PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762hallo dus dit noemen ze nou twitter
Tegen die tijd heeft Geert daar al een einde aan gemaakt joh.quote:Op maandag 29 april 2013 20:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laat 'in' maar weg als het bontkraagjes zijn
Zal een mooie zoek geschiedenis opleverenquote:Op maandag 29 april 2013 20:07 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben dat plaatje aan het zoeken van Family Guy wanneer hij zijn bank vol pist om zijn terrein af te bakenen
Kijk je er nu toevallig ook naar op TV?quote:Op maandag 29 april 2013 20:07 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben dat plaatje aan het zoeken van Family Guy wanneer hij zijn bank vol pist om zijn terrein af te bakenen
Nee, mijn vriendin kijkt gtstquote:Op maandag 29 april 2013 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kijk je er nu toevallig ook naar op TV?
quote:Op maandag 29 april 2013 20:07 schreef quer het volgende:
[..]
Zal een mooie zoek geschiedenis opleveren
Ik weetquote:
Dan is het wel toevallig dat je erover begint terwijl het net op TV is. En zometeen ga ik VI kijkenquote:
Ik twijfel nog... Snooker (O'Sullivan) is ook op en dat is baas en lekker rustgevendquote:Op maandag 29 april 2013 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan is het wel toevallig dat je erover begint terwijl het net op TV is. En zometeen ga ik VI kijken
Wacht maar tot jij zover bentquote:Op maandag 29 april 2013 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga lekker zitten, Dion.
FOK! IS GEHACKTquote:
chill werk heb je dan, alhoewel word het later wel minder leuk met je kleinequote:Op maandag 29 april 2013 20:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Moest over 2 weken al naar Amerika voor mijn werk en nu moet ik volgende maand ook nog een keer naar Brazilie.
Ja het is wel relaxed maar het zijn maar korte tripjes dus dat kan dadelijk ook wel.quote:Op maandag 29 april 2013 20:19 schreef quer het volgende:
[..]
chill werk heb je dan, alhoewel word het later wel minder leuk met je kleine
Nicequote:Op maandag 29 april 2013 20:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Moest over 2 weken al naar Amerika voor mijn werk en nu moet ik volgende maand ook nog een keer naar Brazilie.
quote:Op maandag 29 april 2013 20:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Boerrigter zo lenig was
Wat voor werk doe je dan?quote:Op maandag 29 april 2013 20:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik moet dan voor 4 dagen naar Seattle en dan naar Salvadore.quote:
Ah was ik ook geweest laatst. Ik zou een bezoekje brengen aan de Fishmarket in Seattle en naar de 1e starbucksquote:Op maandag 29 april 2013 20:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik moet dan voor 4 dagen naar Seattle en dan naar Salvadore.
Okquote:
Andersom zou logischer zijnquote:
quote:
Ga je naar java eiland? dan kunnen we een gangster meeting houdenquote:
ik ga naar Alkmaar Slam FM.quote:Op maandag 29 april 2013 20:34 schreef quer het volgende:
[..]
Ga je naar java eiland? dan kunnen we een gangster meeting houden
Heb ik ook gedaan, vraag me soms af waarom ik nog fut speel.quote:
ah jammer, vorig jaar was java eiland echt top hopelijk dit jaar ookquote:
Wie komen daar allemaal ?quote:Op maandag 29 april 2013 20:36 schreef quer het volgende:
[..]
ah jammer, vorig jaar was java eiland echt top hopelijk dit jaar ook
ik heb geen idee wel weet ik dat armin van buren komt, vorig jaar kwamen afrojack, tiesto, calvin harrisquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 20:38 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Missen-is-menselijk.htm
Vrouwenvoetbal![]()
(ik ben op deze site via telegraaf.nl gekomen. Ik ga dus niet uit eigen beweging op Ajax sites kijken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens waar lees jij de telegraaf![]()
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op maandag 29 april 2013 20:40 schreef quer het volgende:
[..]op telegraaf.nl lees ik de telegraafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens waar lees jij de telegraaf![]()
Ik vroeg niet waar, ik vroeg waaromquote:Op maandag 29 april 2013 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
op telegraaf.nl lees ik de telegraaf
quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 20:40 schreef quer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens waar lees jij de telegraaf![]()
Wat een faalhaasquote:Op maandag 29 april 2013 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik was op zoek naar een player review van IF Van Persie, kom ik uit bij een knul die met droge oogjes durft te vertellen over dat hij zo goed is in dit team.
[ afbeelding ]![]()
dat rood bij david luiz maakt hem afquote:Op maandag 29 april 2013 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik was op zoek naar een player review van IF Van Persie, kom ik uit bij een knul die met droge oogjes durft te vertellen over dat hij zo goed is in dit team.
[ afbeelding ]![]()
Luiz heeft wel rood, dat is toepasselijk.quote:Op maandag 29 april 2013 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
dat zei ik netquote:Op maandag 29 april 2013 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Luiz heeft wel rood, dat is toepasselijk.
bijdebeentjequote:Op maandag 29 april 2013 20:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, je zei dat het rood bij David Luiz hem afmaakt.
Geen pees he...quote:Op maandag 29 april 2013 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
Best goedkoop.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat hij duurder was.
Op de xbox is de laagste bin hoger, is dit niet een goede deal?quote:Op maandag 29 april 2013 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
Best goedkoop.
[ afbeelding ]
Klopt. Maar voor de gemiddelde FUT-er is die pace toch echt leidend. Jammer, maar waar.quote:
Nu al?quote:Op maandag 29 april 2013 20:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Vervelend met name als je het fap-momentje al gehad hebt
Binnenkort komt er een blauwe kaart natuurlijk. In normale omstandigheden was deze kaart veel duurder geweest.quote:Op maandag 29 april 2013 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
Best goedkoop.
[ afbeelding ]
Zo zijn de prijzen nu..Hazard is ook 350k ofzo nog maar..was eerder 600kquote:Op maandag 29 april 2013 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
Best goedkoop.
[ afbeelding ]
O, dat dacht ik.quote:Op maandag 29 april 2013 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja. ik kijk daarvoor niet naar de klok hoor
Een blinde trapt hier nog niet inquote:Op maandag 29 april 2013 20:54 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal van dezelfde gozer (behalve de IF)
Ah, ja natuurlijk!quote:Op maandag 29 april 2013 20:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Binnenkort komt er een blauwe kaart natuurlijk. In normale omstandigheden was deze kaart veel duurder geweest.
Neuh, staan er meerdere voor rond deze prijs op.quote:Op maandag 29 april 2013 20:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op de xbox is de laagste bin hoger, is dit niet een goede deal?
430k goedkoopste bin op xbox
Te sneu voor woorden.quote:Op maandag 29 april 2013 20:54 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal van dezelfde gozer (behalve de IF)
zoek het even op !quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 21:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
nou nou nou apeldoorn en Koninginnedag beetje ongepast dit he
Ik heb de Xperia Z en ben zeer tevreden. Camera is goed, behalve als het donker is, dan vind ik 'm echt tegenvallen. Als je dat belangrijk vindt, moet je misschien voor de HTC gaan. Mijn vorige 2 telefoons waren van HTC en was daar erg over te spreken. Ook altijd goede camera's gehad (voor die tijd) en zal nu ook wel weer goed zijnquote:Op maandag 29 april 2013 21:03 schreef quer het volgende:
trouwens
htc one, sony experia Z of samsung galaxy 4
welke zou je zelf nemen?
HTC one. Tevens hierbij alvast het lijstje met antwoorden voor de rest van de week:quote:Op maandag 29 april 2013 21:03 schreef quer het volgende:
trouwens
welke zou je zelf nemen?
's Avonds wordt het konko koud. Overdag zal het lekker zijn in de zon, maar als die weg is: konko koud.quote:Op maandag 29 april 2013 21:05 schreef Djeetje het volgende:
Nu weet ik niet of ik alleen een t shirt aan kan met een zomer jas of met een trui er nog onder
Ja het is van 12 tot 11.quote:Op maandag 29 april 2013 21:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
's Avonds wordt het konko koud. Overdag zal het lekker zijn in de zon, maar als die weg is: konko koud.
Ik heb een oranje overhemd, t-shirt eronder, zomerjas mee en een trui voor 's avonds.quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
HTC one. Tevens hierbij alvast het lijstje met antwoorden voor de rest van de week:
- appeltaart
- Ja
- de blauwe
- 5 mei
- 352
- jong belegen
- oostenwind
- plastuit
Ik denk dat ik shirt doe met trui en dan zon zomer jasje.quote:Op maandag 29 april 2013 21:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb een oranje overhemd, t-shirt eronder, zomerjas mee en een trui voor 's avonds.
Je hebt geen zomerjas.quote:Op maandag 29 april 2013 21:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik shirt doe met trui en dan zon zomer jasje.
quote:Op maandag 29 april 2013 21:13 schreef quer het volgende:
Zomerjas![]()
gewoon met je six pack rondlopen zonder shirt
quote:Op maandag 29 april 2013 21:13 schreef quer het volgende:
Zomerjas![]()
gewoon met je six pack rondlopen zonder shirt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door dion_v_k op 29-04-2013 21:39:36 ]Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op maandag 29 april 2013 21:18 schreef dion_v_k het volgende:
Vandaag deze bak gekocht![]()
Beetje pauper in mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Nu alleen nog een bontkraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
735iL pauper vindenquote:
premium auto's tweedehands kopen vind ik not done..quote:
Check die telefoon trouwensquote:
Ik vind creme mooierquote:
Bmw is niet helemaal mijn style. zeker de oudere modellen niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar als het jouw hart sneller doet kloppen.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Dat zeg ik niet want hij gaat weer de verkoop inquote:
Kicke bakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
#SMLENOquote:Op maandag 29 april 2013 21:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet want hij gaat weer de verkoop in
Hahahaha door onze kritiek?quote:Op maandag 29 april 2013 21:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet want hij gaat weer de verkoop in
htc onequote:Op maandag 29 april 2013 21:03 schreef quer het volgende:
trouwens
welke zou je zelf nemen?
Ik ga niet vertellen welke auto's wij hebben. Dan ben ik gelijk weer een patser en een verwende klootzakquote:
Volgens mij handelt hij in auto'squote:Op maandag 29 april 2013 21:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahahaha door onze kritiek?
Nee, als jij 'm fijn vindt rijden, ieder zijn ding. Autosmaak is natuurlijk ook een smaak, waarover mensen verschillen.
Jij hebt niets, je papa heeft iets.quote:
verkapte-kijk-ons-dure-autos-hebben-postquote:Op maandag 29 april 2013 21:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ga niet vertellen welke auto's wij hebben. Dan ben ik gelijk weer een patser en een verwende klootzak
Dit, hij stond vandaag 2 uurtjes op Marktplaats, de telefoon bleef maar rinkelen toen ik daar wasquote:
'T kan ook zijn mama zijn hè. Kut macho manquote:Op maandag 29 april 2013 21:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij handelt hij in auto's
[..]
Jij hebt niets, je papa heeft iets.
Ben jij nou echt zo dom ?quote:Op maandag 29 april 2013 21:23 schreef quer het volgende:
[..]
'T kan ook zijn mama zijn hè. Kut macho man
Ja sorry, ik zeg toch ook niet welke.quote:Op maandag 29 april 2013 21:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij handelt hij in auto's
[..]
Jij hebt niets, je papa heeft iets.
[..]
verkapte-kijk-ons-dure-autos-hebben-post
nou snap je wel dat jullie minstens een db9 op het pad moeten hebben hequote:Op maandag 29 april 2013 21:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zeg toch ook niet welke.
Patserige post dit zegquote:Op maandag 29 april 2013 21:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ga niet vertellen welke auto's wij hebben. Dan ben ik gelijk weer een patser en een verwende klootzak
Die uit 2012 zijn best tofquote:
Nee, dat niet.quote:Op maandag 29 april 2013 21:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou snap je wel dat jullie minstens een db9 op het pad moeten hebben he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op maandag 29 april 2013 21:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Patserige post dit zegBah, verwende klootzak.
Beetje karig vergeleken met wat hier iedereen (blijkbaar) rijdt.quote:
Ik wil die BMW best ruilen met jouw Polo hoorquote:Op maandag 29 april 2013 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Beetje karig vergeleken met wat hier iedereen (blijkbaar) rijdt.
pappies en mammies bij de meeste hequote:Op maandag 29 april 2013 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Beetje karig vergeleken met wat hier iedereen (blijkbaar) rijdt.
quote:
Haha nee ben er tevreden mee hoorquote:Op maandag 29 april 2013 21:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik wil die BMW best ruilen met jouw Polo hoor![]()
Zal hun dadelijk nog gaan tegenvallen als ze moeten gaan werken voor een auto.quote:Op maandag 29 april 2013 21:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pappies en mammies bij de meeste he![]()
dat is natuurlijk niet fair
gewoon een uitkering hoorquote:Op maandag 29 april 2013 21:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Haha nee ben er tevreden mee hoor
[..]
Zal hun dadelijk nog gaan tegenvallen als ze moeten gaan werken voor een auto.
plaatje van een garage zoeken met dikke auto's er inquote:
hahaha nee joh, dat vond ik ergens op Google. Het is stukken minder hoorquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 21:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen parkeergarage hebben voor 4 auto's
de cabrio die onder staat geeft een vermoeden dat dit niet in nederland isquote:Op maandag 29 april 2013 21:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahaha nee joh, dat vond ik ergens op Google. Het is stukken minder hoor
Op de kentekenplaten staat ook een D. Van DEUTSCHLAND!quote:Op maandag 29 april 2013 21:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de cabrio die onder staat geeft een vermoeden dat dit niet in nederland is![]()
Die Duitse kentekens verraden het ook al een beetjequote:Op maandag 29 april 2013 21:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de cabrio die onder staat geeft een vermoeden dat dit niet in nederland is![]()
Ok, ik verklap er eentje waar ik in rijd: Volkswagen Golf 4.quote:Op maandag 29 april 2013 21:36 schreef FCsuarez het volgende:
nog niet eens naar gekeken. maar nou weten we nog niet wat het verwende patsertje heeft staan
Man City wil Ronaldo na zijn actie in een benefiet wedstrijd.quote:
doet mij de broek nog niet bollenquote:Op maandag 29 april 2013 21:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ok, ik verklap er eentje waar ik in rijd: Volkswagen Golf 4.
Ook niet dat het een V5 is?quote:Op maandag 29 april 2013 21:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
doet mij de broek nog niet bollen
ajax haalt bale
4motion?quote:Op maandag 29 april 2013 21:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ook niet dat het een V5 is?
De andere Golf die we hebben is wel beter
Ik heb een nieuwe Mercedes B-klasse Business Class...quote:Op maandag 29 april 2013 21:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
nee geen golf fan. en had minstens een dikke audi verwacht ofzo.quote:Op maandag 29 april 2013 21:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
* kijkt op mijn zus der FB inbox *quote:Op maandag 29 april 2013 21:42 schreef Toefjes het volgende:
heb dat ene meisje waarvan ik vermoed dat ik haar op een feest heb ontmoet een fb berichtje gestuurd. Nu hopen dat ze het ook echt is
Ook aanwezig, van de zaak weliswaar.quote:Op maandag 29 april 2013 21:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee geen golf fan. en had minstens een dikke audi verwacht ofzo.
quote:Op maandag 29 april 2013 21:42 schreef Toefjes het volgende:
heb dat ene meisje waarvan ik vermoed dat ik haar op een feest heb ontmoet een fb berichtje gestuurd. Nu hopen dat ze het ook echt is
En anders fix je haar alsnog gewoonquote:
Heb op voornaam en woonplaats gezocht. Ze lijkt er op, maar was alles behalve nuchter die avond... Het zou een mooie stunt zijn. Ze was erg knuffelachtig, maar dat kwam meer omdat ze 3 blauwe defqons ophad die avond denk ik.quote:
Weer een nieuwe tactiekquote:Op maandag 29 april 2013 22:10 schreef Rijst het volgende:
Heeey toevallig. Zijn team heette ook Osama Bin Laden
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 22:10 schreef Rijst het volgende:
Heeey toevallig. Zijn team heette ook Osama Bin Laden
[ afbeelding ]
iddquote:Op maandag 29 april 2013 22:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Weer een nieuwe tactiekDeze vind ik wel echt slim hoor. Lijkt gewoon een vriendelijk berichtje
Je moet hem eigenlijk gewoon undercutten. Een Gotzew voor 18k erop zetten en hij koopt hem opquote:Op maandag 29 april 2013 22:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Weer een nieuwe tactiekDeze vind ik wel echt slim hoor. Lijkt gewoon een vriendelijk berichtje
Wat zeggen ze dan? Ik zou daar ook niet posten als je bijna nooit post. Ik post mijn filmpjes daar ook niet.quote:
link?quote:
Ze zeggen dat het slecht enzo isquote:Op maandag 29 april 2013 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat zeggen ze dan? Ik zou daar ook niet posten als je bijna nooit post. Ik post mijn filmpjes daar ook niet.
En fok smileyquote:
Thanks voor je post, hoef ik t niet meer te doen.quote:Op maandag 29 april 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2400514.page
Hup Reemi en Pascal, spammen
Vmboquote:Op maandag 29 april 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
Dit is mooi Neder-Engels trouwens
[ afbeelding ]
Post dan het filmpje waar die goal in zit in die thread..je derde compilatie is veruit de minste van de 3quote:Op maandag 29 april 2013 22:34 schreef Djeetje het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2400597.page
Wat nou geen skills
Ja heb hem net gepost op een qoute op een van die internet heldenquote:Op maandag 29 april 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Post dan het filmpje waar die goal in zit in die thread..je derde compilatie is veruit de minste van de 3
fok smileys werken nietttttquote:
Zullen we ze opzoeken ?quote:Op maandag 29 april 2013 22:38 schreef Rijst het volgende:
Niets van aantrekken Djeetje. Ze vonden mijn Drogba filmpje ook stom.
Hij disliket volgens mij alle FUT video's. Maar als je zo'n video daar post moet je er ook tegen kunnen als ze het niet goed vinden.quote:Op maandag 29 april 2013 22:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja heb hem net gepost op een qoute op een van die internet helden
Of je gaat skillen, of je gaat rennen. Meestal als ik dit soort teams tegenkom dan is het optie nr 2quote:Op maandag 29 april 2013 22:54 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nu nog formatiekaartjes en dan lekker alles verliezen[ afbeelding ]
Mcgeady en hulk omdraaien en welliton in de spits doenquote:Op maandag 29 april 2013 22:54 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Idd, beterquote:Op maandag 29 april 2013 22:58 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Mcgeady en hulk omdraaien en welliton in de spits doendan heeft iedereen ten minste 9 chem en dan kan je ook nog eens een normale rcb gebruiken
carlos eduardo en ronny omdraaien, sobis in de spits en gaaaaaannnnquote:Op maandag 29 april 2013 22:54 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik werd deze week compleet afgedroogd door Sobis ..hij maakte er 4 ofzoquote:Op maandag 29 april 2013 23:00 schreef Revontulet het volgende:
[..]
carlos eduardo en ronny omdraaien, sobis in de spits en gaaaaaannnn
Sobis heeft 5* skill, Pato is een stuk sneller en Welliton.. tjah, misschien wel de beste spitsquote:Op maandag 29 april 2013 23:00 schreef Revontulet het volgende:
[..]
carlos eduardo en ronny omdraaien, sobis in de spits en gaaaaaannnn
Sobis is wel een baas ja. 1 van de weinige golds die ik heb gebruikt (maar dat kwam door de random teams)quote:Op maandag 29 april 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik werd deze week compleet afgedroogd door Sobis ..hij maakte er 4 ofzo
Die balansquote:Op maandag 29 april 2013 22:54 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lang ze niet achter staan skillen en daarna max sweaten voor de comebackquote:Op maandag 29 april 2013 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of je gaat skillen, of je gaat rennen. Meestal als ik dit soort teams tegenkom dan is het optie nr 2
Ik vrees dat ze je middenveld compleet overlopen.
Dat klinkt bekend ja.quote:Op maandag 29 april 2013 23:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo lang ze niet achter staan skillen en daarna max sweaten voor de comeback
Gewoon een teampje voor erbij, voor wanneer ik zin heb om alleen maar te skillen en niet om te verdedigenquote:
Zijn stats zijn wel goed, maar ik ben zo tevreden over mijn huidige spitsenquote:Op maandag 29 april 2013 23:15 schreef rolls-reus het volgende:
If alan is binnenvoor 75k, ben benieuwd
Vind jij Wallyson ook echt goed? Toen ik hem had kon ik gewoon bijna niet winnen. Misschien lag het ook wel aan mijn teams maar toch is het raar. Die price crash van hem trouwensquote:Op maandag 29 april 2013 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn stats zijn wel goed, maar ik ben zo tevreden over mijn huidige spitsen
Ja. Zijn finishing is niet echt super, maar zijn dribbel is echt heel fijn en soepel en die harde knal is ook wel lekker. Ik vind Diego Mauricio wel een stuk beter though..quote:Op maandag 29 april 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vind jij Wallyson ook echt goed? Toen ik hem had kon ik gewoon bijna niet winnen. Misschien lag het ook wel aan mijn teams maar toch is het raar. Die price crash van hem trouwens
Ik had Wallyson eerst in een BraSilver team maar toen speelde ik 4-3-2-1 (:r) en daarna had ik hem in een random team wat niet echt super goed speelde. Als ik hem in een goed team zou hebben zou ik het vast veel beter doen.quote:Op maandag 29 april 2013 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Zijn finishing is niet echt super, maar zijn dribbel is echt heel fijn en soepel en die harde knal is ook wel lekker. Ik vind Diego Mauricio wel een stuk beter though..
Wallyson 40 uit 33, Diego al 59
quote:
Rafael Sobeast.quote:Op maandag 29 april 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik werd deze week compleet afgedroogd door Sobis ..hij maakte er 4 ofzo
Haha ik heb eerlijk gezegt geen idee in wat een team ik hem moet gebruikenquote:Op maandag 29 april 2013 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn stats zijn wel goed, maar ik ben zo tevreden over mijn huidige spitsen
quote:Op maandag 29 april 2013 23:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Haha ik heb eerlijk gezegt geen idee in wat een team ik hem moet gebruikenwat voor team heb jij dan met de brasilver spitsen?
Ik krijg altijd rillingen wanneer ik het kaartje van die RB ziequote:
Daarom heb ik hem ook. Dan sta je gewoon al met 1-0 voor.quote:Op maandag 29 april 2013 23:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik krijg altijd rillingen wanneer ik het kaartje van die RB zie
Als die ooit een IF krijgt dan zie je hem niet meerquote:Op maandag 29 april 2013 23:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik krijg altijd rillingen wanneer ik het kaartje van die RB zie
quote:Op maandag 29 april 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2400514.page
Hup Reemi en Pascal, spammen
quote:Op maandag 29 april 2013 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als die ooit een IF krijgt dan zie je hem niet meer
Als Willems een IF krijgt ook nietquote:Op maandag 29 april 2013 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als die ooit een IF krijgt dan zie je hem niet meer
quote:Op maandag 29 april 2013 23:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als Willems een IF krijgt ook nietMaar hier het bewijs dat je Angbwa nog wel ziet: [ afbeelding ]
Ik won vanmiddag met 3-4 van iemand. Toen wilde hij ook een rematch en toen won hij 3-4, beide keren werd de winnende goal in de 90e minuut gemaakt en in beide wedstrijden kreeg hij een penaltyquote:Op maandag 29 april 2013 23:41 schreef Djeetje het volgende:
Zegt iemand tegen me dat ik geen skills etc heb
Hij won met 3-0 vrij logisch als je met maar 2 verdedigers speel dus ik zeg kom dan rematch durft hij niet
Ja deze kerel durft nu niet.quote:Op maandag 29 april 2013 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik won vanmiddag met 3-4 van iemand. Toen wilde hij ook een rematch en toen won hij 3-4, beide keren werd de winnende goal in de 90e minuut gemaakt en in beide wedstrijden kreeg hij een penaltyTe toevallig.
Waarom welliton nemen als je Elkeson en Sobeast kan ? en ja.quote:
Was die tegenstander ook echt goed of niet?quote:Op maandag 29 april 2013 23:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja deze kerel durft nu niet.
Heb net mijn Bundesliga team overgezet..
Er kan maar 1 reden zijn: PACE MOTHAFUCKAHquote:Op maandag 29 april 2013 23:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom welliton nemen als je Elkeson en Sobeast kan ? en ja.
Neequote:Op maandag 29 april 2013 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was die tegenstander ook echt goed of niet?
Je wilt toch een skill squad.quote:Op maandag 29 april 2013 23:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Er kan maar 1 reden zijn: PACE MOTHAFUCKAH![]()
![]()
![]()
Die laatste zinquote:Op maandag 29 april 2013 23:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee
Hij zei dat hij tegenstand wou en het daarom niet wou een rematch
Ja dat is waar.quote:
Precies vaak genoeg een solo met Ronaldinho gedaan en gescoordquote:Op maandag 29 april 2013 23:47 schreef Tim86 het volgende:
Als ik een keer een goede skiller tegenkom dan heeft hij de sprintknop voorin niet eens nodig joh
quote:Op maandag 29 april 2013 23:45 schreef Djeetje het volgende:
hahaha lolol net alsof Willems ooit een IF gaat krijgen, die is nog slechter dan Blindquote:Op maandag 29 april 2013 23:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als Willems een IF krijgt ook nietMaar hier het bewijs dat je Angbwa nog wel ziet: [ afbeelding ]
Ik wist dat je iets daarover ging zeggen. Maar Blind is best goed hoor, in H2H heeft hij nu ook 74.quote:Op maandag 29 april 2013 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
hahaha lolol net alsof Willems ooit een IF gaat krijgen, die is nog slechter dan Blind
Ik moet nog steeds lachenquote:Op maandag 29 april 2013 23:45 schreef Djeetje het volgende:
Was ook maar een grapje, Willems kan best een goede worden als hij eens een beetje leert verdedigenquote:Op maandag 29 april 2013 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist dat je iets daarover ging zeggen. Maar Blind is best goed hoor, in H2H heeft hij nu ook 74.
Heeft ook geen zin meer als iedereen hem quotequote:Op maandag 29 april 2013 23:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem ook nog niet veranderd
Voor FUT zal dat niet veel uitmaken want als hij volgend jaar 4* skills heeft wordt hij wel vaker gebruikt.quote:Op maandag 29 april 2013 23:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje, Willems kan best een goede worden als hij eens een beetje leert verdedigen
Hij is ook niet zo efficient als vrije trappen nemerquote:Op maandag 29 april 2013 23:58 schreef Djeetje het volgende:
Ronaldo heeft trouwens echt slechte free kick stat maar 79
Alsof hij ze er elke wedstrijd inschiet..quote:Op maandag 29 april 2013 23:58 schreef Djeetje het volgende:
Ronaldo heeft ook een bizar slecht gemiddelde met vrije trappen een van de slechtste in Europa zelfsquote:Op maandag 29 april 2013 23:58 schreef Djeetje het volgende:
Nou overdrijf je wel heel ergquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ronaldo heeft ook een bizar slecht gemiddelde met vrije trappen een van de slechtste in Europa zelfs
True that.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ronaldo heeft ook een bizar slecht gemiddelde met vrije trappen een van de slechtste in Europa zelfs
Laat maar zien dan..dat artikel waarin Ronaldo een van de slechtste gemiddeldes van Europa heeft, want nu ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor, laatst nog een artikel over gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |