ja te laatquote:
Inderdaad.quote:
aldus female 81. Heb je 81 schapen of watquote:Op maandag 29 april 2013 18:33 schreef female81 het volgende:
En als bart1987 toevallig in 1987 geboren is?
*verwijst ook even naar eigen lichtelijk inspiratieloze, maar tegelijkertijd best informatieve username*
Ik denk dat ze 81 kilo weegtquote:Op maandag 29 april 2013 18:40 schreef Haque het volgende:
[..]
aldus female 81. Heb je 81 schapen of wat
Dát is wel stom, ja.quote:Op maandag 29 april 2013 18:39 schreef Confetti het volgende:
Of sukkels die hun leeftijd in hun username zetten![]()
Sta je dan als 26-jarige met je Henk14
Dat valt nog mee. Ik heb het afgelopen winter meermaals koud gehad omdat mijn beeldscherm weer door de ruit ging. Carglass bleek overigens niks te vervangen.quote:Op maandag 29 april 2013 18:52 schreef Piye het volgende:
Hier kan ik me ook altijd flink aan ergeren. Ik heb al vele toetsenborden door m'n beeldscherm gegooid hierdoor.
81 jaar oud denk ik.quote:Op maandag 29 april 2013 18:40 schreef Haque het volgende:
[..]
aldus female 81. Heb je 81 schapen of wat
Kan niet.quote:Op maandag 29 april 2013 19:21 schreef vosss het volgende:
Ik heb een 0 in mn username, maar iedereen denkt dat het een o is
Bedankt, Sherlock.quote:Op maandag 29 april 2013 19:21 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Kan niet.
0 - o
0 - O
Bij een kleine letter is de 0 hoger en bij een hoofdletter is de 0 smaller.
Ik lees zo cactus en dan een 1 waarom een 1 zet me aan het denken kan ik weer niet slapen voordat ik het antwoord hebquote:
Cactus bestond blijkbaar al, maar die post nooitquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:18 schreef Haque het volgende:
Ik lees zo cactus en dan een 1 waarom een 1 zet me aan het denken kan ik weer niet slapen voordat ik het antwoord heb
je voelt jezelf een cactus ofzo?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Cactus bestond blijkbaar al, maar die post nooit
reageer je soms zo omdat je cijfers in je username hebt?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja die frustratie wat in je zit waardoor je dit topic geopend hebt, die komt daaruit voort
Cactus is een stomme nickname, met een 1 erachter slaat het tenminste ergens op.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
martijnxbox93quote:
Waarom heet jij dan geen Piye1quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Cactus is een stomme nickname, met een 1 erachter slaat het tenminste ergens op.
In mijn geval is het niet nodig. Ik ben gewoon Piye, de enige echte. Cactus is als aardappel, het mist wat.quote:
Soms de buitenkant van een cactus als ik zulke posts als die van jou leesquote:
Wat zijn we lief vandaag voor elkaarquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:12 schreef Piye het volgende:
Cactus is een stomme nickname, met een 1 erachter slaat het tenminste ergens op.
Geregd?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ben helemaal nier verbaasd dat niemand de naam 'susteren' al had geregd, eigenlijk.
ik ben helemaal niet verbaasd dat niemand de naam 'susteren' al had geregd, eigenlijk.
geregistreerd, sorry, ik wilde even hip doenquote:
Sorry, dat ik niet hip genoeg was om het te begrijpenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
geregistreerd, sorry, ik wilde even hip doen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
geregistreerd, sorry, ik wilde even hip doen
niet helemaal het effect waar ik op hoopte, maar ach.quote:
ik ben helemaal niet verbaasd dat niemand de naam 'susteren' al had geregd, eigenlijk.
Dit kan ik alleen maar beamen.quote:
Jij zo creatief dat ik blijkbaar nog steeds je username niet snapquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ach, niet iedereen is even creatief natuurlijk.
Smack one O will slap a hoquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ach, niet iedereen is even creatief natuurlijk.
Als ik je mij googeledquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:26 schreef Piye het volgende:
Ik googlede Hugh Myron en kwam bij bodybuildersites.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:36 schreef Red_85 het volgende:
Wat is er gvd mis mee? Leg mij dat eens uit dan!!!
Mijn originele 'Red' was al aan iemand vergeven. Alleen heb die knakker nooit gezien dus dat is een inactive user.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:37 schreef UpsideDown het volgende:
Zulke users ontberen gewoon iedere vorm van creativiteit.
Mensen die de betekenis van 'sarcastische grap' niet begrijpenquote:
Mijn naam is unieker dan de jouwe kan ik je wel melden!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:37 schreef UpsideDown het volgende:
Zulke users ontberen gewoon iedere vorm van creativiteit.
Had dan Kaktus(sen) gedaan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Neuken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hete_Frank69 dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ô mon citoyens vous serez unis.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Neuken?Vandaag niet, hoofdpijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
quote:
Dat je maarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:41 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ook sneu, als je maar tot 1 kan tellen.
Ik snap je, maar dat cijfertje in je username is gewoon minder.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, want dat associeer ik met stront en ik hou van correcte spelling
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:48 schreef Matip het volgende:
Ik snap je, maar dat cijfertje in je username is gewoon minder.
Waarom?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |