quote:Op maandag 29 april 2013 12:07 schreef Amarantha het volgende:
Waarom lees ik telkens 'Geen seks op maandag'
Ik vond haar en Red altijd wel schattig samen.quote:
MOIRAPOIRAGLOIRAquote:
WHO YOU CALLING A BITCH.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Something on your mind..?quote:Op maandag 29 april 2013 12:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver, nog echt ook las ik die eerste zin verkeerd
Kan je imo niet te vaak kijkenquote:Op maandag 29 april 2013 12:19 schreef Amarantha het volgende:
That 70s Show is geniaal maar heb het helaas te vaak gekeken
quote:Op maandag 29 april 2013 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WHO YOU CALLING A BITCH.JE MOEDER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op maandag 29 april 2013 12:31 schreef Ugjerke het volgende:
Why do birds suddenly appear every time you are near..
Je hebt nu dit liedje in je hoofd. Veel plezier daarmee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 april 2013 12:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]NooooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Weet niet welk liedje dat isquote:Op maandag 29 april 2013 12:31 schreef Ugjerke het volgende:
Why do birds suddenly appear every time you are near..
Je hebt nu dit liedje in je hoofd. Veel plezier daarmee.
quote:Op maandag 29 april 2013 12:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]Godver monoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |