Ik wil er niet aan denken, maar heb je buiten al gekeken, onder auto'squote:Op maandag 29 april 2013 17:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, vandaag waren de jongens ook gewoon thuis, staat wel een raam open
quote:Op maandag 29 april 2013 17:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naar omstandigheden voel ik me op dit moment prima, ja![]()
Kan ook komen omdat ik even een paar hijsjes van een joint heb genomen, maar zit heerlijk chill achter de laptop er tegenop te zien dat ik straks op de fiets even boodschappen moet doen
En met jou?
quote:Op maandag 29 april 2013 17:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Weet iemand nog wat leuke 80's 90's nummers ?
Ah ja, lastigquote:Op maandag 29 april 2013 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]Okee dan!
Ja hier issie ook wel okee.![]()
En ik ben een tijd geleden idd blauw geweest, maar dat heeft helaas wat meegedragen aan een burn-out die ik door een enorme verzameling aan allerlei ellende heb opgelopen.
De mensen in BNW zijn niet de makkelijksten om in het gareel te houden!
Ik heb er genoeg op mijn Memorylane staanquote:Op maandag 29 april 2013 17:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Weet iemand nog wat leuke 80's 90's nummers ?
Dan moet ik even zien als ik in mij spotify kan komenquote:Op maandag 29 april 2013 17:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg op mijn Memorylane staan
* LompeHork klikt aanquote:Op maandag 29 april 2013 17:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deels. Ik ben deels arbeidsongeschikt. Deels door shit waarmee ik mijn hele leven al loop te worstelen, deels door de burn-out. Binnenkort weer een herkeuring, en misschien krijg ik een nieuw re-integratietraject en een passende baan.quote:Op maandag 29 april 2013 17:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah ja, lastig
Ben je er wel weer bovenop?
Luister je donderdag ?quote:
In de avonduren? Ongetwijfeldquote:Op maandag 29 april 2013 17:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Luister je donderdag ?
Ik weet het, ik heb wel smaakquote:
20:00 – 21:00 maar ben bang dat dat tot 10 uur gaat wordenquote:
Even aangezetquote:Op maandag 29 april 2013 17:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
True truequote:
quote:Op maandag 29 april 2013 17:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
20:00 – 21:00 maar ben bang dat dat tot 10 uur gaat worden
quote:
Ik hoop het voor je!quote:Op maandag 29 april 2013 17:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Deels. Ik ben deels arbeidsongeschikt. Deels door shit waarmee ik mijn hele leven al loop te worstelen, deels door de burn-out. Binnenkort weer een herkeuring, en misschien krijg ik een nieuw re-integratietraject en een passende baan.
Heh thx!quote:Op maandag 29 april 2013 17:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je!
En dat het deel waarvoor je nog arbeidsongeschikt bent ook weer opgelost wordt
Ik luister sowieso.quote:Op maandag 29 april 2013 17:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil ff mn mic checken, kan iemand ff luisteren?
Ah ja, ook daar beleef je bepaalde dipjes in waar je uiteindelijk alleen maar sterker en wijzer uit komt, en er dan inderdaad een prima manier vindt om mee te levenquote:Op maandag 29 april 2013 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh thx!
Ach nee opgelost zal het nooit worden aangezien het deels aangeboren is (Asperger en AD(H)D) ), maar met therapie en de juiste begeleiding kun je er wel mee leven uiteraard.
Je klinkt heel zacht en ver weg.quote:Op maandag 29 april 2013 17:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil ff mn mic checken, kan iemand ff luisteren?
Mja ik merk gewoon dat ik niet op volle mentale capaciteit moet werken en niet te veel uren. Laat mij maar lekker eenvoudig werk doen. Ik wil best hard werken, deed ik bij mijn vorige re-integratiewerkplek ook, maar geen verantwoordelijkheden of deadlines of targets of whatever.quote:Op maandag 29 april 2013 17:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah ja, ook daar beleef je bepaalde dipjes in waar je uiteindelijk alleen maar sterker en wijzer uit komt, en er dan inderdaad een prima manier vindt om mee te leven
10cc ?quote:
Ja ook ff testen of muziek goed door komtquote:
De druk van de ketel houden en niet te veel hooi op je vork nemen inderdaad, alles wat mogelijk te veel stress kan opleveren ontwijken. Komt het vast helemaal goedquote:Op maandag 29 april 2013 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik merk gewoon dat ik niet op volle mentale capaciteit moet werken en niet te veel uren. Laat mij maar lekker eenvoudig werk doen. Ik wil best hard werken, deed ik bij mijn vorige re-integratiewerkplek ook, maar geen verantwoordelijkheden of deadlines of targets of whatever.
Ja, muziek is goed, jij bent slecht te verstaan, maar wel iets duidelijker dan daarnet.quote:Op maandag 29 april 2013 17:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja ook ff testen of muziek goed door komt
quote:Op maandag 29 april 2013 17:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
De druk van de ketel houden en niet te veel hooi op je vork nemen inderdaad, alles wat mogelijk te veel stress kan opleveren ontwijken. Komt het vast helemaal goed
Oke, dat check ik later wel dan. Ws nieuwe mic kopen. Vanavond alleen muziekjesquote:Op maandag 29 april 2013 17:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, muziek is goed, jij bent slecht te verstaan, maar wel iets duidelijker dan daarnet.
Primaquote:Op maandag 29 april 2013 17:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oke, dat check ik later wel dan. Ws nieuwe mic kopen. Vanavond alleen muziekjes
Welk programam gebruik je?quote:Op maandag 29 april 2013 17:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oke, dat check ik later wel dan. Ws nieuwe mic kopen. Vanavond alleen muziekjes
SAM en ja. Als ik door mn mic praat komt het keihard door mn eigen speakers.quote:Op maandag 29 april 2013 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Welk programam gebruik je?
En heb je in Windows de mic wel voluit staan?
Misschien ff SAM dan doorpluizen.quote:Op maandag 29 april 2013 17:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
SAM en ja. Als ik door mn mic praat komt het keihard door mn eigen speakers.
Hallonquote:Op maandag 29 april 2013 17:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hallon mevrouw Moira. Hoe staan den zaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |