quote:Op maandag 29 april 2013 17:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hallon
Ik weet niet wat u al vernomen heeft van de heer Monopoly, maar voor mij persoonlijk staan de zaken momenteel een beetje matigNiks waar ik niet weer bovenop kom, though, en zeker niet met de bovengenoemde edelman aan mijn zijde
Mja toch ff kut
Daarom een paar hijsjes joint genomen en straks half-stoned boodschappen doen
En met u?
Lopen er nu 3 te zoeken buiten, ik heb buikpijn er van, echt in en op alles gekekenquote:Op maandag 29 april 2013 17:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil er niet aan denken, maar heb je buiten al gekeken, onder auto's
Waarom niet dan?quote:Op maandag 29 april 2013 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb een keer KNETTERTJE stoned door de Mediamarkt gelopen. Was niet echt tof!
Ik weet hoe je je voelt, daarom hoop ik dat hij toch ergens binnen 'vast' zit.quote:Op maandag 29 april 2013 17:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Lopen er nu 3 te zoeken buiten, ik heb buikpijn er van, echt in en op alles gekeken
Kan-ie ergens overheen geklommen zijn zodat-ie bij de buren zit of zo? Of als je op de bovenverdieping zou wonen: op het dak geklommen? (Ik roep maar ff dingen die bij vrienden van me gebeurd zijn.)quote:Op maandag 29 april 2013 17:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Lopen er nu 3 te zoeken buiten, ik heb buikpijn er van, echt in en op alles gekeken
Meh matig, nee ik had nog niets vernomen verder, dus sup? De Moirapoly shit is aan?quote:Op maandag 29 april 2013 17:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hallon
Ik weet niet wat u al vernomen heeft van de heer Monopoly, maar voor mij persoonlijk staan de zaken momenteel een beetje matigNiks waar ik niet weer bovenop kom, though, en zeker niet met de bovengenoemde edelman aan mijn zijde
Mja toch ff kut
Daarom een paar hijsjes joint genomen en straks half-stoned boodschappen doen
En met u?
Ik ook, maar ik weet niet meer waar te zoeken, kan wel jankenquote:Op maandag 29 april 2013 17:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt, daarom hoop ik dat hij toch ergens binnen 'vast' zit.
Als hij door dat open raam is gesprongen, balkonzijde, niet bij de buren dan is hij ergens beneden.quote:Op maandag 29 april 2013 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan-ie ergens overheen geklommen zijn zodat-ie bij de buren zit of zo? Of als je op de bovenverdieping zou wonen: op het dak geklommen? (Ik roep maar ff dingen die bij vrienden van me gebeurd zijn.)
Ik had het gevoel dat iedereen me aankeek.quote:Op maandag 29 april 2013 17:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom niet dan?
Ik voel me sowieso super ongemakkelijk als ik stoned in het openbaar ben, al helemaal alleen![]()
Hij komt wel terugquote:Op maandag 29 april 2013 17:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat is er met je poot ?quote:Op maandag 29 april 2013 17:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh matig, nee ik had nog niets vernomen verder, dus sup? De Moirapoly shit is aan?![]()
Naja, beetje eraan werken enzo, komt allemaal wel goed uiteindelijk.
Prima hier wel, ga alleen niet te koninginnedaggen vanwege m'n poot, maar dat is niet zo'n ramp
quote:Op maandag 29 april 2013 17:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Als hij door dat open raam is gesprongen, balkonzijde, niet bij de buren dan is hij ergens beneden.
Ik had een zweepslag (scheur in een kuitspier) en mag hem niet zwaar belasten nuquote:Op maandag 29 april 2013 17:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wat is er met je poot ?
Ja maar dat is het probleem als hij buiten loopt, dan kan hij niet naar boven komenquote:
Ga eerst even rustig zitten, steek een peukje op. Een van mijn katers was uren weg en bleek onder de bank te hebben liggen slapen.quote:Op maandag 29 april 2013 17:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik weet niet meer waar te zoeken, kan wel janken
quote:Op maandag 29 april 2013 17:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik had een zweepslag (scheur in een kuitspier) en mag hem niet zwaar belasten nudus lang staan/lopen wordt afgeraden.
Buiten ff met brokjes rammelen of zo?quote:Op maandag 29 april 2013 17:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat is het probleem als hij buiten loopt, dan kan hij niet naar boven komen
Ook al gedaan en 6quote:Op maandag 29 april 2013 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Buiten ff met brokjes rammelen of zo?
Hoe hoog woon je ook al weer?
quote:Op maandag 29 april 2013 17:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Opgestaan vanuit een bureaustoel__________!
quote:Op maandag 29 april 2013 17:49 schreef Kally het volgende:
Ik heb hem gevonden, en nu maak ik hem alsnog af
Hij lag tussen mijn handdoeken
Doe maar rustig kun je nog jaren last van hebbenquote:Op maandag 29 april 2013 17:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pijnlijk is het welik kon de eerste paar dagen niet eens lopen met dat been
Gelukkigquote:Op maandag 29 april 2013 17:49 schreef Kally het volgende:
Hahaha, well, it escalated quickly laten we maar zeggenquote:Op maandag 29 april 2013 17:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh matig, nee ik had nog niets vernomen verder, dus sup? De Moirapoly shit is aan?![]()
Naja, beetje eraan werken enzo, komt allemaal wel goed uiteindelijk.
Prima hier wel, ga alleen niet te koninginnedaggen vanwege m'n poot, maar dat is niet zo'n ramp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is 't verder met je pootje dan?
En volgens mij mis je dit jaar niet eens zo veel, met dat hele inhuldigings-gebeuren enzoBlijkt bij ons dat afgelopen zaterdag de vrijmarkt was, terwijl wij net dozen met zooi hadden uitgezocht om te verkopen
Fuck the EBU.
Ja dat heb ik dus ook altijdquote:Op maandag 29 april 2013 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat iedereen me aankeek.
Ik weet 'tquote:Op maandag 29 april 2013 17:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe maar rustig kun je nog jaren last van hebben
quote:Op maandag 29 april 2013 17:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik claim donderdag tot 10 uur
quote:Op maandag 29 april 2013 17:49 schreef Kally het volgende:
WAT EEN KUTLULquote:Op maandag 29 april 2013 17:49 schreef Kally het volgende:
Jij erg bedanktquote:
Ik liep nog een keer alles af, Ik heb een plank in de badkamer waar de handdoeken op liggen, ik denk oh misschien er achter, ja hoor, grote ogen van hoiiiiiquote:Op maandag 29 april 2013 17:50 schreef ToT het volgende:
Hoe heb je hem gevonden?Moest je toevallig bij je handdoeken zijn, of kwam-ie gewoon tevoorschijn?
Geen dank hoor, graag gedaanquote:
Dit de draak, zelfs niet op de brokjes af komenquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 17:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaha, well, it escalated quickly laten we maar zeggen
Ah nouja, op zich denk ik dat het een verstandige keuze isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is 't verder met je pootje dan?
En volgens mij mis je dit jaar niet eens zo veel, met dat hele inhuldigings-gebeuren enzoBlijkt bij ons dat afgelopen zaterdag de vrijmarkt was, terwijl wij net dozen met zooi hadden uitgezocht om te verkopen
komt goed.
Wel oké hoor, maar ik weet niet hoe het voelt als ik er lang op sta, dus dat ga ik niet proberen
Ik ga bankhangen en een lentebokje nuttigen voor de TV![]()
Ja, zo was het dus met die kater van mij ook, die keek mij boos aan, met zo'n kop "moet je me nu wakker maken mens?".quote:Op maandag 29 april 2013 17:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik liep nog een keer alles af, Ik heb een plank in de badkamer waar de handdoeken op liggen, ik denk oh misschien er achter, ja hoor, grote ogen van hoiiiii![]()
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 29 april 2013 17:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Om 20.30 uur heb ik een speciaal nummer voor Bea
Ik luid em inquote:Op maandag 29 april 2013 17:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
(maar ik wil ook de toespraak van de koningin horen)
quote:
Is het ook wel, heb ik ook wel door.quote:Op maandag 29 april 2013 17:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah nouja, op zich denk ik dat het een verstandige keuze iskomt goed.
Wel oké hoor, maar ik weet niet hoe het voelt als ik er lang op sta, dus dat ga ik niet proberen
Ik ga bankhangen en een lentebokje nuttigen voor de TV
quote:Op maandag 29 april 2013 17:55 schreef Kally het volgende:
Njah ik weet in ieder geval dat ik van mijn beestjes hou, ik voel me een dweil nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |