Laten we dan hier even op terugkomen.quote:Op maandag 29 april 2013 15:09 schreef Unscrewed het volgende:
THC tast je hersens niet aan
maar dat is allemaal tijdelijk.
Als je stopt voor een paar weken begin je weer normaal te worden.
Ik koop meestal niet meer dan wat ik van plan was, ik mag blij zijn als ik uberhaupt wat koop wat ik van plan was.quote:Op maandag 29 april 2013 15:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
stoned boodschappen doensta altijd uren als een zombie te staren naar een schap, en vraag me bij elk ding af hoe het zou smaken. duur echt 5 keer langer wel
en je koopt meestal meer dan dat je van plan was (stonervoer)
Vind ze blowen verkeerd ofzo?quote:Op maandag 29 april 2013 15:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn zus is tof
Maar soms iets te 'normaal'Liever geen directe confrontatie met haar en mijn blowen
Het tast niet direct je hersens aan, het vertraagt wel de celdeling. Maar cellen die er al zijn, worden niet aangetast.quote:Op maandag 29 april 2013 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laten we dan hier even op terugkomen.
Dit dusquote:Op maandag 29 april 2013 15:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik koop meestal niet meer dan wat ik van plan was, ik mag blij zijn als ik uberhaupt wat koop wat ik van plan was.
Ik hou het op een halfjequote:Op maandag 29 april 2013 15:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Ach, gewoon na een supermakt gaan waar je toch geen bekende tegen komt.. Dan 2-3 jonkos klappen voordat je gaat,. en als een zombie rond lopen daaro
Ik hoop dat m'n vader me een lijstje meegeeft waar ik me gewoon braaf aan ga houdenquote:Op maandag 29 april 2013 15:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
stoned boodschappen doensta altijd uren als een zombie te staren naar een schap, en vraag me bij elk ding af hoe het zou smaken. duur echt 5 keer langer wel
en je koopt meestal meer dan dat je van plan was (stonervoer)
Lijstquote:Op maandag 29 april 2013 15:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hou het op een halfje
[..]
Ik hoop dat m'n vader me een lijstje meegeeft waar ik me gewoon braaf aan ga houdenMisschien nog een zakje chips en een pak drinken extra erbij
Hahaha dat zou wel geniaal zijnquote:Op maandag 29 april 2013 15:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En zij denkt; hmm ik moet naar Moira... Dat word dus ff niet blowen...
het verdoven van cellen lijkt me ook aantasting.quote:Op maandag 29 april 2013 15:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het tast niet direct je hersens aan, het vertraagt wel de celdeling. Maar cellen die er al zijn, worden niet aangetast.
kan je voor me vragen hoe ze over 1 iets denkt?quote:Op maandag 29 april 2013 15:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaha dat zou wel geniaal zijn
Maar mijn zus rookt niet en heeft een hekel aan alles wat met rook te maken heeft, ze staat ook niet zo heel erg open voor sommige dingen (die niet in haar straatje passen), heeft niet zoiets van 'ik moet alles een keer geprobeerd hebben in het leven'. Denk dus niet dat dat het geval is
AAwwww.. een anti rokerquote:Op maandag 29 april 2013 15:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaha dat zou wel geniaal zijn
Maar mijn zus rookt niet en heeft een hekel aan alles wat met rook te maken heeft, ze staat ook niet zo heel erg open voor sommige dingen (die niet in haar straatje passen), heeft niet zoiets van 'ik moet alles een keer geprobeerd hebben in het leven'. Denk dus niet dat dat het geval is
Maar die aantasting is niet permanent toch?quote:Op maandag 29 april 2013 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
het verdoven van cellen lijkt me ook aantasting.![]()
Als ik jou GHB geef en je ligt verdoofd op de grond kan je er wel vanuit gaan dat ik je heb betast. Ongeveer hetzelfde idee.
Ga schijten.quote:
Ik ben 4 jaar clean en kan me niet goed bedenken wat ik gisteren heb gegeten, of wat iemand eergisteren aan me vertelde.quote:Op maandag 29 april 2013 15:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar die aantasting is niet permanent toch?
Tot in welke mate kan dit schadelijke gevolgen geven? (slechte zin)
De betasting door Mur lijkt me behoorlijk permanent hoorquote:Op maandag 29 april 2013 15:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar die aantasting is niet permanent toch?
Tot in welke mate kan dit schadelijke gevolgen geven? (slechte zin)
quote:Op maandag 29 april 2013 15:25 schreef Olment het volgende:
[..]
De betasting door Mur lijkt me behoorlijk permanent hoor
que?quote:Op maandag 29 april 2013 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan je voor me vragen hoe ze over 1 iets denkt?
Ja best welquote:
Dat is normaal, veel mensen kunnen dat niet herinneren.quote:Op maandag 29 april 2013 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben 4 jaar clean en kan me niet goed bedenken wat ik gisteren heb gegeten, of wat iemand eergisteren aan me vertelde.
was een voorbeeld, je snapt wat ik bedoel, vraag maar aan vas.quote:Op maandag 29 april 2013 15:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is normaal, veel mensen kunnen dat niet herinneren.
Vaak worden die vragen ook voor de grap gesteld aan mensen: "Wat heb je eergisteren gegeten?"
Vaak weten mensen hier geen antwoord op, alleen als het iets speciaals was zoals een dagje uit.
De meeste mensen moeten goed nadenken om te achterhalen wat ze gisteren aten. Daarom is dat zo'n goede anti-hik vraag.quote:Op maandag 29 april 2013 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben 4 jaar clean en kan me niet goed bedenken wat ik gisteren heb gegeten, of wat iemand eergisteren aan me vertelde.
Niet dat ik ontkent wat je zegt, het is vast wel waar.quote:Op maandag 29 april 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
was een voorbeeld, je snapt wat ik bedoel, vraag maar aan vas.
Paddo's behoren volgens het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu tot de minst schadelijke drugs. Ver onder schadelijkere middelen als caffeine, xtc, cannabis, tabak en alcohol.quote:Op maandag 29 april 2013 15:27 schreef Unscrewed het volgende:
Niet dat ik ontkent wat je zegt, het is vast wel waar.
Hoe denk je dan over paddo's?
Kan ik me voorstellen.. Grunn,, daar blijf je tog niet vrijwillig langer dan nodig isquote:Op maandag 29 april 2013 15:32 schreef Moira. het volgende:
MERRRNERPERRRLERRRRR
Hoop dat hij gauw weer terug is uit Grunn en dat 't goed ging
Arme Mono.quote:Op maandag 29 april 2013 15:32 schreef Moira. het volgende:
MERRRNERPERRRLERRRRR
Hoop dat hij gauw weer terug is uit Grunn en dat 't goed ging
bij wat voor gebruik? bij dagelijks gebruik zoals wiet?quote:Op maandag 29 april 2013 15:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niet dat ik ontkent wat je zegt, het is vast wel waar.
Hoe denk je dan over paddo's?
Al meer dan dertig jaar.... En altijd blij als ik weer terug ben uit die stinkende randstad....quote:Op maandag 29 april 2013 15:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.. Grunn,, daar blijf je tog niet vrijwillig langer dan nodig is
quote:Op maandag 29 april 2013 15:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.. Grunn,, daar blijf je tog niet vrijwillig langer dan nodig is
Dit idd.quote:
De randstad is dan ook nog een graadje erger.quote:Op maandag 29 april 2013 15:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Al meer dan dertig jaar.... En altijd blij als ik weer terug ben uit die stinkende randstad....
In de randstad wonenquote:Op maandag 29 april 2013 15:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Al meer dan dertig jaar.... En altijd blij als ik weer terug ben uit die stinkende randstad....
Daar kom ik gelukkig helemaaaaal nooitquote:Op maandag 29 april 2013 15:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De randstad is dan ook nog een graadje erger.
Limburgquote:Op maandag 29 april 2013 15:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
In de randstad wonen
In groningen wonen
In drenthe wonen
in flevoland wonen
in zeeland wonen
in friesland wonen
Oke jij je zin.... maar dan krijg je niet enkel je zus als logee...quote:Op maandag 29 april 2013 15:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
In de randstad wonen
In groningen wonen
In drenthe wonen
in flevoland wonen
in zeeland wonen
in friesland wonen
Overijssel.quote:Op maandag 29 april 2013 15:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
In de randstad wonen
In groningen wonen
In drenthe wonen
in flevoland wonen
in zeeland wonen
in friesland wonen
in limburg wonen
Ik dacht even dat je sarcastisch was, tot ik je volgende post zag.quote:Op maandag 29 april 2013 15:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Daar kom ik gelukkig helemaaaaal nooit
quote:
Dus eerst half NL belachelijk maken,, en daarna OOK nog verwachten voor een TC?quote:Op maandag 29 april 2013 15:38 schreef Moira. het volgende:
Is het al avond? heb zin in een TC.
Tenzij m'n vader en zus beneden willen scrabbelen en film kijken, maar in dat geval daarna
Overijssel, Noord- en Zuid-Holland, Utrecht en Gelderland zijn op sommige plekken nog wel goed te doen.quote:
Ik heb zin in een goede beurt van je zus.quote:Op maandag 29 april 2013 15:38 schreef Moira. het volgende:
Is het al avond? heb zin in een TC.
Tenzij m'n vader en zus beneden willen scrabbelen en film kijken, maar in dat geval daarna
Ik hou van jullie, jeweettogggquote:Op maandag 29 april 2013 15:39 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
Dus eerst half NL belachelijk maken,, en daarna OOK nog verwachten voor een TC?
Polder.quote:Op maandag 29 april 2013 15:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Overijssel, Noord- en Zuid-Holland, Utrecht en Gelderland zijn op sommige plekken nog wel goed te doen.
Flevoland eigenlijk ook wel, maar over het algemeen; polder
Nee, dat kan trouwens niet eens volgens mij? (Weet niet zeker)quote:Op maandag 29 april 2013 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
bij wat voor gebruik? bij dagelijks gebruik zoals wiet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |