PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762hallo dus dit noemen ze nou twitter
Tegen die tijd heeft Geert daar al een einde aan gemaakt joh.quote:Op maandag 29 april 2013 20:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laat 'in' maar weg als het bontkraagjes zijn
Zal een mooie zoek geschiedenis opleverenquote:Op maandag 29 april 2013 20:07 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben dat plaatje aan het zoeken van Family Guy wanneer hij zijn bank vol pist om zijn terrein af te bakenen
Kijk je er nu toevallig ook naar op TV?quote:Op maandag 29 april 2013 20:07 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben dat plaatje aan het zoeken van Family Guy wanneer hij zijn bank vol pist om zijn terrein af te bakenen
Nee, mijn vriendin kijkt gtstquote:Op maandag 29 april 2013 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kijk je er nu toevallig ook naar op TV?
quote:Op maandag 29 april 2013 20:07 schreef quer het volgende:
[..]
Zal een mooie zoek geschiedenis opleveren
Ik weetquote:
Dan is het wel toevallig dat je erover begint terwijl het net op TV is. En zometeen ga ik VI kijkenquote:
Ik twijfel nog... Snooker (O'Sullivan) is ook op en dat is baas en lekker rustgevendquote:Op maandag 29 april 2013 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan is het wel toevallig dat je erover begint terwijl het net op TV is. En zometeen ga ik VI kijken
Wacht maar tot jij zover bentquote:Op maandag 29 april 2013 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga lekker zitten, Dion.
FOK! IS GEHACKTquote:
chill werk heb je dan, alhoewel word het later wel minder leuk met je kleinequote:Op maandag 29 april 2013 20:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Moest over 2 weken al naar Amerika voor mijn werk en nu moet ik volgende maand ook nog een keer naar Brazilie.
Ja het is wel relaxed maar het zijn maar korte tripjes dus dat kan dadelijk ook wel.quote:Op maandag 29 april 2013 20:19 schreef quer het volgende:
[..]
chill werk heb je dan, alhoewel word het later wel minder leuk met je kleine
Nicequote:Op maandag 29 april 2013 20:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Moest over 2 weken al naar Amerika voor mijn werk en nu moet ik volgende maand ook nog een keer naar Brazilie.
quote:Op maandag 29 april 2013 20:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Boerrigter zo lenig was
Wat voor werk doe je dan?quote:Op maandag 29 april 2013 20:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik moet dan voor 4 dagen naar Seattle en dan naar Salvadore.quote:
Ah was ik ook geweest laatst. Ik zou een bezoekje brengen aan de Fishmarket in Seattle en naar de 1e starbucksquote:Op maandag 29 april 2013 20:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik moet dan voor 4 dagen naar Seattle en dan naar Salvadore.
Okquote:
Andersom zou logischer zijnquote:
quote:
Ga je naar java eiland? dan kunnen we een gangster meeting houdenquote:
ik ga naar Alkmaar Slam FM.quote:Op maandag 29 april 2013 20:34 schreef quer het volgende:
[..]
Ga je naar java eiland? dan kunnen we een gangster meeting houden
Heb ik ook gedaan, vraag me soms af waarom ik nog fut speel.quote:
ah jammer, vorig jaar was java eiland echt top hopelijk dit jaar ookquote:
Wie komen daar allemaal ?quote:Op maandag 29 april 2013 20:36 schreef quer het volgende:
[..]
ah jammer, vorig jaar was java eiland echt top hopelijk dit jaar ook
ik heb geen idee wel weet ik dat armin van buren komt, vorig jaar kwamen afrojack, tiesto, calvin harrisquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 20:38 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Missen-is-menselijk.htm
Vrouwenvoetbal![]()
(ik ben op deze site via telegraaf.nl gekomen. Ik ga dus niet uit eigen beweging op Ajax sites kijken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens waar lees jij de telegraaf![]()
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op maandag 29 april 2013 20:40 schreef quer het volgende:
[..]op telegraaf.nl lees ik de telegraafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens waar lees jij de telegraaf![]()
Ik vroeg niet waar, ik vroeg waaromquote:Op maandag 29 april 2013 20:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
op telegraaf.nl lees ik de telegraaf
quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 20:40 schreef quer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens waar lees jij de telegraaf![]()
Wat een faalhaasquote:Op maandag 29 april 2013 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik was op zoek naar een player review van IF Van Persie, kom ik uit bij een knul die met droge oogjes durft te vertellen over dat hij zo goed is in dit team.
[ afbeelding ]![]()
dat rood bij david luiz maakt hem afquote:Op maandag 29 april 2013 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik was op zoek naar een player review van IF Van Persie, kom ik uit bij een knul die met droge oogjes durft te vertellen over dat hij zo goed is in dit team.
[ afbeelding ]![]()
Luiz heeft wel rood, dat is toepasselijk.quote:Op maandag 29 april 2013 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
dat zei ik netquote:Op maandag 29 april 2013 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Luiz heeft wel rood, dat is toepasselijk.
bijdebeentjequote:Op maandag 29 april 2013 20:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, je zei dat het rood bij David Luiz hem afmaakt.
Geen pees he...quote:Op maandag 29 april 2013 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
Best goedkoop.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat hij duurder was.
Op de xbox is de laagste bin hoger, is dit niet een goede deal?quote:Op maandag 29 april 2013 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
Best goedkoop.
[ afbeelding ]
Klopt. Maar voor de gemiddelde FUT-er is die pace toch echt leidend. Jammer, maar waar.quote:
Nu al?quote:Op maandag 29 april 2013 20:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Vervelend met name als je het fap-momentje al gehad hebt
Binnenkort komt er een blauwe kaart natuurlijk. In normale omstandigheden was deze kaart veel duurder geweest.quote:Op maandag 29 april 2013 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
Best goedkoop.
[ afbeelding ]
Zo zijn de prijzen nu..Hazard is ook 350k ofzo nog maar..was eerder 600kquote:Op maandag 29 april 2013 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
Best goedkoop.
[ afbeelding ]
O, dat dacht ik.quote:Op maandag 29 april 2013 20:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja. ik kijk daarvoor niet naar de klok hoor
Een blinde trapt hier nog niet inquote:Op maandag 29 april 2013 20:54 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal van dezelfde gozer (behalve de IF)
Ah, ja natuurlijk!quote:Op maandag 29 april 2013 20:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Binnenkort komt er een blauwe kaart natuurlijk. In normale omstandigheden was deze kaart veel duurder geweest.
Neuh, staan er meerdere voor rond deze prijs op.quote:Op maandag 29 april 2013 20:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op de xbox is de laagste bin hoger, is dit niet een goede deal?
430k goedkoopste bin op xbox
Te sneu voor woorden.quote:Op maandag 29 april 2013 20:54 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal van dezelfde gozer (behalve de IF)
zoek het even op !quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 21:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
nou nou nou apeldoorn en Koninginnedag beetje ongepast dit he
Ik heb de Xperia Z en ben zeer tevreden. Camera is goed, behalve als het donker is, dan vind ik 'm echt tegenvallen. Als je dat belangrijk vindt, moet je misschien voor de HTC gaan. Mijn vorige 2 telefoons waren van HTC en was daar erg over te spreken. Ook altijd goede camera's gehad (voor die tijd) en zal nu ook wel weer goed zijnquote:Op maandag 29 april 2013 21:03 schreef quer het volgende:
trouwens
htc one, sony experia Z of samsung galaxy 4
welke zou je zelf nemen?
HTC one. Tevens hierbij alvast het lijstje met antwoorden voor de rest van de week:quote:Op maandag 29 april 2013 21:03 schreef quer het volgende:
trouwens
htc one, sony experia Z of samsung galaxy 4
welke zou je zelf nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |