de kat van mijn oudersquote:
ik had er weinig last meer van, dus hoopte dat het wel zou gaan...quote:Op maandag 29 april 2013 14:41 schreef Nallie het volgende:
Hongerrrrrr!
En als je last hebt van je knie is Jillian niet heel goed nee...
Owquote:Op maandag 29 april 2013 14:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl... Erg veel last van m'n knie nu!![]()
Vast Jillians schuld!
Hoop dat het aan het schrobben van de vloer ligt en niet aan haar, maar die squats en Side lunges zijn vast niet goed
quote:Op maandag 29 april 2013 14:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Owwel voorzichtig doen!
Ik heb net dag 7 afgerond
Jij gaat ook wel lekker he?!quote:Op maandag 29 april 2013 14:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Owwel voorzichtig doen!
Ik heb net dag 7 afgerond
De laatste weken gaat het gelukkig weer erg lekker.quote:
Goedzo. Het hoeft ook niet snel te gaanquote:Op maandag 29 april 2013 15:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De laatste weken gaat het gelukkig weer erg lekker.
Gewicht gaat langzaam omlaag, op dit moment -2 dus ik ben tevreden.
Ahquote:Op maandag 29 april 2013 15:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Mijn type persoonlijkheid volgens de methode die ik leer.
Ik ging vanochtend alvast even oefenen met opdrukken.quote:
Je mag het wel op de 'vrouwen'manier doen hequote:Op maandag 29 april 2013 15:39 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik ging vanochtend alvast even oefenen met opdrukken.
"Oooh valt mee!"
M: "Je doet het niet goed" *voordoet*
* _Dido_ het nog een keer doet: Oef!![]()
Blijkbaar rustte m'n gewicht niet voldoende op m'n armenquote:
Ik voelde ze, trust mequote:Op maandag 29 april 2013 15:43 schreef loveli het volgende:
Op de 'vrouwen'manier zijn ze niet echt effectief. Op de niet-'vrouwen'manier gebruik je een partij buikspieren
Alleen als je het goed doet, natuurlijk.
Maar is het niet beter om er 20 op de minder effectieve manier te doen dan 1 op de echte manier?quote:Op maandag 29 april 2013 15:43 schreef loveli het volgende:
Op de 'vrouwen'manier zijn ze niet echt effectief. Op de niet-'vrouwen'manier gebruik je een partij buikspieren
Hoe vaak kan jij het?quote:Op maandag 29 april 2013 15:48 schreef loveli het volgende:
Het voelt als een compleet andere oefening, vind ik.
Ja, dat geloof ik wel.quote:Op maandag 29 april 2013 15:48 schreef loveli het volgende:
Het voelt als een compleet andere oefening, vind ik.
Je gebruikt denk ik gewoon andere spieren op je knieen omdat het evenwicht anders verdeeld is. M.a.w het is eigenlijk gewoon een andere oefening.quote:Op maandag 29 april 2013 15:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar is het niet beter om er 20 op de minder effectieve manier te doen dan 1 op de echte manier?
En natuurlijk op een gegeven moment als het beter gaat wel voor de echte manier gaan.
'Maar' 4 keerquote:Op maandag 29 april 2013 15:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Je gebruikt denk ik gewoon andere spieren op je knieen omdat het evenwicht anders verdeeld is. M.a.w het is eigenlijk gewoon een andere oefening.
Met yoga doe ik bijvoorbeeld in 1 sessie al snel 40 pushups op de yoga manier, maar een gewone pushup lukte vorige week maar 4 keer. Maar toen had ik ook nog spierpijn, dus misschien moet ik het eens proberen zonder spierpijn
Ik ookquote:
Dat is wel een goeie iddquote:Op maandag 29 april 2013 16:01 schreef V1z0R het volgende:
Vergt gewoon kracht, meer niet, SkoapjeAnders moet je eens op een verhoging opdrukken, rand van het bed of zo, misschien dat je zo wat aan kracht kunt winnen om het uiteindelijk gewoon te doen.
Mensen beginnen ook vaak gewoon tegen de muur. Je kunt dan steeds meer afstand nemen tot de muur onmogelijk wordt. En dan inderdaad met een verhoging, tot je die niet meer nodig hebt.quote:Op maandag 29 april 2013 16:01 schreef V1z0R het volgende:
Vergt gewoon kracht, meer niet, SkoapjeAnders moet je eens op een verhoging opdrukken, rand van het bed of zo, misschien dat je zo wat aan kracht kunt winnen om het uiteindelijk gewoon te doen.
quote:Op maandag 29 april 2013 15:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte![]()
Maar An is sowieso stoer met al haar yogahoudingen
Ben nu dus net begonnen met een verhoging onder mijn voeten. Moet alleen wel even wennen aan de nieuwe balans. Al een keer de vloer gekoptquote:Op maandag 29 april 2013 16:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Mensen beginnen ook vaak gewoon tegen de muur. Je kunt dan steeds meer afstand nemen tot de muur onmogelijk wordt. En dan inderdaad met een verhoging, tot je die niet meer nodig hebt.
En dan begin je met een verhoging onder je voeten/verder droomt
Ik denk 30. Na 10 denk ik "waarom zou ik?" na 20 denk ik "barst maar. De laatste 10 kan ik alleen als ik wil. En de laatste tijd heb ik er niet echt zin inquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 16:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik denk 30. Na 10 denk ik "waarom zou ik?" na 20 denk ik "barst maar. De laatste 10 kan ik alleen als ik wil. En de laatste tijd heb ik er niet echt zin in
maar als ik het niet zo doe, kom ik vooralsnog helemaal niet omhoogquote:Op maandag 29 april 2013 15:43 schreef loveli het volgende:
klinkt pijnlijkquote:Op maandag 29 april 2013 16:17 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Ben nu dus net begonnen met een verhoging onder mijn voeten. Moet alleen wel even wennen aan de nieuwe balans. Al een keer de vloer gekopt
zal ik doenquote:Op maandag 29 april 2013 16:58 schreef Nallie het volgende:
Prima lijstje toch? Lekker veel sperziebonen nemen
Lijst:
S: uur hometrainer
O: kwark met banaan, bramen, chia zaadjes en wat all bran
T: koffie verkeerd, appel
L: 3 crackers gekookt ei/kip/geitenkaas, salade van tomaat/komkommer/kikkererwten
T: plak bananenbrood
D: uit!
Komt je spijsvertering op gang he?!quote:Op maandag 29 april 2013 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zal ik doen
Ik vind het zo raar dat ik, sinds ik ontbijt, veel meer honger heb.
O, dat zou voor mij zo'n gemakkelijke keuze zijn! Fijn werk, waarbij je gelukkig bent, opdrachten uitvoeren met zelf uitgekozen vrienden/collega's is me alles waard, dan maar geen pensioen/zekerheid/grote bonussen. Er moet natuurlijk wel een minimum zijn aan inkomsten om de tent en ons gezin draaiende te houden, dat wel. Maar dat is bij jou toch niet zo'n probleem, dacht ik? Meer het verschil tussen veel/heel veel verdienen?quote:Op maandag 29 april 2013 13:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tof! Ik begin nu weer te twijfelen of ik niet toch voor een groter bedrijf en meer geld moet gaan in plaats van voor leuke collega's en een leuk bedrijf
Voor iedereen die nu in de war raakt: ik zit nog steeds bij de werkgever waar ik in 2012 ook al zat, heb nog niets getekend, maar ben wel in onderhandeling.
ik ben blij dat ik er niet van aangekomen ben, anders had ik dat intbijten ws gelijk weer afgeschaftquote:
daar ben ik al.quote:Op maandag 29 april 2013 17:07 schreef J0ycie88 het volgende:
Sushi is besteld... Nu even de tafel opruimen de afwas doen en dat in relaxstand op de bank!
Ik met gemak 20, op de echte manier.quote:
maar is dat niet voor iereen verschillend? Wat je nodig hebt? Ik kan me niet voorstellen dat iedere vrouw 2000 calorieen nodig heeft.quote:Op maandag 29 april 2013 17:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Hier staat wat jillian zelf zegt over of je nou wel of niet moet eten voor n workout: http://www.jillianmichael(...)ianMichaels_20130408
Ik heb er alleen te weinig verstand van om te weten of het waar is.
Lijstje:
O: magere kwark met diepvriesfruit
B: boodschappen doen voor de 50 kids + 10 leiders van t hockeykamp dat ik wo-vr ga leiden en alles van de auto naar de kelder sjouwen
L: drie spelt bth, 2 pindakaas en de ander met rookvlees en becel
T: 6 volkoren toastjes met tonijnsalade
D: ceasar salad
T: banaan en appel
Moet t even invullen op voedingscentrum om te kijken op hoeveel kcal ik dan zit, gok te weinig en dan komt er nog een t bij.
als ik hetzelfde doe, zit ik op 1687. Ik zit gemiddeld op 1718, gemeten in de afgelopen maand.quote:Op maandag 29 april 2013 17:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja klopt, ik ben alleen nog niet zo goed in kcal tellendus ik vul t in op voedingscentrum en vergelijk het dan met t aantal kcal wat ik zelf op n dag vind dat ik ongeveer moet eten. Ik ga uit van mn BMR + 300 ongeveer, das 1648 kcal.
Viel mee gelukkig. Was vooral blij dat het thuis gebeurde, wat moet dat er dom uitgezien hebben geh.. Krijg ook bijna nooit blauwe plekken, dus niemand zal het zienquote:
Ik zou voor de knaken gaan, als Tink doet wat ik doe dan ben je 3 dagen per week buiten de deur. Je moet een goede band met je klanten en je management hebben. De rest is niet zo spannend.quote:Op maandag 29 april 2013 17:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, dat zou voor mij zo'n gemakkelijke keuze zijn! Fijn werk, waarbij je gelukkig bent, opdrachten uitvoeren met zelf uitgekozen vrienden/collega's is me alles waard, dan maar geen pensioen/zekerheid/grote bonussen. Er moet natuurlijk wel een minimum zijn aan inkomsten om de tent en ons gezin draaiende te houden, dat wel. Maar dat is bij jou toch niet zo'n probleem, dacht ik? Meer het verschil tussen veel/heel veel verdienen?
En of je er ècht op vooruit gaat, als je meer verdient op een plek waar je toch meer negatieve gevoelens bij hebt, is ook maar de vraag: gelukkig zijn maakt je ook gezonder, kan je weer meer werk doen.
Merk dat als ik me echt richt op gezonde dingen, dat ik ook meer moet eten om de benodigde calorieën te halen. Ideaal!quote:Op maandag 29 april 2013 17:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Lijkt me prima dan ja! Hoewel het natuurlijk wel nog uitmaakt of je 1700 kcal aan cola, chips en bitterballen hebt gegeten of gewoon gezondmaar aan je lijstje te zien zit dat wel goed!
ik 1387 dus. Dat red ik echt nietquote:Op maandag 29 april 2013 17:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik eet puur mijn BMR, en niets extra's als ik beweeg. Maar goed ik mag dan ook 1850 kcals als ik puur volgens mijn BMR eet.
Dat snap ik.. Maar ik moet ook echt nog een behoorlijk gewicht afvallen.. Vandaar dat hij zo hoog ligt. Misschien dat ik uiteindelijk wel wat meer moet gaan eten icm het sporten, maar dat bekijk ik dan weerquote:Op maandag 29 april 2013 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik 1387 dus. Dat red ik echt niet
whehe, dat is waar. Dan zou je je ook nog generenquote:Op maandag 29 april 2013 17:48 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Viel mee gelukkig. Was vooral blij dat het thuis gebeurde, wat moet dat er dom uitgezien hebben geh.. Krijg ook bijna nooit blauwe plekken, dus niemand zal het zien
Oh, ik dacht dat dat normaal was. Zit op een particuliere universiteit, dus misschien dat dat afwijkt van openbare universiteiten. Alhoewel promoveren misschien niet het juiste woord is. Het is 'gewoon' mijn mastertitel behalen door middel van een wetenschappelijk onderzoekquote:Op maandag 29 april 2013 12:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Sinds wanneer is promoveren vakken volgen en een scriptie schrijvenOf zit je in t buitenland (kan ik gemist hebben hoor!)
MaJo heb ik maar even gePMd dat je misselijk en moe kan worden van een lage bloedsuiker...
promoveren is dus nog een stapje verder. Daarbij behaal je de doctorstitel (dr.) en daarna kan je inderdaad een postdoc gaan doen. Geen scriptie, maar ongeveer vier jaar onderzoek, publiceren en een boek schrijven.quote:Op maandag 29 april 2013 18:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat normaal was. Zit op een particuliere universiteit, dus misschien dat dat afwijkt van openbare universiteiten. Alhoewel promoveren misschien niet het juiste woord is. Het is 'gewoon' mijn mastertitel behalen door middel van een wetenschappelijk onderzoek
Ja, dat doe ik dus niet. Ga voor mijn MsC titel en mijn RA titel (Registeraccountant) en dan stop ik ermeequote:Op maandag 29 april 2013 18:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
promoveren is dus nog een stapje verder. Daarbij behaal je de doctorstitel (dr.) en daarna kan je inderdaad een postdoc gaan doen. Geen scriptie, maar ongeveer vier jaar onderzoek, publiceren en een boek schrijven.
Wat je na een gewone WO opleiding hebt is een Master of docterandus (drs.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg vandaag voor het eerst beide benen om mijn armen en ik kwam zowaar los! Dat duurde een halve seconde, toen viel ik op mijn kont![]()
RA is volgens mij wel een postdoctorale opleiding, maar dat is dan weer niet te verwarren met postdoc. Ofzo.quote:Op maandag 29 april 2013 18:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus niet. Ga voor mijn MsC titel en mijn RA titel (Registeraccountant) en dan stop ik ermee
quote:Op maandag 29 april 2013 18:36 schreef An24 het volgende:
Lijstje:
O: Havermoutpannenkoek met appel en agavesiroop
B: 20 minuten lopen
T: Thee met een koekje
L: witlof en roodlof salade met appel, walnoten, en zongedroogde tomaatjes uit olie, frambozendressing, heel klein stukje brood
B: 20 minuten lopen
T: cappuchino met een koekje
S: anderhalf uur yoga
D: aardappelen, spinazie, kalfsburger en een beetje calvesaus
En ik ben een nieuwe houding aan het oefenen:Dat is echt heel knap! Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg vandaag voor het eerst beide benen om mijn armen en ik kwam zowaar los! Dat duurde een halve seconde, toen viel ik op mijn kontJe kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Alle masters moet je volgens mij behalen door het doen van wetenschappelijk onderzoek, niet? Daar is het toch WO voor?quote:Op maandag 29 april 2013 18:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat normaal was. Zit op een particuliere universiteit, dus misschien dat dat afwijkt van openbare universiteiten. Alhoewel promoveren misschien niet het juiste woord is. Het is 'gewoon' mijn mastertitel behalen door middel van een wetenschappelijk onderzoek
Haha, tof dat je het geprobeerd hebtquote:Op maandag 29 april 2013 19:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kom tot 1 3/4 been en kramp in mijn buikspieren. Sterkte an.
quote:Op maandag 29 april 2013 18:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
RA is volgens mij wel een postdoctorale opleiding, maar dat is dan weer niet te verwarren met postdoc. Ofzo.![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 18:36 schreef An24 het volgende:
En ik ben een nieuwe houding aan het oefenen:Vind ik ook nog knap, dat je op je kont weet te vallen en niet op je toetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kreeg vandaag voor het eerst beide benen om mijn armen en ik kwam zowaar los! Dat duurde een halve seconde, toen viel ik op mijn kont.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Wij lijken soms erg op elkaar.. weet niet of ik er blij mee moet zijnquote:Op maandag 29 april 2013 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
o. 2 speltboterhammen met boter
s. half uurtje crosstrainer
t. havermout met appel
L. lintnudeln met een saus van spinazie, champignons, ui, knoflook, wijn, spek en bärlauchkruidenkaas
S. 3 kwartier kinect
t. 1 hanuta + chocolaatje + appel
d. salade van sla met zoete azijn + boterham met dik speculoos + 2xboterham boter + boterham kaas + stukje gerookte forel
S. Uurtje sport
Nu: trek.
He. Natuurlijk ben je daar blij meequote:Op maandag 29 april 2013 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wij lijken soms erg op elkaar.. weet niet of ik er blij mee moet zijn
Trek
Dat ben ik niet he! Mocht ik willenquote:Op maandag 29 april 2013 21:35 schreef Goodbye het volgende:
Wow An, wat zie je er goed uit! Zelfs in elkaar gevouwen.
Bootcampquote:Your class booking has been successfully made and confirmation sent. Please retain your reference number
quote:
Ernstigquote:Op maandag 29 april 2013 22:22 schreef Nallie het volgende:
Hier
T zijn allemaal kleine gerechtjes. Dus we hadden met zn 3-en 2 pizza'tjes, een pasta (die pas na drie kwartier kwam, toen de rest al op was) en een salade. Maar de pasta was niet gaar, de rest vrij smakeloos. Er was geen service, dus ook maar 1 drankje gehad en verder ook maar niet meer gekeken naar de toetjes
Oh, oepsie!quote:Op maandag 29 april 2013 22:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet he! Mocht ik willen
Wel ga ik in september les van haar krijgen, een weekend lang, dus wie weet![]()
Met die andere opgevouwen foto's van laatst verschilt An's figuurtje niet eens veel geloof ikquote:Op maandag 29 april 2013 22:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, oepsie!![]()
. Ik weet niet hoe jij er uit ziet, behalve dat je volgens mij blond bent. Dus dat deel klopte
.
Psiesquote:Op maandag 29 april 2013 22:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, oepsie!![]()
. Ik weet niet hoe jij er uit ziet, behalve dat je volgens mij blond bent. Dus dat deel klopte
.
Okee dat is voor mij een reden om echt vandaag en morgen de hele dag te laten verpesten..quote:Op maandag 29 april 2013 22:11 schreef Nallie het volgende:
[..]![]()
Hoe zuur is t als je uit eten gaat en de bediening bar slecht is en het eten niet lekker?
Had zelfs nog honger
In de grote stadquote:Op maandag 29 april 2013 22:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Okee dat is voor mij een reden om echt vandaag en morgen de hele dag te laten verpesten..
Wat stom! Waar was het?
Vind het zo zonde! Voor mij een prima reden om de hele avond te laten verpesten iigquote:Op maandag 29 april 2013 22:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
In de grote stadik ga er noooooit meer heen.
Zo erg, als je eten tegenvalt. Wel soort van sneu dat ik me daar dan zo door laat teleurstellen
Ja vandaag nog koningin, morgen een koning. Lijkt er ook wel opquote:Op maandag 29 april 2013 22:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vind het zo zonde! Voor mij een prima reden om de hele avond te laten verpesten iig
Heb een enorme oud&nieuw gevoel.. ?
Komt ook door de vrieskouquote:Op maandag 29 april 2013 22:56 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja vandaag nog koningin, morgen een koning. Lijkt er ook wel op
Stukje pizza caprese, beetje ravioli met champignon/kastanje-vulling en salade met asperges... allemaal smakeloosquote:Op maandag 29 april 2013 22:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Komt ook door de vrieskou
Wat had je op je bord?
Wat jammer! Helemaal dat je er ook nog voor moet betalen! Ik ben er wel eens langsgefietst, zag er leuker uit ws. Wat een drukte al in de stad btw!quote:Op maandag 29 april 2013 23:03 schreef Nallie het volgende:
[..]
Stukje pizza caprese, beetje ravioli met champignon/kastanje-vulling en salade met asperges... allemaal smakeloos![]()
Oh en brood met alioli; dat was wel lekker...
Hier in de buurt doen ze ok vrij weinig ermee.. alleen in de ochtend wat kraampjes. En smiddags niet heel veel. Vriendin vroeg wel of ik ff meeging maar ik weet t nog niet.. zo wel ff naar de jumbo iig. Heb geen sla meer. Dusdat moet even gehaald worden!quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:43 schreef Maraca het volgende:
MorningLekker ontbijt maken en dan weer aan het werk. Hele troonwissel kan me gestolen worden
Is die open?quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hier in de buurt doen ze ok vrij weinig ermee.. alleen in de ochtend wat kraampjes. En smiddags niet heel veel. Vriendin vroeg wel of ik ff meeging maar ik weet t nog niet.. zo wel ff naar de jumbo iig. Heb geen sla meer. Dusdat moet even gehaald worden!
Ja tot half 1.. vond het ook apart want normaal is er hier niets open ook op zondag niet.quote:
ja, ik vind het nu ook wel jammer daar niet te zijn. Wij gaan zo richting Stockholm. Niet naar de ambassade, die zat al vol...winkelen en sightseeing..ook leuk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 07:51 schreef Tinkepink het volgende:
Wil naar nederland toe
Kan wel, maar dan moet ik mijn kinderen teleurstellen die pas om 13.30 uur uit school komen.
ik zit ook al voor de buisquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:18 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ga lekker de hele dag voor de buis
De AH om de hoek is open van 12 tot 18, maar is een van de weinige volgens mij. Dit is ook een van de weinige wijken waar geen vrijmarkt is, t leeft hier niet echt (zie ook maar 1 vlag, wij hebben ook geen vlag want geen stok, vlag noch houder)
Hoe spreekje dat laatste eigenlijk uit?mij lukt het niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
of nog erger, koniJJJinnedag of koNGiNGinnedag
zeg ik ook weleensquote:
koo-nge-ngi-ne-dag ik krijg t ook mn strot niet uit, maar de presentator van Blauw Bloed zegt dat o.a.... overcompensatie voor mensen die konijinne of koniginne zeggen denk ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe spreekje dat laatste eigenlijk uit?mij lukt het niet.
Alleen de abdicatiequote:Op dinsdag 30 april 2013 10:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Haha hier lig ik nog in bed. Mis ik wat op tv?
mijn grootste hobby is haken en breien.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:04 schreef Sarabi het volgende:
Kwak, gaat een lange dag worden voor je of niet
Ik merk hetquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn grootste hobby is haken en breien.
op nummer twee staat zeiken op (mensen op) de tv.
genieten dus
M: ik weet niet eens wie wie is, weet je dat wel?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:07 schreef Nallie het volgende:
Amalia is in elk geval niet de knapste van de drie
Amalia is de middelste toch? (de oudste dochter?)quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:12 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
M: ik weet niet eens wie wie is, weet je dat wel?Had beter met m'n moeder kunnen kijken
Alexia is de leukste, vind ik
yep, links van Amalia Alexia en rechts Arianequote:Op dinsdag 30 april 2013 10:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Amalia is de middelste toch? (de oudste dochter?)
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:15 schreef kwakz0r het volgende:
De grootste is Amalia, die heeft een echt Oranjehoofd, bolle wangen, de tweede is een mini-Maxima, en de jongste lijkt nog t meest op de kinderen van prins Maurits
nee, het stoort mij ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:00 schreef kwakz0r het volgende:
Bea bedankt... dat vind ik nou tenenkrommend...of ben ik dan naar en elitair?
Ik dacht Ariane links. Maar goed ik hou ze echt nooit uit elkaar. Kan alleen de oudste herkennen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:15 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
yep, links van Amalia Alexia en rechts Ariane
en dát ook inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:02 schreef kwakz0r het volgende:
oh bah, die meiden allemaal dezelfde jurkjes weer aan. dat vind ik zó stom! het is toch geen eeneiige drieling?
maar ze ziet er echt al veeeeeeel beter uit dan toen ze een stuk kleiner was, denk dat t wel goedkomtquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:07 schreef Nallie het volgende:
Amalia is in elk geval niet de knapste van de drie
dat is toch de officiele manier om dat samen te vatten?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:18 schreef _Dido_ het volgende:
Ik vond dat "enzovoort, enzovoort" irritanter
is dat zo? Wist ik nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat is toch de officiele manier om dat samen te vatten?
Ik vind de jongste er het leukste uitziet, maar mijn sympathie gast toch uit naar amalia. Lijkt me een lief en serieus meisje met te veel verantwoordelijkheidsgevoel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:12 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
M: ik weet niet eens wie wie is, weet je dat wel?Had beter met m'n moeder kunnen kijken
dit roddelt niet leuk
Alexia is de leukste, vind ik
dat was ook stom, maar wel begrijpelijk, anders konden ze om elf uur pas tekenenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:18 schreef _Dido_ het volgende:
Ik vond dat "enzovoort, enzovoort" irritanter
ik vind alleen hun namen echt drie keer niksquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind de jongste er het leukste uitziet, maar mijn sympathie gast toch uit naar amalia. Lijkt me een lief en serieus meisje met te veel verantwoordelijkheidsgevoel.
Ach ja, ik denkdat zij ook niet warm worden van de namen tinkepink en janiesbrowniequote:Op dinsdag 30 april 2013 10:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind alleen hun namen echt drie keer niks
ja ik ook, en zeker ook bij Máxima. M. zat ook al te zeiken dat er geen emotie te zien was. Echt welquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik vind het commentaar altijd zo stom. Ik zag juist wel emotie bij Beatrix en Willem Alexander..
Dat! Ze is/ doet niet persoonlijk, blabla.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik vind het commentaar altijd zo stom. Ik zag juist wel emotie bij Beatrix en Willem Alexander..
quote:
ik ook niet van mijn echte naam btwquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach ja, ik denkdat zij ook niet warm worden van de namen tinkepink en janiesbrownie
zo!quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:24 schreef Tinkepink het volgende:
Bea lijkt geemotioneerd, maxima ziet eruit alsof ze staat te trappelen de scepter over te nemen (hoe schrijf je scepter?)
Willem-Alexander is droog brood en Maxima is een Argentijnse cocktail en Beatrix zal dit voelen als een soort amputatie...quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Beatrix is opgelucht/tevreden en Willem-Alexander emotioneelquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat! Ze is/ doet niet persoonlijk, blabla.
Ze toont het anders....en heel veel
Nee je spelt het goed.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe bedoel je zo? Ga ik weer te ver?
zoals je het schreef! (hoe schrijf je het? zo!)quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe bedoel je zo? Ga ik weer te ver?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:22 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ja ik ook, en zeker ook bij Máxima. M. zat ook al te zeiken dat er geen emotie te zien was. Echt wel
Ik vond het wel mooi op te zien.. Een moeder die haar kind toch ook een stukje los laat, verantwoording geeft. Maar goed iedereen ziet er wat anders in..quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat! Ze is/ doet niet persoonlijk, blabla.
Ze toont het anders....en heel veel
Mag niet. Heb ik al gevraagd. Vanmiddag kijken we wel naar het stukje nieuwe kerk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:31 schreef loveli het volgende:
Tink, kinderen uit school halen, achter de tv zetten met de boodschap "belangrijke historische gebeurtenis"? M'n moeder herinnert zich de kroning van Juliana (live) nog en ik kan me nog steeds de kroning van Beatrix (tv) herinneren (en de komeet van Haley).
ik -4quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:37 schreef An24 het volgende:
Ik vind het bijzonder om mee te maken. De vorige keer was ik net een paar dagen oud
ik vind die koningshuiscorrespondente of hoe noem je dat, nou ook niet echt geweldig, ik stoor me vooral aan haar haar steedsquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:29 schreef kwakz0r het volgende:
als ik zo'n uitzending zie weet ik precies waarom ik blij ben dat Astrid Kersseboom niet het acht-uurjournaal heeft gekregen
Kysia? Die is wel tof, alleen is ze een beetje verwaaid geloof ik...quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind die koningshuiscorrespondente of hoe noem je dat, nou ook niet echt geweldig, ik stoor me vooral aan haar haar steedsalsof ze net uit bed komt.
ik ben in 1980 geboren, dit is mn eerstequote:Op dinsdag 30 april 2013 10:31 schreef loveli het volgende:
Tink, kinderen uit school halen, achter de tv zetten met de boodschap "belangrijke historische gebeurtenis"? M'n moeder herinnert zich de kroning van Juliana (live) nog en ik kan me nog steeds de kroning van Beatrix (tv) herinneren (en de komeet van Haley).
ik vind het een leuke vrouw verder, maar niet voor zoiets, dan verwacht ik toch iemand die zelf ook wat minder sjofel (?) oogt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Kysia? Die is wel tof, alleen is ze een beetje verwaaid geloof ik...
Maxima?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik irriteer me heel erg aan die blonde vrouw..
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik irriteer erger me heel erg aan die blonde vrouw..
ik erger me ook niet, maar ik vind commentaar geven gewoon leuk, doe ik ook altijd als ik op n terrasje zitquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:45 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb 't op de radio geluisterd, was wel mooi. Geen ergernis iig![]()
En vanmorgen nog wat gewerkt, ik hoop dat dat het was voor vandaag
heb ik alleen nog in m'n armen en ik begin morgen pas officieelquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef Skoap het volgende:
Zo, ik werd er gewoon een beetje emo van![]()
Nu maar even echt huilen, want jllian dag 2 en ik verga van de spierpijn
Dat! Polsen moeten even bijkomen van gisterenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:52 schreef Tinkepink het volgende:
Voor mij vandaag geen sport. Rustdagje.
ja dahaag. Morgenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:57 schreef kwakz0r het volgende:
tussen nu en 13u is er niks op tv vikje! kun je mooi twee uur push-ups doen
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Staat genoteerd, 1 mei 2 uur opdrukken.
ik heb na de tips van gisteren vandaag de bank gebruikt voor push-ups, het ging daardoor echt een stuk beter!quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:52 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
heb ik alleen nog in m'n armen en ik begin morgen pas officieelnog even uitzoeken hoe ik in de buurt van de tv m'n push ups kan gaan doen. Waarschijnlijk gebruik ik de bank.
ik heb een voetenbankje, straks eens kijken of het daarmee lukt. Vrees dat dat nog iets te laag is en dat ik het beste met de bankleuning kan beginnen. Gebruik jij ook de leuning of het zitvlak?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:22 schreef Skoap het volgende:
[..]
ik heb na de tips van gisteren vandaag de bank gebruikt voor push-ups, het ging daardoor echt een stuk beter!
ik gebruikte het zitvlakquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:24 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik heb een voetenbankje, straks eens kijken of het daarmee lukt. Vrees dat dat nog iets te laag is en dat ik het beste met de bankleuning kan beginnen. Gebruik jij ook de leuning of het zitvlak?
jaquote:
ik was nu idd heel erg aan het opletten dat ik het goed deed, dus ging wat langzamer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:16 schreef vlindertje89 het volgende:
JaniesBrownie, ik las gister geloof ik al dat je last had van je knie na jillian? Ik heb al tijden een knieblessure, maar in de filmpjes van jillian komen heel veel oefeningen terug die ik van mn fysio ook moet doen voor mn knie (squatten, lunges enz). Dan is het alleen wel heel belangrijk dat je ze goed doet, vooral zorgen dat je je knieën niet voorbij je tenen laat komen. Gebeurt dat wel, dan krijg je geheid pijn aan je knieën. Ik doe ze vaak iets langzamer dan Jillian ze doet, zodat ik goed op kan letten of ik ze goed uitvoer. En iets minder diep buigen kan idd ook al helpen! Ikzelf heb van het springen ook wat last, maar bij mij helpt het dan om niet al te hoog te willen springen en goed door te veren.
Hoop dat je er iig geen pijn meer van krijgt!
nee, alleen waarom ze altijd dezlefde kleren aan. Hebben is mij een raadselquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Niks mis met de prinsesjes! koddige blonde meiskes toch
Spuit weetikveel
Weet ik ook niet! Zo zijn ze wel altijd een echte unitquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, alleen waarom ze altijd dezlefde kleren aan. Hebben is mij een raadsel
Scheelt 2x shoppen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, alleen waarom ze altijd dezlefde kleren aan. Hebben is mij een raadsel
leve de Koningin!quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Scheelt 2x shoppen.
Oranje boven! *insert vlaggetjessmiley*
quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat onze kroonprinses echt een onwijs kutkind schijnt te zijn.
Verder had ik een geweldige tompouce en 2 boeken gekocht.
Het is een goede dag vandaag.
alle kinderen willen van een vereniging af als zij lid wordt.quote:
Volgens mij zijn veel kinderen op die leeftijd niet zo leuk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat onze kroonprinses echt een onwijs kutkind schijnt te zijn.
Verder had ik een geweldige tompouce en 2 boeken gekocht.
Het is een goede dag vandaag.
eenzaam hockeyen danquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
alle kinderen willen van een vereniging af als zij lid wordt.
Ja zoiets dacht ik ook!quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:17 schreef _aurum_ het volgende:
Zal wel veiligheidsreden zijn zo zijn ze er makkelijk uit te pikken. Die beveiligingsmensen hebben het al druk genoeg
Van je ras, ras, ras....quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja dat liedje, hoe zouden ze dat nou gaan doen?"oranje boooooven, leve de ko-ho-ning" ofzo?
quote:
Leve de koning en Maxima!quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja dat liedje, hoe zouden ze dat nou gaan doen?"oranje boooooven, leve de ko-ho-ning" ofzo?
ja sorryquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik ook!Makkelijk bij elkaar houden enzo.
Snap dat niet zo, dat gemiep op die kindjes (vooral over hun hoofden). Laat ze lekker ofzo
idd en ik heb elke keer het hoofd van André van Duin erbij dan, thanks.quote:
de meeste die ik ken zijn prima.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij zijn veel kinderen op die leeftijd niet zo leuk.
volgens mij zijn die bodyguards er altijd? Ook als pa of ma er niet zijn?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:37 schreef kwakz0r het volgende:
tsja, zo kon een collega van mij het ook niet laten laatst om "uit betrouwbare bron" te citeren dat maxima een bitch en een golddigger is, dat ze alleen voor het geld met wim lex is, etc. etc.
volgens mij vinden de "betrouwbare" bronnen het vooral leuk om dat soort dingen te vertellen, is nou eenmaal sappiger dan "ze doet het goed op school" en "ze heeft twee beste vriendinnetjes maar ligt niet zo lekker in de klas".
Ik kan me voorstellen dat kinderen alleen al het idee hebben dat iemand stom is omdat ze weten wie ze is, en dat het altijd rondlopen van body guards als pa of ma in de buurt zijn de sfeer ook niet echt ten goede komt.
zou kunnen... Of ze vinden het leuker op de foto, want het is altijd op dat soort momenten volgens mijquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:17 schreef _aurum_ het volgende:
Zal wel veiligheidsreden zijn zo zijn ze er makkelijk uit te pikken. Die beveiligingsmensen hebben het al druk genoeg
Je hebt pesten en pesten. Als je alleen de plagerige variant kent, zou je het woord weleens verkeerd kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net in dat interview in de tuin zei ze zelf dat ze goed kon pesten en Maxima beaamde dat
ik zette niet voor niks diequote:Op dinsdag 30 april 2013 12:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt pesten en pesten. Als je alleen de plagerige variant kent, zou je het woord weleens verkeerd kunnen gebruiken.
for sure.quote:
ja daar ging het overquote:
ik had geen idee waar het over ging, ik was niet aan het kijken en maar half aan het luisterenquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja daar ging het over![]()
ze zal best een wijsneus zijn, en er zijn ws. kinderen die haar niet leuk vinden, maar niet meer dan voor het gemiddelde wijsneusje gok ik zo. alleen vinden mensen het leuker om het over haar te vertellen...
Ik heb net pure chocolade opquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb verschrikkelijk trek in chocola!
ik wás over de rommelmarkt aan het lopen, maar daar was niet zoveel aan, dus nu weer thuisquote:
met kaneel en suiker is ook erg lekkerquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:59 schreef Perruche het volgende:
Churros! In spanje als ontbijt met lekker dikke chocolade
Ja klopt. In Spanje neem ik altijd die hele dikke, die heten porras.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
met kaneel en suiker is ook erg lekker
Geloof dat die vrouw zei dat er twee van die kraampjes zijn in NL? Kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat je ze hier niet op meer plaatsen kan krijgen!
oe, die is wel leuk!quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Abdicatie gekeken, over de rommelmarkt gelopen, inhuldiging gekeken, weer over de rommelmarkt gelopen (wel een andere ditmaal) en een oude Remington Rand gekocht..
[ afbeelding ]
Niet mijn foto, wel net zo eentje.
ik kom niet zo vaak in Spanje, had nog nooit van die dingen gehoord voor ik vorig jaareen keer een zakje met mn dochter deelde (vind een portie nogal veel!quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja klopt. In Spanje neem ik altijd die hele dikke, die heten porras.
[ afbeelding ]
ik was met Ado, die houdt er niet zo van, dus ik had ook geen tijd om echt te kijkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:14 schreef Nallie het volgende:
Ik heb ook niks gekocht. Wel chagrijnig nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |