PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762hallo dus dit noemen ze nou twitter
Tegen die tijd heeft Geert daar al een einde aan gemaakt joh.quote:Op maandag 29 april 2013 20:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laat 'in' maar weg als het bontkraagjes zijn
Zal een mooie zoek geschiedenis opleverenquote:Op maandag 29 april 2013 20:07 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben dat plaatje aan het zoeken van Family Guy wanneer hij zijn bank vol pist om zijn terrein af te bakenen
Kijk je er nu toevallig ook naar op TV?quote:Op maandag 29 april 2013 20:07 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben dat plaatje aan het zoeken van Family Guy wanneer hij zijn bank vol pist om zijn terrein af te bakenen
Nee, mijn vriendin kijkt gtstquote:Op maandag 29 april 2013 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kijk je er nu toevallig ook naar op TV?
quote:Op maandag 29 april 2013 20:07 schreef quer het volgende:
[..]
Zal een mooie zoek geschiedenis opleveren
Ik weetquote:
Dan is het wel toevallig dat je erover begint terwijl het net op TV is. En zometeen ga ik VI kijkenquote:
Ik twijfel nog... Snooker (O'Sullivan) is ook op en dat is baas en lekker rustgevendquote:Op maandag 29 april 2013 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan is het wel toevallig dat je erover begint terwijl het net op TV is. En zometeen ga ik VI kijken
Wacht maar tot jij zover bentquote:Op maandag 29 april 2013 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga lekker zitten, Dion.
FOK! IS GEHACKTquote:
chill werk heb je dan, alhoewel word het later wel minder leuk met je kleinequote:Op maandag 29 april 2013 20:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Moest over 2 weken al naar Amerika voor mijn werk en nu moet ik volgende maand ook nog een keer naar Brazilie.
Ja het is wel relaxed maar het zijn maar korte tripjes dus dat kan dadelijk ook wel.quote:Op maandag 29 april 2013 20:19 schreef quer het volgende:
[..]
chill werk heb je dan, alhoewel word het later wel minder leuk met je kleine
Nicequote:Op maandag 29 april 2013 20:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Moest over 2 weken al naar Amerika voor mijn werk en nu moet ik volgende maand ook nog een keer naar Brazilie.
quote:Op maandag 29 april 2013 20:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Boerrigter zo lenig was
Wat voor werk doe je dan?quote:Op maandag 29 april 2013 20:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik moet dan voor 4 dagen naar Seattle en dan naar Salvadore.quote:
Ah was ik ook geweest laatst. Ik zou een bezoekje brengen aan de Fishmarket in Seattle en naar de 1e starbucksquote:Op maandag 29 april 2013 20:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik moet dan voor 4 dagen naar Seattle en dan naar Salvadore.
Okquote:
Andersom zou logischer zijnquote:
quote:
Ga je naar java eiland? dan kunnen we een gangster meeting houdenquote:
ik ga naar Alkmaar Slam FM.quote:Op maandag 29 april 2013 20:34 schreef quer het volgende:
[..]
Ga je naar java eiland? dan kunnen we een gangster meeting houden
Heb ik ook gedaan, vraag me soms af waarom ik nog fut speel.quote:
ah jammer, vorig jaar was java eiland echt top hopelijk dit jaar ookquote:
Wie komen daar allemaal ?quote:Op maandag 29 april 2013 20:36 schreef quer het volgende:
[..]
ah jammer, vorig jaar was java eiland echt top hopelijk dit jaar ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |