Dat zeg ik toch.quote:Op zondag 28 april 2013 21:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je niet kunt remmen, moet je leren rijden in plaats van een ABS fiets e kopen.
Noodsituaties, mja. Maar normaal gesproken sneller remmen? Nee. Ik kan sneller remmen zonder dat ABS ingrijpt, dan wanneer ik op een ABS fiets de rem maar zo hard mogelijk inknijp omdat 'dat toch niet uitmaakt'.
quote:Ideaal is niet blokkeren, en dan grijpt de ABS ook niet in en sta je ook eerder stil.
Grappig; ik zit net naar deze te kijkenquote:Op zondag 28 april 2013 21:36 schreef Gummiebeer het volgende:
ABS blijft voor BMW rijders! Dat hou ik vol!
quote:Op zondag 28 april 2013 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Grappig; ik zit net naar deze te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 april 2013 21:40 schreef Sloggi het volgende:
Hoe dan ook, tijd voor foto's van mooie Yamaha's.Goeie klappert, zit der nog een verhaal achter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 april 2013 21:40 schreef Sloggi het volgende:
Hoe dan ook, tijd voor foto's van mooie Yamaha's.Ligt er mooi bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig is het geen TDM![]()
Wrom? prima ding om woon werk op te rijden; cruizz control, radio, verstelbaar scherm, allesjhquote:
Geen idee, als ik naar de bron van het plaatje ga kom ik uit op een site met voorover bukkende jongedamesquote:Op zondag 28 april 2013 21:41 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Goeie klappert, zit der nog een verhaal achter?
ik wil absquote:Op zondag 28 april 2013 21:36 schreef Gummiebeer het volgende:
ABS blijft voor BMW rijders! Dat hou ik vol!
Maar het blijft een BMW. Al geef je een lelijk ding een sliertje, het blijft lelijk. Ofzoiets..quote:Op zondag 28 april 2013 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wrom? prima ding om woon werk op te rijden; cruizz control, radio, verstelbaar scherm, allesjh
Ik wil ook bmw rijdenquote:Op zondag 28 april 2013 21:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dan moet je een BMW kopen. En dan ben je een BMW rijder
Die R6'en hebben wel de neiging om in de fik te vliegen, met name de 06-08 modellen vanwege hun enkelwandige alu tank die buiten het frame uitsteekt..quote:Op zondag 28 april 2013 21:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Geen idee, als ik naar de bron van het plaatje ga kom ik uit op een site met voorover bukkende jongedames.
Nog een mooie, mét verhaal:
http://www.r6-forum.com/forums/showthread.php?t=87348
Omdat lelijk. Meer iets voor ekte ouwe lullen.quote:Op zondag 28 april 2013 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wrom? prima ding om woon werk op te rijden; cruizz control, radio, verstelbaar scherm, allesjh
Die R6'en hebben wel de neiging om in de fik te vliegen, met name de 06-08 modellen vanwege hun enkelwandige alu tank die buiten het frame uitsteekt..quote:Op zondag 28 april 2013 21:45 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
http://www.r6-forum.com/forums/showthread.php?t=87348
Niks mis met deze fiets:quote:Op zondag 28 april 2013 21:46 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daarom rijden de meeste, als ze al durven.. een BMW!
Dan zou ik toch voor de mof gaan hoor.quote:Op zondag 28 april 2013 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
Of een Pan, maar dat lijkt me nogal een slagschip.
Of een FJ, alleen zijn die vrij gedateerd.
Of een GSX-F.
Ik zou voor de Pan gaan.quote:Op zondag 28 april 2013 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
Of een GSX-F.
Is puur en alleen om snelweg op te reezen; de AT vindt die lange lappen op snelheden van 140+ niet zo geweldig.quote:Op zondag 28 april 2013 21:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maar het blijft een BMW. Al geef je een lelijk ding een sliertje, het blijft lelijk. Ofzoiets..
Funktie gaat voor vorm.quote:Op zondag 28 april 2013 21:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat lelijk. Meer iets voor ekte ouwe lullen.
Vara geen optie? Houdt wel van snelwegquote:Op zondag 28 april 2013 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is puur en alleen om snelweg op te reezen; de AT vindt die lange lappen op snelheden van 140+ niet zo geweldig.
[..]
Funktie gaat voor vorm.
De enige waarvan ik zeker weet dattie snelweg abuse een beetje aan kan, en bewezen kilometervreters.quote:Op zondag 28 april 2013 21:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan zou ik toch voor de mof gaan hoor.
Ik zou ze allemaal domweg eens moeten rijden.quote:
Jij zou met de kanarie gaan, maar ikke niet, en ik heb domweg geen zin om mijn lieve AT zo te gaan mishandelen met die lange afstanden.quote:
crosstourerquote:Op zondag 28 april 2013 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is puur en alleen om snelweg op te reezen; de AT vindt die lange lappen op snelheden van 140+ niet zo geweldig
Zou ook nog kunnen idd, maar dat is net zo'n ouwelullenhok als een K1100.quote:Op zondag 28 april 2013 21:51 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Vara geen optie? Houdt wel van snelweg
ik heb nog een fazer voor jequote:Op zondag 28 april 2013 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De enige waarvan ik zeker weet dattie snelweg abuse een beetje aan kan, en bewezen kilometervreters.
[..]
Ik zou ze allemaal domweg eens moeten rijden.
[..]
Jij zou met de kanarie gaan, maar ikke niet, en ik heb domweg geen zin om mijn lieve AT zo te gaan mishandelen met die lange afstanden.
Geen geld voor.quote:
Ik weet nog wel een Ford Ka te koop.quote:Op zondag 28 april 2013 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen idd, maar dat is net zo'n ouwelullenhok als een K1100.
Fazer wat?quote:
Kweek er maar violen inquote:
Ik hoef geen kinderbrommer; waarom denk je dat toevallig alles wat ik post 1000+cc is?quote:
neem dan een hayabusa met verlengde achterbrug.quote:Op zondag 28 april 2013 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderbrommer; waarom denk je dat toevallig alles wat ik post 1000+cc is?
compensatiedrang?quote:Op zondag 28 april 2013 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderbrommer; waarom denk je dat toevallig alles wat ik post 1000+cc is?
Alle 3 de voorbeelden zijn ouwe lullen hokken.quote:Op zondag 28 april 2013 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen idd, maar dat is net zo'n ouwelullenhok als een K1100.
Dat is ook echt de enige uitzondering op de regel..quote:
GSX-F1100, lachen man, heb je hetzelfde motorblok als ik. Ken je je lol op met cheap shots van mensen hier ontwijkenquote:Op zondag 28 april 2013 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
Of een GSX-F.
Wat de neuk hangt daar onder? Een katalysator?quote:
Dat bedoel ik..quote:Op zondag 28 april 2013 21:58 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Dat is ook echt de enige uitzondering op de regel..
heb er een paar dagen mee over een circuit mee mogen rijden, maar wat een machine is dat..
Da's de zijstandaard.quote:Op zondag 28 april 2013 21:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat de neuk hangt daar onder? Een katalysator?
Dat achterlichtjequote:
Mag niet van Annequote:Op zondag 28 april 2013 22:01 schreef Sloggi het volgende:
Waarom voor dat geld trouwens geen R1100GS?
Lelijk, degelijk en voldoende vermogen.
Echt? 130 Pk uit een 600cc toerbrommertje?quote:Op zondag 28 april 2013 21:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
neem dan een hayabusa met verlengde achterbrug.![]()
Fazertjes hebben nog altijd 2x het vermogen van een AT
Jij snapt hetquote:
Met wat ga ik op mijn bek dan? een Dero zuipt als een ketter.. een BMW schijnt nog makkelijk 1 op 16 te lopen op snelheid. Cardan, kleaujeau proof enzo.. Er zijn niet voor niks nog zoveel van die dingen over.quote:Op zondag 28 april 2013 21:57 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Alle 3 de voorbeelden zijn ouwe lullen hokken.![]()
Jij wil gewoon een snelwegbrommert, en dan zit je al snel aan ouwelullenhokken.
Mij lijkt een Honda de juiste keus qua kosten en betrouwbaarheid. Met een BMW ga je op je bek, zker weten. En niet letterlijk gezien.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:06 schreef Dekatria het volgende:
Denk dat Gummie bedoelt dat Beemers bij lange na niet zo betrouwbaar zijn als ze vroeger wellicht waren.
Dat is geen enkel merk meer.quote:Op zondag 28 april 2013 22:06 schreef Dekatria het volgende:
Denk dat Gummie bedoelt dat Beemers bij lange na niet zo betrouwbaar zijn als vroeger wellicht waren.
Klopt, voor die S1000RR zijn er al 2 terugroep acties geweest..quote:Op zondag 28 april 2013 22:06 schreef Dekatria het volgende:
Denk dat Gummie bedoelt dat Beemers bij lange na niet zo betrouwbaar zijn als ze vroeger wellicht waren.
Ze doen hun best maar. Ik koop het ding niet voor de leut; die gaat helemaal naar de kleaute gereden worden op de snelweg, in de pekel, alles. Ik moet gewoon zo'n ding erbij hebben voor woon-werk, beetje bergruimte, comfort, en power, meer eisen zijn er niet. En die K's zijn heel vaak al doorrijfietsen, handvatverwarming, alles zit er meestal al op; meteen blazen.quote:Op zondag 28 april 2013 21:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
GSX-F1100, lachen man, heb je hetzelfde motorblok als ik. Ken je je lol op met cheap shots van mensen hier ontwijken
Anne verbiedt mij niks; ze zegt alleen dat ze het een lelijk schijthok vindtquote:
Goldwing.quote:Op zondag 28 april 2013 22:11 schreef BlackLining het volgende:
Koop een Goldwing
Kun je complete vrachten meeslepen, heb je meteen centrale verwarming, aparte badkamer en douche aan boord en een comfortabele bank om op te zitten. En in de achterbak kun je dan nog je Africa Twin meenemen voor als je een leuk stukkie offroad tegen komt.
Ja, en toch lijkt het me best lachen om daar een keer een rondje op te makenquote:Op zondag 28 april 2013 22:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Goldwing.![]()
M'n pa had er 1, het schijthok. Das toch geen motor rijden meer? Tevens kreeg hij een aanrijding van achteren met zo'n schijthok. Daarna durfde hij geen motor te rijden, de faalhaas.Nu wel weer en nu rijd hij Shadow.
![]()
Gewoon de hele tijd rondrijden als de Topicpolizei, durven ze nietsquote:Op zondag 28 april 2013 22:14 schreef BlackLining het volgende:
Wel met donker vizier uiteraard. Straks kom ik nog bekenden tegen
1 keer gedaan, nooit meer.quote:Op zondag 28 april 2013 22:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, en toch lijkt het me best lachen om daar een keer een rondje op te maken
Wel met donker vizier uiteraard. Straks kom ik nog bekenden tegen
Nee.quote:Op zondag 28 april 2013 22:11 schreef BlackLining het volgende:
Koop een Goldwing
Kun je complete vrachten meeslepen, heb je meteen centrale verwarming, aparte badkamer en douche aan boord en een comfortabele bank om op te zitten. En in de achterbak kun je dan nog je Africa Twin meenemen voor als je een leuk stukkie offroad tegen komt.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:11 schreef Anne het volgende:
Of men heeft geen vriendin, of ze hebben er eentje zonder mening.
Nee,ik ga niet op een portapotti rijden. non option.quote:
Portapotti++quote:
Overigens wil ik ook nog wel een extra fietsje erbij, maar die zou dan voor offroad geneuzel worden. En laat dát dan weer niet gaan met de Bandit, heb ik ondervondenquote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef BlackLining het volgende:
Maar heb je echt een andere fiets nodig voor snelweg ja? AT kan dat toch ook wel? Beetje kut voor je banden, maar ja. Ik vraag me af of een tweede fiets kopen dan wel zo lucratief is.
Neem een Alpquote:Op zondag 28 april 2013 22:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Overigens wil ik ook nog wel een extra fietsje erbij, maar die zou dan voor offroad genezel worden. En laat dát dan weer niet gaan met de Bandit, heb ik ondervonden
mijn 1 pitter kan het ook maar 200kmper dag 140km/h zal ie niet tof vindenquote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef BlackLining het volgende:
Maar heb je echt een andere fiets nodig voor snelweg ja? AT kan dat toch ook wel? Beetje kut voor je banden, maar ja. Ik vraag me af of een tweede fiets kopen dan wel zo lucratief is.
Dan krijg ik ruzie met JK1982quote:
Dat hebtie al voor zover ik weetquote:Op zondag 28 april 2013 22:19 schreef WallyPower118 het volgende:
Anders koop je toch een mooie setje tandwielen voor je AT en maak je hem zo lekker zuinig?
Volgens mij heeft SD dat al.quote:Op zondag 28 april 2013 22:19 schreef WallyPower118 het volgende:
Anders koop je toch een mooie setje tandwielen voor je AT en maak je hem zo lekker zuinig?
Ja, een uur en een kwartier op de snelweg @ 130 - 140 vindt hij niet leuk; ik voel dat hij daar niet blij van wordt, en hij heeft ook al bijna een tonnetje weg he.quote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef BlackLining het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
Gaat niet om lucratief; gaat me gewoon om de luxe van vaste slanke koffers, rechtop zitten achter een volle kuip, hoge ruit, power en een beschaafd verbruik. Ik heb ruimte nodig, en standaard met koffers op de AT rijden is niks; veel te lomp.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:17 schreef Dekatria het volgende:
Had je eigenlijk nou al proefgereden op die SuperTen?
Nee, geen tijd meer voor gehad. Moest ineens aan het werk, en daarna zat ik op de bank met een au beentje.quote:Op zondag 28 april 2013 22:17 schreef Dekatria het volgende:
Had je eigenlijk nou al proefgereden op die SuperTen?
Staat hierboven al ergens vermeld idd, ik heb mijn achtertandwiel al flink kleiner als standaard.quote:
ik post hier net 1 week, hoe moet ik dat nou wetenquote:Op zondag 28 april 2013 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
Staat hierboven al ergens vermeld idd, ik heb mijn achtertandwiel al flink kleiner als standaard.
Well there's your answer. Denk alleen dat het wat betreft koffers minder is op de XTZ. De standaard meuk is sowieso prut.quote:Op zondag 28 april 2013 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
Nee, geen tijd meer voor gehad. Moest ineens aan het werk, en daarna zat ik op de bank met een au beentje.
Ik zou echt niet met een Goldwing op reis willen. Voor geen goud.quote:Op zondag 28 april 2013 22:24 schreef picodealion het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar ik zie de charme wel in van een Goldwing. Niet in Nederland overigens, maar wel als je écht gaat reizen.
Lijkt mij ook wel wat, In de VS, waar je amper de bocht om hoeftquote:Op zondag 28 april 2013 22:24 schreef picodealion het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar ik zie de charme wel in van een Goldwing. Niet in Nederland overigens, maar wel als je écht gaat reizen.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Well there's your answer. Denk alleen dat het wat betreft koffers minder is op de XTZ. Standaard meuk is sowieso prut.
[..]
Ik zou echt niet met een Goldwing op reis willen. Voor geen goud.
Precies. Ik ben van plan over een jaartje of 2 een oost-naar-west tocht door de VS te gaan maken. Ik sluit niet uit dat ik een stuk op een Goldwing zal rijden.quote:Op zondag 28 april 2013 22:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel wat, In de VS, waar je amper de bocht om hoeft
Ik heb het vandaag gepostquote:Op zondag 28 april 2013 22:24 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
ik post hier net 1 week, hoe moet ik dat nou weten
Begrijp ik nou dat je er eentje gaat sponsoren?quote:Op zondag 28 april 2013 22:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Well there's your answer. Denk alleen dat het wat betreft koffers minder is op de XTZ. De standaard meuk is sowieso prut.
Een XTZ? Daar koop ik liever een Scrambler of Bonnie voor. Of allebei, voor het geld wat zo'n S10 nieuw kostquote:Op zondag 28 april 2013 22:28 schreef Sounddragon het volgende:
Begrijp ik nou dat je er eentje gaat sponsoren?
Bummerquote:Op zondag 28 april 2013 22:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een XTZ? Daar koop ik liever een Scrambler of Bonnie voor. Of allebei
Een 3 voor bescherming tegen de elementen. geen kuip voor je benen, half hoog scherm.quote:
Denk dat het qua jouw eisen en pricebracket gewoon een erg lastige kwestie is. Zo'n XTZ is een dergelijk nieuwe fiets dat ze goedkoop tweedehands nagenoeg niet te scoren zijn.quote:
Is ze gebandquote:
Ik denk dat men niet goed gekeken heeft; ik zoek een 1000cc+ toerbrommer van rond de 1,5 tot 2 roodjes waar ik zonder gezeik all year round op kan rondbanjeren en die ik kan vergriepstralen met woon -werk verkeer in weer en windquote:Op zondag 28 april 2013 22:32 schreef Dekatria het volgende:
Denk dat het qua jouw eisen en pricebracket gewoon een erg lastige kwestie is. Zo'n XTZ is een dergelijk nieuwe fiets dat ze goedkoop tweedehands nagenoeg niet te scoren zijn.
Dan blijft de vraag: waarom niet gewoon een Pan European?quote:Op zondag 28 april 2013 22:36 schreef Sounddragon het volgende:
Ik denk dat men niet goed gekeken heeft; ik zoek een 1000cc+ toerbrommer van rond de 1,5 tot 2 roodjes waar ik zonder gezeik all year round op kan rondbanjeren en die ik kan vergriepstralen met woon -werk verkeer in weer en wind
Waarom 1000cc?quote:Op zondag 28 april 2013 22:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat men niet goed gekeken heeft; ik zoek een 1000cc+ toerbrommer van rond de 1,5 tot 2 roodjes waar ik zonder gezeik all year round op kan rondbanjeren en die ik kan vergriepstralen met woon -werk verkeer in weer en wind
quote:Op zondag 28 april 2013 22:39 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ervaring met deze BMW-sneakers? Veilig genoeg voor de snelweg?
Zoek motorschoenen voor de zomer als ik naar m'n werk ga. Geen zin om steeds om te kleden e.d.
http://www.sierrabmwonlin(...)cvfjonaeg0km0bo7vrq2
deze schoenen krijgen van de redactie 1 van de 5 deka'squote:
Ik heb persoonlijk graag mijn enkels en kuiten beschermd. Stepje wat erop valt als je op je plaat gaat ofzoquote:Op zondag 28 april 2013 22:39 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ervaring met deze BMW-sneakers? Veilig genoeg voor de snelweg?
Zoek motorschoenen voor de zomer als ik naar m'n werk ga. Geen zin om steeds om te kleden e.d.
http://www.sierrabmwonlin(...)cvfjonaeg0km0bo7vrq2
Godverquote:Op zondag 28 april 2013 22:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk graag mijn enkels en kuiten beschermd. Stepje wat erop valt als je op je plaat gaat ofzo
Ik zou het erg fijn vinden, die lage schoenen op de motor, maar dat vind ik echt te gevaarlijk. Alleen leren laarzen hier.
@SD: Kawasaki ZZR of zoiets misschien?
[ afbeelding ]
Moet je eventueel wel koffers op beunen en misschien het stuur wat verhogen om comfortabel woon-werk te kunnen doen, maar dat zijn ook oerdegelijke maar goedkope fietsen. Die in dat plaatje is een ZZR1100 die voor 950 meen ik te koop staat bij Van de Pol.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[..]
deze schoenen krijgen van de redactie 1 van de 5 deka's
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hahahahahahahaquote:Op zondag 28 april 2013 22:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[..]
Verbruik ligt bijna 20% hoger als wat K rijders op internet plempen.. ik lees voor een pan 1 op 14 - 1 op 16, en voor de K1100 ligt dat tussen 1 op 18 en 1 op 20.. we hebben het over redelijk wat kilometers he, ik rijd nu 220 km per dag. En van de week moet ik nog effe een kwartiertje verder.. dus dat zal 130 km enkele reis zijn denk ik..quote:Op zondag 28 april 2013 22:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan blijft de vraag: waarom niet gewoon een Pan European?
Zit klitteband overheenquote:Op zondag 28 april 2013 22:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Veters kunnen los, en als je ketting hap zegt, komt de rest vanzelf mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat koppel.quote:
Alles fliptquote:
"I hav thought of a very good idea, we will use ze sneakerz with ze shoelaces, but to make zem extra zafe, we will use velcro!"quote:
Word je wel eens nagefloten als je langs een bouwput rijdt?quote:
Punt is dus dat ik schoenen wil die er normaal uitzien voor onder mijn (nog aan te schaffen) Esquad jeans. Maar dan wél veilig. Bij nader inzien zijn die BMW-units alleen wat voor stadsrijden.quote:Op zondag 28 april 2013 22:47 schreef Salatrel het volgende:
zou ik eerder voor zoiets gaan
[ afbeelding ]
Oude pliesiefietsquote:Op zondag 28 april 2013 22:44 schreef Sounddragon het volgende:
Verbruik ligt bijna 20% hoger als wat K rijders op internet plempen.. ik lees voor een pan 1 op 14 - 1 op 16, en voor de K1100 ligt dat tussen 1 op 18 en 1 op 20.. we hebben het over redelijk wat kilometers he, ik rijd nu 220 km per dag. En van de week moet ik nog effe een kwartiertje verder.. dus dat zal 130 km enkele reis zijn denk ik..
Ik heb er nog steeds trauma's van...quote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Word je wel eens nagefloten als je langs een bouwput rijdt?
Ja, maar hij wilde juist schoenen waar je nog fatsoenlijk op rond kunt gaan lopen zonder voor lul te staanquote:
Goeie halfhoge hiker met gore tex?quote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Punt is dus dat ik schoenen wil die er normaal uitzien voor onder mijn (nog aan te schaffen) Esquad jeans. Maar dan wél veilig. Bij nader inzien zijn die BMW-units alleen wat voor stadsrijden.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar hij wilde juist schoenen waar je nog fatsoenlijk op rond kunt gaan lopen zonder voor lul te staanEn dan kom jij met .. ehh .. dat aan
Werkt nietquote:
Met motorlaarzen sta je niet voor lul. En iedereen die vindt van wel SLA JE OP Z'N SMOEL.quote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar hij wilde juist schoenen waar je nog fatsoenlijk op rond kunt gaan lopen zonder voor lul te staanEn dan kom jij met .. ehh .. dat aan
BAM jongequote:Op zondag 28 april 2013 22:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Met motorlaarzen sta je niet voor lul. En iedereen die vindt van wel SLA JE OP Z'N SMOEL.
Op mijn werk vinden ze dat raar.quote:Op zondag 28 april 2013 22:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Met motorlaarzen sta je niet voor lul. En iedereen die vindt van wel SLA JE OP Z'N SMOEL.
Bij mij ook, ze hebben gewoon iets, en ze zijn onverwoestbaar.. was ook de eerste die ik postte hequote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Oude pliesiefietsenige toegestane Beemer wmb.
Dit. Sicherheit über allesquote:Op zondag 28 april 2013 22:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
5 deka's voor deze post !quote:Op zondag 28 april 2013 22:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gewoon lekker meedoen, kan jou dat schelen. Je hebt toch een helm op.quote:Op zondag 28 april 2013 22:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb ze altijd wel tof gevonden, maar ik vind het een beetje een 'wannabe' ding, zeker als je ziet hoeveel van die zieltjes er dan ook nog met een gele jas en helm en zo'n leren broek met een streep over het been op gaan zitten; echt té kansloos gewoon.![]()
en dan lekker met 160 over de linkerbaan en al het verkeer naar rechts sturenquote:Op zondag 28 april 2013 22:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gewoon lekker meedoen, kan jou dat schelen. Je hebt toch een helm op.
Wat snap je niet aan;quote:Op zondag 28 april 2013 22:51 schreef BlackLining het volgende:
@SD: Was die ZZR niet wat? Wel een sportmotor eigenlijk, maar ze zitten nog redelijk rechtop als je het stuur wat zou verhogen.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, een uur en een kwartier op de snelweg @ 130 - 140 vindt hij niet leuk; ik voel dat hij daar niet blij van wordt, en hij heeft ook al bijna een tonnetje weg he.![]()
Gaat niet om lucratief; gaat me gewoon om de luxe van vaste slanke koffers, rechtop zitten achter een volle kuip, hoge ruit, power en een beschaafd verbruik. Ik heb ruimte nodig, en standaard met koffers op de AT rijden is niks; veel te lomp.
beetje jammer ditquote:Op zondag 28 april 2013 22:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
5 deka's voor deze post !
Je had toch ook al gezien dat dat binnen de 1000 euro een bijzonder lastige opgave is? Maar goed, hoeft niet, ik weet alleen dat ze nog vrij toer-achtig zitten, voor een sportfiets althans. Hoe ze rijden weet ik weer niet, maar goed.quote:
Die heb ik !!!! Die kleur precies !!quote:Op zondag 28 april 2013 22:56 schreef Skv het volgende:
http://www.motozoom.nl/we(...)ken=7E394E724ED08724
[ afbeelding ]
Dit zou er nog mee door kunnen.
Ik zei anderhalf tot 2 roodjes... wederom niet goed gelezen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je had toch ook al gezien dat dat binnen de 1000 euro een bijzonder lastige opgave is? Maar goed, hoeft niet, ik weet alleen dat ze nog vrij toer-achtig zitten, voor een sportfiets althans. Hoe ze rijden weet ik weer niet, maar goed.
Met roodjes bedoelen we hier (als we het al zeggen, nooit dus, maar goed) 500 euro en twee keer 500 is 1000. Maar goed, laat maar hoorquote:Op zondag 28 april 2013 22:58 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zei anderhalf tot 2 roodjes... wederom niet goed gelezen.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:46 schreef WallyPower118 het volgende:
en hier nog wat gore over wat vallen met onvoldoende enkelbescherming doet..Tsja, maar je kunt je nog zulke stevige schoenen aanhebben... (Nasty!!!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, moest stiekem wel even lachen toen ik deze zag:![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 23:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, maar je kunt je nog zulke stevige schoenen aanhebben... (Nasty!!!)dat is volgens mij meer een gevalletje slippers en korte broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, moest stiekem wel even lachen toen ik deze zag:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 23:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Met roodjes bedoelen we hier (als we het al zeggen, nooit dus, maar goed) 500 euro en twee keer 500 is 1000. Maar goed, laat maar hoorDacht je alleen een goeie suggestie te doen.
Edit: Wat is met dat quoten zeg.
quote:Bijnamen 1000-guldenbiljet:
Groene Flap
Rooie Rug (zie biljet v 1918)
Rooie
Rug
Rooitje
Duizendje
Blote voeten en een zwembroekquote:Op zondag 28 april 2013 23:02 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
dat is volgens mij meer een gevalletje slippers en korte broek
Die van jou had anders ook weinig met motorrijden te maken: Klik!quote:Op zondag 28 april 2013 23:02 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
dat is volgens mij meer een gevalletje slippers en korte broek
ja ik heb de eerste afbeelding genomen van dat type breuk, maar der zijn een aantal foto's op het web met die breuk en een inelkaar gevouwen sportfiets op de achtergrond..quote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die van jou had anders ook weinig met motorrijden te maken: Klik!
Het gaat om het idee.. Je kunt nog van die superveilige schoenen aanhebben, maar als je met je poten langs de vangrail gaat heeft dat nog weinig zin. Lig jij in de greppel en je mooie nieuwe sneakers verderop in de bocht ofzo..
No offense trouwens verder hoor!
Ik dacht altijd dat dat op de kleur sloegquote:Op zondag 28 april 2013 23:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
De kwoot is weer effe van het padje af idd, irritant.![]()
Gewoon de BMW pakken. Maakt ook nog eens het mooiste geluid van het stel, denk ik.quote:Op zondag 28 april 2013 22:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zei anderhalf tot 2 roodjes... wederom niet goed gelezen.
Die zijn geen 1000cc of daarboven. Gebruiken blok uit de Alp.quote:Op zondag 28 april 2013 23:33 schreef Yreal het volgende:
Maaruh, sd, deauvile is wat je wil. En niet zeiken over pk's dat is voor posers.
Gewoon, omdat het kan!quote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef BlackLining het volgende:
Ik was ook nog even aan het zoeken. Kom ik dit tegen
http://www.motorshopper.n(...)-met-zijkoffers.html
Wat is er mis met een normale voorvork zeg?
Mensen OHNE HELM?quote:Op zondag 28 april 2013 23:39 schreef Sloggi het volgende:
De foto die op Wikipedia staat bij de Deauville laat goed zien wat voor mensen erop rijden:
Mensen met van die schoenen en mensen die eigenlijk een scheiding in hun haar willen maar er te weinig haar voor hebben.quote:
Geknipt voor SD dus.quote:Op zondag 28 april 2013 23:41 schreef Sloggi het volgende:
mensen die eigenlijk een scheiding in hun haar willen maar er te weinig haar voor hebben.
Er valt op zich nog wel wat voor te zeggen. Volgens mij duikt zo'n ding echt veel minder, omdat kracht die er van voren opkomt wordt afgevoerd naar het frame in plaats van naar de schuin staande voorvork.quote:
Onderhoud lijkt me ook minder vanzelfsprekend aan die 'voorvork'.quote:Op zondag 28 april 2013 23:44 schreef BlackLining het volgende:
Er valt op zich nog wel wat voor te zeggen. Volgens mij duikt zo'n ding echt veel minder, omdat kracht die er van voren opkomt wordt afgevoerd naar het frame in plaats van naar de schuin staande voorvork.
Wat ik zo lees over die fiets zou hij wel erg lekker rijden en scherp sturen. Ik vind het er alleen erg apart uit zien. Zal ook door de kleur van dit ding komen.
Ik ben er ook bang voorquote:Op zondag 28 april 2013 23:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Gewoon de BMW pakken. Maakt ook nog eens het mooiste geluid van het stel, denk ik.
Bij elke post die jij doet ga ik meer twijfelen aan je verstandelijke vermogens, geen idee hoe dat nou komtquote:Op zondag 28 april 2013 23:33 schreef Yreal het volgende:
Maaruh, sd, deauvile is wat je wil. En niet zeiken over pk's dat is voor posers.
Ook al eens naar zitten kijken, volgens mij had MoBlo d'r huspuppie zo'n ding voor ze naar dat mislukte waddeniland verhuisden. Eigenlijk issie spuuglelijkquote:Op zondag 28 april 2013 23:36 schreef BlackLining het volgende:
Ik was ook nog even aan het zoeken. Kom ik dit tegen
http://www.motorshopper.n(...)-met-zijkoffers.html
Wat is er mis met een normale voorvork zeg?
Ik zag vandaag nog en verlengde hayabusa in het wild in Almere!quote:Op zondag 28 april 2013 21:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
neem dan een hayabusa met verlengde achterbrug.![]()
Fazertjes hebben nog altijd 2x het vermogen van een AT
Lijkt me een duidelijk voorbeeld van 'niet kijken naar waar je niet naartoe wilt'quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 07:52 schreef stinkie het volgende:
Heeft die dullville niet hetzelfde saaie blok als een alp en ntv? Mooi de alp van Anne als donorfiets gebruiken
Heul veul crashfilmpjes op precies dezelfde lokatie op die internet. Schijnbaar een lastig bochtje ofzo.quote:
Of een AT blok erin hangen, heb er nog eentje staan in Nwk met wat werk eraan. Maar daarna is het nog steeds een portapottiquote:Op maandag 29 april 2013 07:52 schreef stinkie het volgende:
Heeft die dullville niet hetzelfde saaie blok als een alp en ntv? Mooi de alp van Anne als donorfiets gebruiken
Hoezo?quote:Op maandag 29 april 2013 11:19 schreef Salatrel het volgende:
marktplaatsbiedersstaat er een motor voor 1500 te koop het tot dan toe hoogste bod was 1100 gaat iemand 1400 bieden
leg dan gewoon gelijk die 1500 neer of doe een bod van 1200 ofzo
nerges opquote:
en als je voor 1200 wint dan heb je 100 euro om het na te laten kijken en 200 euro om in je zak te stekenquote:Op maandag 29 april 2013 11:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo?
Als je maar niet 1101 bied ofzo. (of 10,20,30,40en 50)
Die 100 euro kan je mooi gebruiken om de fiets even te laten nakijken.
Ja of mensen die een bedrag bieden en dan gaan zitten afdingen als ze komen kijken. Bied dan minder.quote:Op maandag 29 april 2013 11:19 schreef Salatrel het volgende:
marktplaatsbiedersstaat er een motor voor 1500 te koop het tot dan toe hoogste bod was 1100 gaat iemand 1400 bieden
leg dan gewoon gelijk die 1500 neer of doe een bod van 1200 ofzo
Maar stuur dan gewoon een mailquote:Op maandag 29 april 2013 11:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nerges op
[..]
en als je voor 1200 wint dan heb je 100 euro om het na te laten kijken en 200 euro om in je zak te steken
quote:Op maandag 29 april 2013 11:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar stuur dan gewoon een mail
Ik deed ook gewoon een hoog bod op mijn fiets, zo kreeg ik contact en ben ik langs gekomen, heb uiteindelijk 300 euro minder betaald, dit bood hij zelf aan.
quote:Op maandag 29 april 2013 11:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja of mensen die een bedrag bieden en dan gaan zitten afdingen als ze komen kijken. Bied dan minder.
D'r valt niks te winnen, het is geen Ebay..quote:Op maandag 29 april 2013 11:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nerges op
[..]
en als je voor 1200 wint dan heb je 100 euro om het na te laten kijken en 200 euro om in je zak te steken
De enige fatsoenlijke manier imho; je kunt best online bieden, maar je weet pas echt of het wat is als je ernaast staat.quote:Op maandag 29 april 2013 11:59 schreef Salatrel het volgende:
toen ik die GSR ging kopen heb ik helemaal geen bod gedaan. gewoon telefonisch een afspraak gemaakt en wezen kijken en ter plaatse over de prijs gepraat
ik ben dan ook een hele fatsoenlijke jongemanquote:Op maandag 29 april 2013 12:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De enige fatsoenlijke manier imho; je kunt best online bieden, maar je weet pas echt of het wat is als je ernaast staat.
Vinnik eng; als je ermee op je bek gaat ben je de klos.quote:Op maandag 29 april 2013 12:01 schreef Skv het volgende:
Ik heb mijn motor voor onbepaalde tijd in bruikleen gekregen
Nee, hij is op mijn naam verzekerd. En hij is van de opa van m'n vriendin. De beste man is helemaal dement en heeft 15 motoren. Schoonpa zei dat ik deze wel mee mocht nemen en dat het niet erg was als 'ie aan gort zou gaan.quote:Op maandag 29 april 2013 12:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vinnik eng; als je ermee op je bek gaat ben je de klos.
15 maar? toffe opaquote:Op maandag 29 april 2013 12:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, hij is op mijn naam verzekerd. En hij is van de opa van m'n vriendin. De beste man is helemaal dement en heeft 15 motoren. Schoonpa zei dat ik deze wel mee mocht nemen en dat het niet erg was als 'ie aan gort zou gaan.
Precies. Zo heb ik eigenlijk alles via MP gekocht. Heel dat bieden overslaan, gewoon langs gaan, onderhandelen en voor prijs X direct meenemen.quote:Op maandag 29 april 2013 11:59 schreef Salatrel het volgende:
toen ik die GSR ging kopen heb ik helemaal geen bod gedaan. gewoon telefonisch een afspraak gemaakt en wezen kijken en ter plaatse over de prijs gepraat
Zo reken ik ook.Vraagprijs voor de soes was 4000, 3500 werd geaccepteerd, d en ik ga ervanuit dat er altijd wel iets gedaan moet worden, als is het maar een nieuw bandje.quote:Op maandag 29 april 2013 11:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nerges op
[..]
Aan wie richt je de vraag?quote:Op maandag 29 april 2013 12:23 schreef KneusTeun het volgende:
Wat voor fiets?!?! ben nu nieuwsgierig.
Ook een paar prachtige oude Ducati's. Helaas niet op kenteken allemaal.quote:
Da's inderdaad kut jaquote:Op maandag 29 april 2013 13:17 schreef WhiteJoker het volgende:
Dief steelt remmen van motor
Da's kut. Probeer je te remmen, blijkt dat er onderdelen van je remmen gestolen zijn...
Aan u, sorry was niet echt duidelijk.quote:
Zag ik net nog op MP langskomen, vind hem wel tof! wel apart maar op een goede manier.quote:
Mooie motor. Wat voor een type is 't?quote:
Ik test het inderdaad ook. Ik probeer ook altijd mijn verlichting te testen, maar dat vergeet ik nog wel eensquote:Op maandag 29 april 2013 13:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Da's inderdaad kut jaMaar zoiets moet je toch zien? Als ik weg rij test ik eerst even beide remmen. Niet heel grondig, maar als ik de stoep af rol hou ik ze even in.
Was toch zo'n afkorting voor?quote:Op maandag 29 april 2013 17:36 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Mooie motor. Wat voor een type is 't?
[..]
Ik test het inderdaad ook. Ik probeer ook altijd mijn verlichting te testen, maar dat vergeet ik nog wel eens![]()
Krijgen meer mensen trouwens ineens een tiental PM's over een vage onkostenvergoeding voor admins? Echt wtf!?! Wat moet ik daarmee...
bravokquote:Op maandag 29 april 2013 18:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Was toch zo'n afkorting voor?BAVOK ofzo? Nou ja, ik test de remmen als ik van de stoep af rol, wil zeker weten dat die werken. Maar verder? Olie en ketting hou ik wel in de gaten, verlichting zie ik wel als het niet werkt (test alleen mijn remlicht regelmatig, die heeft nogal een geschiedenis van falen) en banden ook om dan al maanden achter elkaar tot de conclusie te komen dat die er nou echt eens onderuit moeten.
..om vervolgens hier te posten dat het wel lekker makkelijk parkeren is, geen standaard meer nodig, en weer vrolijk verder te rijdenquote:Op maandag 29 april 2013 18:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Was toch zo'n afkorting voor?BAVOK ofzo? Nou ja, ik test de remmen als ik van de stoep af rol, wil zeker weten dat die werken. Maar verder? Olie en ketting hou ik wel in de gaten, verlichting zie ik wel als het niet werkt (test alleen mijn remlicht regelmatig, die heeft nogal een geschiedenis van falen) en banden ook om dan al maanden achter elkaar tot de conclusie te komen dat die er nou echt eens onderuit moeten.
sowieso niet nodig.. Zon bandit pleur je gewoon tegen een hegquote:Op maandag 29 april 2013 18:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
..om vervolgens hier te posten dat het wel lekker makkelijk parkeren is, geen standaard meer nodig, en weer vrolijk verder te rijden
quote:Op maandag 29 april 2013 18:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
..om vervolgens hier te posten dat het wel lekker makkelijk parkeren is, geen standaard meer nodig, en weer vrolijk verder te rijden
In theorie zou ik er toch 500 km uit moeten kunnen halen als ik de reserve ook oprijdquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 18:52 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb trouwens nog een oplossing voor je WW verkeer SD....
Een baan dichter bij huis. Loodgieter of zo...SpoilerfailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou op zich heul niet verkeerd zijn inderdaad, alleen dat loodgieteren vinnik net niet wat..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik heb me opgegeven voor een ritje morgen, startpunt is in Alphen aan den Rijn.quote:Op maandag 29 april 2013 18:49 schreef Sounddragon het volgende:
Die nieuwe voorwiellagertjes merk je wel zeg; nu rijdt 'ie gewoon spatzuiver rechtdoor als ik het stuur los laat![]()
Vandaag effe 275 km gedaan; effe naar Sittard, door naar Geleen, dan door naar Maastricht, toen nog effe iets verder om wat uit te vlooien, en daarna weer terug naar huis![]()
Ow, enneh.. bij 345km deed 'ie sputterdesputter; moest ik tóch de 8 liter reserve nog effe gebruiken
quote:Op maandag 29 april 2013 18:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sowieso niet nodig.. Zon bandit pleur je gewoon tegen een heg
is het zo erg dan? Maak eens een foto..quote:Op maandag 29 april 2013 18:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vierkante banden is niet direct zo gevaarlijk, moet alleen wat langzamer de hoek om. Profiel zit er nog meer dan genoeg op voor zover dat relevant is op een motorband
Ik moet zeggen dat mijn zitvlees ook erg dankbaar was toen ik net afstapte.quote:Op maandag 29 april 2013 18:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb me opgegeven voor een ritje morgen, startpunt is in Alphen aan den Rijn.
En nou dacht ik dat het ritje zou eindigen in Baarn, mooi weer richting Dronten, blijkt dat daar alleen de lunch is, eindpunt is weer in Alphen aan den Rijn. Dus het wordt morgen Dronten -> Alphen -> Baarn -> Alphen -> Dronten. En eigenlijk zat ik er nog over te twijfelen om even koffie te doen in Helvoirt.
Krijg er spontaan pijn aan m'n reet van..
[..]![]()
[..]
is het zo erg dan? Maak eens een foto..
Ja, kut is dat héquote:Op maandag 29 april 2013 19:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn zitvlees ook erg dankbaar was toen ik net afstapte.
Die Heidenau is ook platter als plat trouwens; echt van links naar rechts gewoon; niet eens alleen een stukkie in het midden![]()
Vorig weekened deed ik een rondje met Anne samen, en als ik dan een bocht pak en ik ga vroeg op het gas, rijd ik precies op dat 'scherpe' stuk, en dan schuift 'ie zó onder mijn kont vandaan
een Alpje?quote:Op maandag 29 april 2013 19:08 schreef JK1982 het volgende:
Hmmm, tijd voor vers rubber dus..
Ik heb gisteren de motor ook maar weer eens op Speurders, Autoscout e.d. gezet. Heb toch wel weer eens zin in iets anders
quote:Op maandag 29 april 2013 18:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
is het zo erg dan? Maak eens een foto..
Bocht gaat 'ie toch wel in; ik zet hem gewoon op het randje, maar soms vergeet je idd in je enthousiasme effe dat dat ook 'maar' een randje is, en dan heb je ineens een mooie drift te pakkenquote:Op maandag 29 april 2013 19:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, kut is dat héNormaal geen probleem maar je krijgt zo'n kantelpunt dan. Eerst wil ie die bocht niet in, ga je nog iets verder dan moet je gaan vechten om hem weer recht te krijgen. Alleen als je precies op dat punt weer op het gas gaat, gaat ie wel even kwispelen ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
W8, ik ren effe naar benedenquote:Op maandag 29 april 2013 19:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmm, had het nog erger verwacht eigenlijk..
Nou ben ik benieuwdquote:
Is goed, ben benieuwdquote:
2 jaar, zal iets van 2000km hebben, oude band met nagenoeg dezelfde ronding als nieuw. Ik mijd de snelweg liever, tis maar saai.quote:Op maandag 29 april 2013 19:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is goed, ben benieuwd
die van BlackLining is nog redelijk mooi afgerond, ik heb in het verleden bandjes gehad met echt zo'n recht stukkie in het midden hoor
Volgens mij is die nog te breed voor mijn klequote:Op maandag 29 april 2013 16:18 schreef Sloggi het volgende:
Leuk, weer een PM-rel.
De tanktas voor mijn Alp is binnengekomen. Voor wie nog op zoek is: de Held Turano past prima op de vreemdvormige tank van de 600.
Valt best mee toch?quote:Op maandag 29 april 2013 19:46 schreef Sounddragon het volgende:
Plat, platter...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maargoed.. verzin jij maar es een bochtige route van Dronten naar Amsterdam, waarbij je niet gigantisch omrijdt..quote:Op maandag 29 april 2013 19:39 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
2 jaar, zal iets van 2000km hebben, oude band met nagenoeg dezelfde ronding als nieuw. Ik mijd de snelweg liever, tis maar saai.
Ah je lult, dat is gewoon een trekkerband!quote:Op maandag 29 april 2013 19:46 schreef Sounddragon het volgende:
Plat, platter...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
afbeelding ]
Daarom ben ik blij dat ik in Twente woon.quote:Op maandag 29 april 2013 19:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, maargoed.. verzin jij maar es een bochtige route van Dronten naar Amsterdam, waarbij je niet gigantisch omrijdt..
Vind je? je mag er wel effe een stukkie op rijden hoorquote:
hoe ga je daar mee door bochten?quote:Op maandag 29 april 2013 19:46 schreef Sounddragon het volgende:
Plat, platter...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 april 2013 19:46 schreef Sounddragon het volgende:
Plat, platter...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tenzij het écht niet anders kan weiger ik in de auto te stappen, dan krijg je datquote:Op maandag 29 april 2013 19:36 schreef Gummiebeer het volgende:
Allemaal snelwegridders hier met hun autobanden.
Stoppen in de bocht, achterkant optillen en de motor in de juiste richting zetten, laten zakken en weer gas geven...quote:Op maandag 29 april 2013 19:50 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
hoe ga je daar mee door bochten?
Samengeknepen billetjes en het gas eropquote:Op maandag 29 april 2013 19:50 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
hoe ga je daar mee door bochten?
Kweenie, misschien wel, misschien ook nog net niet... hij moet op, en dat issie nog niet.quote:Op maandag 29 april 2013 19:50 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
Hopelijk voor de rit wel vers rubber dr onder toch? Want anders ga ik echt niet achter jou rijden.
Ik heb werkelijk nog nooit naar mijn banden gekekenquote:Op maandag 29 april 2013 19:55 schreef Yreal het volgende:
Ik ga ook effe pics posten dan, ik heb geen idee hoe dramatisch mijne zijn
quote:Op maandag 29 april 2013 19:46 schreef Sounddragon het volgende:
Plat, platter...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo tering, netjes..quote:Op maandag 29 april 2013 19:59 schreef pindaplukker het volgende:
afgelopen weekend niets anders gedaan dan bochtjes pakken
[ afbeelding ]
Nou, nee, dat lukt mij nietquote:Op maandag 29 april 2013 19:59 schreef pindaplukker het volgende:
afgelopen weekend niets anders gedaan dan bochtjes pakken
[ afbeelding ]
Voor het weekend ging ook als een natte dweil door bochten heen hoorquote:Op maandag 29 april 2013 20:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo tering, netjes..
Vergeleken met dit rij ik echt als een oud wijf
Vorig jaar 8K km in 8 weken woon - werk gedaan, en dat was 95% snelweg, dan krijg je datquote:Op maandag 29 april 2013 19:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]shit gast
Die ik postte is in mijn boekje al ruimschoots op, al lijkt het op de foto nog wel mee te vallen. Hoe heb je dit voor elkaar gekregen man?
Had je deze bandjes nou nieuw ofzo?quote:Op maandag 29 april 2013 20:03 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Voor het weekend ging ook als een natte dweil door bochten heen hoor![]()
Durf nu veel harder en platter door de bochten.
Niet nieuw, er is zon half jaar op gereden door een maatje totdat ie zijn motor crashte.quote:Op maandag 29 april 2013 20:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Had je deze bandjes nou nieuw ofzo?
En dit is toch een Pilot Power ofzo? [/teluiomtegooglen]
Klopt!quote:Op maandag 29 april 2013 20:18 schreef pindaplukker het volgende:
Flight/park forum @eindhoven is trouwens echt een geniaal stukje asfalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |