quote:Op maandag 29 april 2013 16:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Java eiland, heb je iets opvallends aan?
FB / Hij is weer terugquote:
Ow is dat zo, je valt hier toch opquote:Op maandag 29 april 2013 16:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik en opvallen als grijze muis zijnde?
zo knap en zo verlegenquote:Op maandag 29 april 2013 16:53 schreef ToT het volgende:
HOOOOO-LY SHIT!!!!!!
Echt serieus vanaf het begin kijken en NIET naar voren skippen!
Zo ongeveer het zelfde effect als die ene dikke jongen en die griet die opera zongen.(Niet dat dit opera is, maar de situatie is vergelijkbaar.)
Ik wel ja....quote:
wat was het nieuws dit keer dan?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die eerste PM-reeks is bij iedereen verwijderd. Dit is ongeveer het zelfde.
Tja ik vind dat de PMmer sowieso wel wat goede punten heeft, maar aan de andere kant hebben we ook geen recht van spreken: de site is van Danny en hij mag gewoon weten wat hij met de opbrengsten doet.quote:Op maandag 29 april 2013 17:00 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind het best wel stom dat iedereen direct Fok! zijn kont likt en niet een luistert naar de pm'er.Zelf geef ik geen ene fuck. Ik betaal niets aan fok! ik verwacht niets van fok! ik zit hier alleen maar voor de mensen.
Wat verwijzingen naar topics die er over gaan, dat Danny het meeste ontkent...ehhh...ff kijken...quote:
Oh, niet van de pm hoor. Gewoon de gekte rond de kroning en zoquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 17:06 schreef ToT het volgende:
Oh ja, dat Ted z'n 3 ton afbetaald is en dat die kostenpost nu dus weg is, dus dat er nu blijkbaar geld overblijft. (ongeveer een ton per jaar waarschijnlijk) Verder uitleg hoe je in verzet moet komen tegen de lonen van de admins door niet op banners te klikken, als modje zijnde milder tegen users met adblockers te zijn, niets meer voor de frontpage schrijven als er kutbanners op staan enz.
Ah oke, nouja is toch leuk voor Dannyquote:Op maandag 29 april 2013 17:06 schreef ToT het volgende:
Oh ja, dat Ted z'n 3 ton afbetaald is en dat die kostenpost nu dus weg is, dus dat er nu blijkbaar geld overblijft. (ongeveer een ton per jaar waarschijnlijk) Verder uitleg hoe je in verzet moet komen tegen de lonen van de admins door niet op banners te klikken, als modje zijnde milder tegen users met adblockers te zijn, niets meer voor de frontpage schrijven als er kutbanners op staan enz.
quote:
Ted was de partner van Danny.quote:Op maandag 29 april 2013 17:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie is ted?
en wat boeit het mij nou hoeveel winst er gemaakt wordt.
danny is de baas niet de users
Als ik het me goed herinner is Fok een idee van Danny en kende hij iemand die technisch erg handig was, genaamd Ted.quote:Op maandag 29 april 2013 17:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie is ted?
en wat boeit het mij nou hoeveel winst er gemaakt wordt.
danny is de baas niet de users
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |