quote:Op maandag 29 april 2013 16:31 schreef Karzai het volgende:
Net even het museum plein bekeken, Andre Rieu komt daar optreden
Ik denk dat ik er weinig van meekrijg, ik ga ook even richting CS morgenquote:Op maandag 29 april 2013 16:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik ga morgenochtend alleen even richting CS om te kijken of ik een beetje zicht kan krijgen op de Hr.Ms. Evertsen, en 's avonds kijken of ik de Fly-by kan zien
Meld!quote:Op maandag 29 april 2013 16:31 schreef ToT het volgende:
Er staan serieus 17 nummers in de wachtrij zeg. Welke idioot is zo aan het trollen?
We hebben hier een soort vrijdagmiddag achtige sfeer hangen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]Waarom? Een geintje is leuk, maar zo veel ellende achter elkaar gaat wat te ver.
Ow het is dus bedoeld voor een groep waar je nu bent?quote:Op maandag 29 april 2013 16:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We hebben hier een soort vrijdagmiddag achtige sfeer hangen.
Soestdijk?quote:Op maandag 29 april 2013 16:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ikzelf niet, het is dan ook niet mijn tuin
Als ik binnen blijf krijg ik er ook minder van mee.quote:Op maandag 29 april 2013 16:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er weinig van meekrijg, ik ga ook even richting CS morgen
ik bedoelde van Andrequote:Op maandag 29 april 2013 16:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik binnen blijf krijg ik er ook minder van mee.
Ah, gaat bij mij van de windrichting afhangen of ik wat mee krijg van Armin van Burenquote:
hm, is die zo vroeg?quote:Op maandag 29 april 2013 16:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, gaat bij mij van de windrichting afhangen of ik wat mee krijg van Armin van Buren
Ja op het werk, collega's ziekenquote:Op maandag 29 april 2013 16:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow het is dus bedoeld voor een groep waar je nu bent?
Uurtje geledenquote:Op maandag 29 april 2013 16:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Maar wanneer kregen jullie die PM dan ?
Niks gekregen hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |