Daarom... geen kidsquote:Op maandag 29 april 2013 11:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Rondkomen van een uitkering of minimumloon terwijl je kinderen hebt is zo makkelijk nog niet.
Misschien ben je in de war met de KLB SC.quote:
Ja, fuck kids.quote:Op maandag 29 april 2013 11:46 schreef Olment het volgende:
[..]
Daarom... geen kids
of harder werken...
Ja kloptquote:Op maandag 29 april 2013 11:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Misschien ben je in de war met de KLB SC.
quote:
moette ook nie zo veel blowequote:Op maandag 29 april 2013 11:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij ben ik gewoon nog een beetje skaffa van gister, serieus.
Heb je ook een rechter dan?quote:
Een rijdende.quote:
Dat zeggen in het stonerstopic sowiesoquote:Op maandag 29 april 2013 11:57 schreef Olment het volgende:
[..]
moette ook nie zo veel blowe
(pffff,, wat zeg ik nou weer)
Hopelijk niet te hardquote:
Nice, wat een topwijf is het ook.quote:Op maandag 29 april 2013 12:03 schreef Olment het volgende:
[..]
Hopelijk niet te hard
Ach.. van de andere kant gezien.. Vas heeft betaald gekregen... stuur je boetes maar na haar toe, vind ze vast niet zo erg
Ja echt geweldig wat ze over heeft voor haar te snel rijdende mede blowersquote:
Geen idee, ik heb vanmorgen mijn hand nog flink bevredigd.quote:Op maandag 29 april 2013 12:07 schreef Amarantha het volgende:
Waarom lees ik telkens 'Geen seks op maandag'
Aaaawww.. Mis je A.?quote:Op maandag 29 april 2013 12:07 schreef Amarantha het volgende:
Waarom lees ik telkens 'Geen seks op maandag'
Misschien moeten we iets voor haar doen. Ik zat te denken aan een serenade, alleen zijn mijn gitaarsnaren aan vervanging toe. Ik heb nog wel een vuvuzela liggen..quote:Op maandag 29 april 2013 12:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja echt geweldig wat ze over heeft voor haar te snel rijdende mede blowers
Tis echt een schat
quote:Op maandag 29 april 2013 12:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja echt geweldig wat ze over heeft voor haar te snel rijdende mede blowers
Tis echt een schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |