Hoe weet jij dat het niet klopt?quote:Op maandag 29 april 2013 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zou Iteejer dik 6 mille (of was het 6700 euro) per maand verdienen.
Nomaals; boeit me allemaal niet, maar dat er steeds gezegd wordt dat er geen geld is en alles op gaat naar onderhoud en onkosten enzo klopt gewoon niet.
Idem, ik vraag mijn verzoekje van de week wel weer aanquote:Op maandag 29 april 2013 16:19 schreef ToT het volgende:
Okee ik weet niet welke graftak al die verzoekjes in Gup heeft gegooid, maar ik tune uit.
Die PMmetjes leggen het één en ander aardig uit.quote:Op maandag 29 april 2013 16:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het niet klopt?
Het is nog maar een jaar geleden hoor dat we dat gedoe met google hadden, en FOK! bijna niet meer bestaan had.
quote:
Oh jawel hoor.quote:Op maandag 29 april 2013 16:28 schreef Karzai het volgende:
Und heeft iedereen een beetje zin het kronings gebeuren?
Ja hoorquote:Op maandag 29 april 2013 16:28 schreef Karzai het volgende:
Und heeft iedereen een beetje zin in het kronings gebeuren?
Dat kan je nog uitzettenquote:Op maandag 29 april 2013 16:31 schreef ToT het volgende:
Er staan serieus 17 nummers in de wachtrij zeg. Welke idioot is zo aan het trollen?
Zou ik ook wel willen wetenquote:Op maandag 29 april 2013 16:31 schreef ToT het volgende:
Er staan serieus 17 nummers in de wachtrij zeg. Welke idioot is zo aan het trollen?
jep, lekker in de tuin werkenquote:Op maandag 29 april 2013 16:28 schreef Karzai het volgende:
Und heeft iedereen een beetje zin in het kronings gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |