ja maar pas om 4 uur snachts ofzo, moet t morgen ook nog even volhoudenquote:
Op de vrachtwagenrave niet nee, zuipen en beetje sos ofz. Morgen 4faquote:Op maandag 29 april 2013 13:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja maar pas om 4 uur snachts ofzo, moet t morgen ook nog even volhouden
jij?
vraag me trouwens af hoe lang die rave het volhoudt. er is constante helicoptersurveillance vandaag + morgen boven amsterdamquote:Op maandag 29 april 2013 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op de vrachtwagenrave niet nee, zuipen en beetje sos ofz. Morgen 4fa.
Ik meer hehehehe.quote:
Echt? Shitquote:Op maandag 29 april 2013 13:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
vraag me trouwens af hoe lang die rave het volhoudt. er is constante helicoptersurveillance vandaag + morgen boven amsterdam
ik denk dat ze al blij zijn dat dat volk een beetje uit het centrum weg is.quote:Op maandag 29 april 2013 13:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
vraag me trouwens af hoe lang die rave het volhoudt. er is constante helicoptersurveillance vandaag + morgen boven amsterdam
Uggie,, hebde gij de Doctor Who van afgelopen zaterdag gezien?quote:Op maandag 29 april 2013 13:50 schreef Ugjerke het volgende:
Kut, ik had het met een vriendin over onze jaarlijkse cadeauruil. Ik stelde een voorbinddildo voor, nu zegt ze niks meer.
Uiteraard. Meestal als ik thuis kom van m'n werk in 't poppodium/jongerencentrum. Dan rook ik nog even een half jointje en ga ik lekker naar Clara kijken.quote:Op maandag 29 april 2013 13:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Uggie,, hebde gij de Doctor Who van afgelopen zaterdag gezien?
Hahaha,, iki heb um nog niet gezien, was het een volledige aflevering of een halve? Had namelijk ergens een gevoel dat het een to-be-continued-episode zou wordenquote:Op maandag 29 april 2013 14:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Uiteraard. Meestal als ik thuis kom van m'n werk in 't poppodium/jongerencentrum. Dan rook ik nog even een half jointje en ga ik lekker naar Clara kijken.
Het was een hele, maar het was beter geweest als het een two-parter was.quote:Op maandag 29 april 2013 14:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Hahaha,, iki heb um nog niet gezien, was het een volledige aflevering of een halve? Had namelijk ergens een gevoel dat het een to-be-continued-episode zou worden
Nou neequote:Op maandag 29 april 2013 14:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het was een hele, maar het was beter geweest als het een two-parter was.
Welke zender hebben jullie?quote:
Beter, ik denk dat ik 'em daar zo ook weer op gooi. Enigen die hier nog aanwezig zijn zijn een autist en een zwangere vrouw, wie houdt me tegen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |