rich bitch?quote:Op maandag 29 april 2013 10:45 schreef Vaseline_ het volgende:
ainoh. Salaris binnen dus ik ben weer happy vas
Nice, nu alles afdragen aan boete en verzekering en die meuk?quote:Op maandag 29 april 2013 10:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wel een geil bedrag voor iemand die maanden zonder werk heeft gezeten
Sowieso verzekering en lowlands kaartjequote:Op maandag 29 april 2013 10:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nice, nu alles afdragen aan boete en verzekering en die meuk?
Ach,, boetes hoef je toch niet direct te betalen.. pas bij de 3e aanmaning ofzoquote:Op maandag 29 april 2013 10:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso verzekering en lowlands kaartjewanneer die boete binnenkomt zie ik wel, hopelijk pas eind mei, zou wel handiger zijn.
Oh oke dan is het goed, fuck the police.quote:Op maandag 29 april 2013 10:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Ach,, boetes hoef je toch niet direct te betalen.. pas bij de 3e aanmaning ofzo
Lowlands.quote:Op maandag 29 april 2013 10:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso verzekering en lowlands kaartjewanneer die boete binnenkomt zie ik wel, hopelijk pas eind mei, zou wel handiger zijn.
Om een leven te redden.quote:Op maandag 29 april 2013 10:45 schreef Murdera het volgende:
Waarom de fuck zou je dat doen? En waarom werd dat aan hem gevraagd?
samen in een hotelletje, feesten enzo.quote:Op maandag 29 april 2013 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sziget![]()
Zo rijk ben ik ook weer niet
quote:
Hahaha. Ik moest eten uitdelenquote:Op maandag 29 april 2013 10:42 schreef Ugjerke het volgende:
Hey ja, Ama is toch nooit zo vroeg al actief?
Bij een daklozencentrum ofzo?quote:Op maandag 29 april 2013 11:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Hahaha. Ik moest eten uitdelenDoe ik elke Maandag
Je doet wel veel goeds vind ikquote:Op maandag 29 april 2013 11:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Hahaha. Ik moest eten uitdelenDoe ik elke Maandag
Mwahquote:
Komen daar nou echt heel veel mensen eigenlijk? Ik weet dat de restanten van de broodafdeling altijd opgehaald worden door een mannetje van de voedselbank, iig bij mn vorige appie maar ik kan me gewoon in Nederland niet voorstellen dat mensen echt zó arm zijn dat ze dat nodig hebbenquote:
Klopt, ma op woensdag deed je toch ook wat meen ikquote:Op maandag 29 april 2013 11:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
MwahWe hebben hier een weggeefwinkel, gratis spullen uitdelen aan de mensen die het nodig hebben. Kringloopwinkel maar dan gratis
(andere mensen brengen die spullen zodat wij het neer kunnen zetten en mensen het kunnen uitzoeken als het open is)
Ja klopt.. Dan doen we de weggeefwinkel klaar maken voor de Donderdag en Zaterdag en maken we ook eten s'avonds voor een groep mensen die willen eten hierquote:Op maandag 29 april 2013 11:23 schreef Olment het volgende:
[..]
Klopt, ma op woensdag deed je toch ook wat meen ik
Ik vind zeker wel tofquote:Op maandag 29 april 2013 11:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik (en mn vrienden) delen ook eten uit aan asielzoekers bij Ter Apel als ze op straat staan en weer in een tentenkamp op een grasveldje staan. Is niet iedereen het met eens maar voelt altijd goed om te doenDekens enz heenbrengen
Dat tuig dat weigerde weg te gaan?quote:Op maandag 29 april 2013 11:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik (en mn vrienden) delen ook eten uit aan asielzoekers bij Ter Apel als ze op straat staan en weer in een tentenkamp op een grasveldje staan. Is niet iedereen het met eens maar voelt altijd goed om te doenDekens enz heenbrengen
Rondkomen van een uitkering of minimumloon terwijl je kinderen hebt is zo makkelijk nog niet.quote:Op maandag 29 april 2013 11:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komen daar nou echt heel veel mensen eigenlijk? Ik weet dat de restanten van de broodafdeling altijd opgehaald worden door een mannetje van de voedselbank, iig bij mn vorige appie maar ik kan me gewoon in Nederland niet voorstellen dat mensen echt zó arm zijn dat ze dat nodig hebben,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |