Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
prachtige omgeving!! enne, die laatste foto is toch gewoon vlak??
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op zondag 28 april 2013 21:49 schreef motorbloempje het volgende: Op mijn facebook staat foto van waar ik gelopen heb maar dan moet je me wel op fb hebben. Ook mooi daar stipstreep!
Ik kan gewoon op facebook rechtermuisknop op foto en dan de URL kopiėren en plakken:
Ik kan me trouwens geen mooie gebied voorstellen om te trainen dan hier in de duinen van Den Helder
Er is bos voor als er wind staat, fietspaden voor de afstanden, veel schelpenpaadjes voor de behendigheid en krachttraining, goede variatie in heuvels en strand!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Kunnen we geen facebook running ding fixen ook? Beetje fotos plaatsen enzulks. Heb je gelijk gezichten van elkaar erbij. Zoiets is er ook van het weertopic.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Heb jij al een GoPro aangeschaft voor de Kepler, verwacht van jou ook mooie beelden!
Ik heb dat nog eventjes bewust wegestopt in mijn gedachte,komende maand wordt een rommelige maand qua trainen,weinig regelmaat verwacht ik dus nog maar even niet aan denken want anders zou ik onnodig geforceerd gaan lopen. Vanaf juni heb ik het rustig dus dan start mijn half jaar. Juni,juli en augustus kilometers maken tot M novo en dan de volgende 3 maanden uitbreiden,dat is globaal het plan
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op zondag 28 april 2013 21:57 schreef Daywalk3r het volgende: Kunnen we geen facebook running ding fixen ook? Beetje fotos plaatsen enzulks. Heb je gelijk gezichten van elkaar erbij. Zoiets is er ook van het weertopic.
Open, geheim of gesloten?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Op zondag 28 april 2013 21:56 schreef Dagoduck het volgende: Ik kan me trouwens geen mooie gebied voorstellen om te trainen dan hier in de duinen van Den Helder
Er is bos voor als er wind staat, fietspaden voor de afstanden, veel schelpenpaadjes voor de behendigheid en krachttraining, goede variatie in heuvels en strand!
Dat heb je ook in Schoorl/Bergen/Egmond/Castricum/IJmuiden en verder naar het zuiden. Maar duingebied is wel heel fijn Misschien moet ik toch maar eens op zondag mee met de loopgroep, eens vragen wat ze doen me carpoolen enzuks.
Op zondag 28 april 2013 21:57 schreef Daywalk3r het volgende: Kunnen we geen facebook running ding fixen ook? Beetje fotos plaatsen enzulks. Heb je gelijk gezichten van elkaar erbij. Zoiets is er ook van het weertopic.
Mag ik dan ook mee doen?
Ik ga morgen waarschijnlijk weer een rondje hobbelen. Twijfel nog tussen een interval of "gewoon". Kan altijd interval proberen en als het moeilijk gaat gewoon een tandje omlaag doen.
Ik was vanmiddag nog op zoek naar een hardloop-community op facebook.
Puntstreep, supermooie omgeving! Wat een geluk om daar te kunnen lopen
Op zondag 28 april 2013 21:56 schreef Dagoduck het volgende: Ik kan me trouwens geen mooie gebied voorstellen om te trainen dan hier in de duinen van Den Helder