ted lijkt me een slimme kerelquote:Op maandag 29 april 2013 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner is Fok een idee van Danny en kende hij iemand die technisch erg handig was, genaamd Ted.
Fok werd op naam van beide heren opgericht, Ted heeft in het contract laten opnemen dat de helft van Fok van hem was en dat hij voor 3 ton uitgekocht kon worden. Vervolgens heeft hij 1 klein dingetje voor de site gegaan en is vervolgens in 2004 naar Thailand gevlogen om op de kosten van de opbrengst van de banners hier Thaise hoertjes te gaan batsen tot in 2012 de 3 ton afbetaald was en Danny van hem af was.
Met name de laatste 2 jaar is er veel afbetaald, waardoor die PMmer vermoedt dat er veel geld aan Fok verdiend wordt. Ook de grootte van Danny's huis bevestigen dat vermoeden.
Wat een tyfus opmerking, bedankt he?quote:
quote:
Terug, ik woon verdomme 6 hoog, als hij al naar beneden is gevallenquote:Op maandag 29 april 2013 17:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou zeg, de kat komt wel terug.
Of ben je hem al lang kwijt?
Ik kan de Tedteller reeks niet meer vindenquote:Op maandag 29 april 2013 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is een keer een foto van hem met 2 Thaise mokkeltjes in een disco in het forum gepost door Danny, met de vermelding er bij dat hij regelmatig zoiets toegestuurd krijgt met vaak alleen een berichtje er bij van: "En Danny, hoeveel Thaise Bahts krijg ik deze maand op mijn rekening gestort?"
Misschien naar aanleiding van wat schandaaltjes verwijderd of zo.quote:Op maandag 29 april 2013 17:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan de Tedteller reeks niet meer vinden
Is hij misschien in een lade gekropen terwijl je je even omdraaide?quote:Op maandag 29 april 2013 17:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Terug, ik woon verdomme 6 hoog, als hij al naar beneden is gevallen
oeiquote:Op maandag 29 april 2013 17:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Terug, ik woon verdomme 6 hoog, als hij al naar beneden is gevallen
Zou kunnen, maar ik kan mij niet herinneren dat daar echt schandalige dingen instonden. Juist wat jij hierboven al schreef.quote:Op maandag 29 april 2013 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien naar aanleiding van wat schandaaltjes verwijderd of zo.
Ja, naar onder andere deze zocht ikquote:
Jammer alleen dat de foto weg is.quote:Op maandag 29 april 2013 17:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, naar onder andere deze zocht ik
De Ted-teller was een users initiatief.
Alles al nagekekenquote:Op maandag 29 april 2013 17:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is hij misschien in een lade gekropen terwijl je je even omdraaide?
Onder bedden op kasten ?quote:
Nee, vandaag waren de jongens ook gewoon thuis, staat wel een raam openquote:Op maandag 29 april 2013 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Is de deur open geweest, dat-ie naar eht trappenhuis gerend kan zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |