De autist want die kan niet tegen verandering.quote:Op maandag 29 april 2013 14:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Beter, ik denk dat ik 'em daar zo ook weer op gooi. Enigen die hier nog aanwezig zijn zijn een autist en een zwangere vrouw, wie houdt me tegen?
Ik zou uitkijken voor die autistquote:Op maandag 29 april 2013 14:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Beter, ik denk dat ik 'em daar zo ook weer op gooi. Enigen die hier nog aanwezig zijn zijn een autist en een zwangere vrouw, wie houdt me tegen?
Die bedenkt hooguit dat hij het niet zo fijn vind en gaat dan in een hoekje zitten.quote:Op maandag 29 april 2013 14:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De autist want die kan niet tegen verandering.
(bedenken hoe je die gaat neerknuppelen)quote:Op maandag 29 april 2013 14:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die bedenkt hooguit dat hij het niet zo fijn vind en gaat dan in een hoekje zitten.
Nee, hij moet eerst overal 12 miljoen keer over nadenken. Tegen de tijd dat hij een kaakstoot geeft sta ik met een biertje in mijn handen KoninginneDWARS te vieren.quote:Op maandag 29 april 2013 14:22 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik zou uitkijken voor die autistDie kan onverwacht uit een hoek komen en je zo 123 een kaakstoot geven
Als je hem zou zien zou je weten hoe hilarisch deze gedachte is.quote:Op maandag 29 april 2013 14:23 schreef Olment het volgende:
[..]
(bedenken hoe je die gaat neerknuppelen)
picsquote:Op maandag 29 april 2013 14:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als je hem zou zien zou je weten hoe hilarisch deze gedachte is.
Ik heb 'em al op 3FM overgezet.quote:
quote:
Zou je mij ook geven?quote:
Ik denk dat hij in z'n broek plast als jij wat tegen hem zou zeggen.quote:
Haal je gelijk nog 10 stuks.. Volgende week zijn ze nergens meer te krijgenquote:Op maandag 29 april 2013 14:43 schreef Unscrewed het volgende:
Holy fuck! Ik heb net nieuwe oordopjes gehaald bij de Zeeman voor 2euro (in-ear).. ze zijn ZIEK GOED.
Dikke bas, zuivere kwaliteit.. wow
Misschien ben ik wel een 12-jarig kut kind die op de een of andere manier aan drugs kan komen.quote:Op maandag 29 april 2013 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou het niet weten, we hebben je hoofd immers nog steeds niet (zucht) gezien.
Hoezo niet?quote:Op maandag 29 april 2013 14:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Haal je gelijk nog 10 stuks.. Volgende week zijn ze nergens meer te krijgen
Zeeman is ala aldi style. Als iets bevalt gelijk meer halen, alst op is krijg je het nergens meerquote:
12jarigen typen gelukkig niet zoquote:Op maandag 29 april 2013 14:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een 12-jarig kut kind die op de een of andere manier aan drugs kan komen.
zou ik wel geloven.quote:Op maandag 29 april 2013 14:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een 12-jarig kut kind die op de een of andere manier aan drugs kan komen.
Ik verkoop je wel hoorquote:Op maandag 29 april 2013 14:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik zo terug.quote:Op maandag 29 april 2013 14:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Zeeman is ala aldi style. Als iets bevalt gelijk meer halen, alst op is krijg je het nergens meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |