Neuhquote:
<3quote:
Heb er een kortstondige relatie aan over gehouden maar zij was de eerste die ik sprak en waarmee ik afsprak...quote:Op maandag 29 april 2013 00:04 schreef Maax het volgende:
[..]
<3
Als ik een vrouw was zou ik om je auto alleen al met je daten haha
Maar is dat Lexa gedoe wat?
Laat je haar naar jou toe komen, of jullie ontmoeten elkaar op de helft.quote:Op maandag 29 april 2013 00:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou, dat is snel. Oneliner-dame valt in de drank/muziek/seks categorie en wil als het aan haar ligt morgen al afsprekenMaar ik denk dat ik - voor de verandering - dat teringeind rijden maar aan me voorbij laat gaan. Ze weet me te vinden.
Ik lach me echt dood als dit weer een borderliner is.quote:Op maandag 29 april 2013 00:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou, dat is snel. Oneliner-dame valt in de drank/muziek/seks categorie en wil als het aan haar ligt morgen al afsprekenMaar ik denk dat ik - voor de verandering - dat teringeind rijden maar aan me voorbij laat gaan. Ze weet me te vinden.
Ik weet het nog niet. Ze had het over een of ander vaag Grom(?)-festival waar ze met me wilde dansen. Maar volgens mij is het in de contreien waar zij vandaan komt gebruikelijk om met elkaar in keelklanken te communiceren.quote:Op maandag 29 april 2013 00:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laat je haar naar jou toe komen, of jullie ontmoeten elkaar op de helft.
Jij bent ook altijd erg begaan om mij en mijn avonturen, he?quote:Op maandag 29 april 2013 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik lach me echt dood als dit weer een borderliner is.#hoopt #duimt
Zo eentje had ik er vorig jaar. Ze komt toch niet uit Breda toevallig?quote:Op maandag 29 april 2013 00:27 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb net een onverwachte date gehad..... Bij haar thuis wat gedronken.
In het kort? Wat een drama, diep in de schulden, totaal gestrest, lichamelijke problemen. Tegen de pijn nam ze even wat medicijnen... Na een half uur liep ze er bij als een zombie![]()
Echt, ik trek ze aan hoor
Wel deels eigen schuld, heb haar minimaal gesproken en ze stelde voor langs te komen dus eens gek gedaan en ik de auto gestapt.
Wel jammer, erg mooie meid om te zien, zeer vriendelijk. Zonde wel dus en ze verdiend echt beter. Type, gewoon veel pech gehad. Maar hoe lullig ook. Daar ga ik niet aan beginnen.
Breda, ben je niet goedquote:Op maandag 29 april 2013 00:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zo eentje had ik er vorig jaar. Ze komt toch niet uit Breda toevallig?
quote:Op zondag 28 april 2013 22:17 schreef Andromache het volgende:
zoooo Krea lig je lekker te batsen jongen?
Tres bien. Gezellig, kletsen, wijntje, na 20 minuten was er 4 uur verstreken. Vanavond weer samen de stad in.quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 08:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tres bien. Gezellig, kletsen, wijntje, na 20 minuten was er 4 uur verstreken. Vanavond weer samen de stad in.
Als er 1 ding is wat ik niet begrijp dan is het wel het feit dat vrouwen denken dat een bolero goed staat. Het maakt alles lelijker (tieten, buik, schouders). Maar ja. Vrouwen..quote:Op maandag 29 april 2013 09:36 schreef Silenus het volgende:
Moest even opzoeken wat een bolero was maar dat is idd echt spuuglelijk. Normaal dragen alleen degelijke miss-etam mutsjes dat. Vanavond inderdaad gewoon even subtiel uittrekken en uit het raam gooien als ze niet kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |