Paddo's behoren volgens het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu tot de minst schadelijke drugs. Ver onder schadelijkere middelen als caffeine, xtc, cannabis, tabak en alcohol.quote:Op maandag 29 april 2013 15:27 schreef Unscrewed het volgende:
Niet dat ik ontkent wat je zegt, het is vast wel waar.
Hoe denk je dan over paddo's?
Kan ik me voorstellen.. Grunn,, daar blijf je tog niet vrijwillig langer dan nodig isquote:Op maandag 29 april 2013 15:32 schreef Moira. het volgende:
MERRRNERPERRRLERRRRR
Hoop dat hij gauw weer terug is uit Grunn en dat 't goed ging
Arme Mono.quote:Op maandag 29 april 2013 15:32 schreef Moira. het volgende:
MERRRNERPERRRLERRRRR
Hoop dat hij gauw weer terug is uit Grunn en dat 't goed ging
bij wat voor gebruik? bij dagelijks gebruik zoals wiet?quote:Op maandag 29 april 2013 15:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niet dat ik ontkent wat je zegt, het is vast wel waar.
Hoe denk je dan over paddo's?
Al meer dan dertig jaar.... En altijd blij als ik weer terug ben uit die stinkende randstad....quote:Op maandag 29 april 2013 15:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.. Grunn,, daar blijf je tog niet vrijwillig langer dan nodig is
quote:Op maandag 29 april 2013 15:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.. Grunn,, daar blijf je tog niet vrijwillig langer dan nodig is
Dit idd.quote:
De randstad is dan ook nog een graadje erger.quote:Op maandag 29 april 2013 15:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Al meer dan dertig jaar.... En altijd blij als ik weer terug ben uit die stinkende randstad....
In de randstad wonenquote:Op maandag 29 april 2013 15:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Al meer dan dertig jaar.... En altijd blij als ik weer terug ben uit die stinkende randstad....
Daar kom ik gelukkig helemaaaaal nooitquote:Op maandag 29 april 2013 15:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De randstad is dan ook nog een graadje erger.
Limburgquote:Op maandag 29 april 2013 15:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
In de randstad wonen
In groningen wonen
In drenthe wonen
in flevoland wonen
in zeeland wonen
in friesland wonen
Oke jij je zin.... maar dan krijg je niet enkel je zus als logee...quote:Op maandag 29 april 2013 15:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
In de randstad wonen
In groningen wonen
In drenthe wonen
in flevoland wonen
in zeeland wonen
in friesland wonen
Overijssel.quote:Op maandag 29 april 2013 15:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
In de randstad wonen
In groningen wonen
In drenthe wonen
in flevoland wonen
in zeeland wonen
in friesland wonen
in limburg wonen
Ik dacht even dat je sarcastisch was, tot ik je volgende post zag.quote:Op maandag 29 april 2013 15:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Daar kom ik gelukkig helemaaaaal nooit
quote:
Dus eerst half NL belachelijk maken,, en daarna OOK nog verwachten voor een TC?quote:Op maandag 29 april 2013 15:38 schreef Moira. het volgende:
Is het al avond? heb zin in een TC.
Tenzij m'n vader en zus beneden willen scrabbelen en film kijken, maar in dat geval daarna
Overijssel, Noord- en Zuid-Holland, Utrecht en Gelderland zijn op sommige plekken nog wel goed te doen.quote:
Ik heb zin in een goede beurt van je zus.quote:Op maandag 29 april 2013 15:38 schreef Moira. het volgende:
Is het al avond? heb zin in een TC.
Tenzij m'n vader en zus beneden willen scrabbelen en film kijken, maar in dat geval daarna
Ik hou van jullie, jeweettogggquote:Op maandag 29 april 2013 15:39 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
Dus eerst half NL belachelijk maken,, en daarna OOK nog verwachten voor een TC?
Polder.quote:Op maandag 29 april 2013 15:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Overijssel, Noord- en Zuid-Holland, Utrecht en Gelderland zijn op sommige plekken nog wel goed te doen.
Flevoland eigenlijk ook wel, maar over het algemeen; polder
Nee, dat kan trouwens niet eens volgens mij? (Weet niet zeker)quote:Op maandag 29 april 2013 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
bij wat voor gebruik? bij dagelijks gebruik zoals wiet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |