde goed en scheerde niet hele groepen mensen over 1 kam zoals Wilders doet. Wilders heeft het altijd over allochtonen, maar volgens mij heeft hij zelf niet eens door dat er duizenden culturen zijn met verschillende achtergronden hieronder vallen en het dus niet uitsluitend moslims zijn en of fundamentalisten.
Naast wie zit Willy?quote:Op maandag 29 april 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://nos.nl/koningshuis(...)-in-rijksmuseum.html
quote:
quote:
Ja het is wel te merken dat hij van de radio komtquote:Op maandag 29 april 2013 22:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Rachid moet wel een beetje leren rechtop te zitten, wat een zoutzak joh.
Boeddhaquote:Op maandag 29 april 2013 22:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Rachid moet wel een beetje leren rechtop te zitten, wat een zoutzak joh.
Is authentiekquote:Op maandag 29 april 2013 22:03 schreef alors het volgende:
Ik vind dat Stadhuis altijd zo viezig, kunnen ze dat niet eens schoonmaken?
twitter:rachidfinge twitterde op maandag 29-04-2013 om 22:07:56Haha, m’n veter zat inderdaad los! Bedankt voor de waarschuwing.
#troon reageer retweet
quote:Op maandag 29 april 2013 22:08 schreef Pino112 het volgende:
twitter:rachidfinge twitterde op maandag 29-04-2013 om 22:07:56Haha, m’n veter zat inderdaad los! Bedankt voor de waarschuwing.
#troon reageer retweet
Het IS ook geneuzel Pino.quote:Op maandag 29 april 2013 22:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga jij es wielrennen joh, dopingmongool.
Dat is het type steen, dat wordt zwarter naarmate het ouder wordt. De hele stad Dresden is van dit soort steen gebouwdquote:Op maandag 29 april 2013 22:05 schreef alors het volgende:
[..]
Echt? ik dacht dat hij veel lichter hoorde te zijn.
quote:Op maandag 29 april 2013 22:08 schreef Pino112 het volgende:
#troon reageer retweet
Ah okay, want op vroegere schilderijen is het lichter.quote:Op maandag 29 april 2013 22:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is het type steen, dat wordt zwarter naarmate het ouder wordt. De hele stad Dresden is van dit soort steen gebouwd
Weet je misschien ook hoe deze steen heet?quote:Op maandag 29 april 2013 22:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is het type steen, dat wordt zwarter naarmate het ouder wordt. De hele stad Dresden is van dit soort steen gebouwd
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadhuis_op_de_Damquote:Op maandag 29 april 2013 22:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weet je misschien ook hoe deze steen heet?
Ik zou het eignelijk moeten weten (door mijn studie), maar ik heb er nog nooit van gehoord....
Bentheimer zandsteen toch?quote:Op maandag 29 april 2013 22:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bentheimer zandsteen, maar er is meer zandsteen dan Bentheimer. Het wordt zwart omdat het ijzer dat er in zit langzaam aan roest.quote:Op maandag 29 april 2013 22:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou het eignelijk moeten weten (door mijn studie), maar ik heb er nog nooit van gehoord....
Bedankt.quote:Op maandag 29 april 2013 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadhuis_op_de_Dam
Klopt!quote:
Ik las het net inderdaad!quote:Op maandag 29 april 2013 22:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bentheimer zandsteen, maar er is meer zandsteen dan Bentheimer. Het wordt zwart omdat het ijzer dat er in zit langzaam aan roest.
quote:Op maandag 29 april 2013 22:33 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/koningshuis(...)het-rijksmuseum.html
Die fotografen.
Wat dacht je van Koninginnenacht?quote:Op maandag 29 april 2013 22:40 schreef Misty_eyes het volgende:
Het is rustig op FOK! vanavond..... stilte voor de storm?
Het liep lekker door tot de live-uitzending weer stopte. Duurde ook maar een uurtje blijkbaar.quote:Op maandag 29 april 2013 22:40 schreef Misty_eyes het volgende:
Het is rustig op FOK! vanavond..... stilte voor de storm?
Ik wilde buishangen maar er was niks belangrijks. Ja zometeen maar P&W dan. Daarna pitten en 8 uur de wekker.quote:Op maandag 29 april 2013 22:41 schreef Misty_eyes het volgende:
Ah ja, veel mensen zijn op stap natuurlijk of hangen voor de buis.
Vanavond in de uitzendingquote:
Dé eerste. Qua publicatie dan, meneer van AD en een SP-raadslid waren me voor. http://frontpage.fok.nl/c(...)onarchie-meisje.htmlquote:Op maandag 29 april 2013 22:47 schreef Misty_eyes het volgende:
Die jij als één van de eerste hebt geïnterviewd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |