quote:
Lekker aardig.quote:
Verkoop je mij of verkoop je drugs aan mij?quote:
En maar huillie doen als hun Dr beats headphone van 400 balle kapot isquote:Op maandag 29 april 2013 14:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik zo terug.
Zeeman
Waarom kopen mensen duur spul als je ook gewoon steengoeie kwaliteit kan kopen voor een lage prijs?
Maakt mij niet uitquote:Op maandag 29 april 2013 14:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Verkoop je mij of verkoop je drugs aan mij?
Ja precies. Vraag me af hoelang deze dingen levend blijven.quote:Op maandag 29 april 2013 14:49 schreef Olment het volgende:
[..]
En maar huillie doen als hun Dr beats headphone van 400 balle kapot is
Jij lekker blij met je setje elcheapos
Daarom.quote:
Ik weet niet of je ooit met een 12-jarige hebt gesproken?quote:
Tis net als met spieken.. zolang je niet wordt betrapt is het goedquote:Op maandag 29 april 2013 14:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarom.
alleen mag je geen mensen verkopen
Ja. Dat heb ik. Hoezo?quote:Op maandag 29 april 2013 14:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ooit met een 12-jarige hebt gesproken?
quote:
Hoezo was jij al bezig met drugs toen je 12 was?quote:Op maandag 29 april 2013 14:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nope. als 12jarige kocht ik zelf wel wiet, telt dat ook?
hij is als kind misbruikt en had een uitweg nodigquote:Op maandag 29 april 2013 14:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Hoezo was jij al bezig met drugs toen je 12 was?
Vroeg beginnen is oud geleerd héquote:Op maandag 29 april 2013 14:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
hoezo? vond het wel interessant.quote:Op maandag 29 april 2013 14:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 29 april 2013 14:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
hij is als kind misbruikt en had een uitweg nodig
quote:Op maandag 29 april 2013 13:50 schreef Ugjerke het volgende:
Kut, ik had het met een vriendin over onze jaarlijkse cadeauruil. Ik stelde een voorbinddildo voor, nu zegt ze niks meer.
Ze heeft liever een haaienkarkas.quote:Zij:
Hahaha, sorry, ik moest snel afsluiten en mijn bus gaan halen
Ik wilde nog zeggen dat ik misschien maar wel een lijstje moest maken als jij denkt dat ik dat soort dingen wil hebben
EN EEN PAARDENKARKAS WIL IK OOK NIET
WAAR LAAT IK DAT SOORT DINGEN
Hoi welkom in mijn kamer, Pas op, struikel niet over dit rottende paardenkarkas
Jeroen:
Hahahahaha
Mooiste vraag van de dag "WAAR LAAT IK DAT SOORT DINGEN"
Zij:
Ja, ik heb al niet heel veel ruimte
en paarden zijn best groot
Pff.. 19e pas hiero..quote:
en dat geloofde je?quote:Op maandag 29 april 2013 14:55 schreef Unscrewed het volgende:
Mij werd altijd nog aangepraat dat je van wiet dom word en dat je van andere drugs gestoord word, etc etc. Ik zou niet durven het aan te raken..
nu weten we je naamquote:Op maandag 29 april 2013 14:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft liever een haaienkarkas.
Hoi Jeroenquote:Op maandag 29 april 2013 14:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft liever een haaienkarkas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |