Dat zeg ik toch.quote:Op zondag 28 april 2013 21:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je niet kunt remmen, moet je leren rijden in plaats van een ABS fiets e kopen.
Noodsituaties, mja. Maar normaal gesproken sneller remmen? Nee. Ik kan sneller remmen zonder dat ABS ingrijpt, dan wanneer ik op een ABS fiets de rem maar zo hard mogelijk inknijp omdat 'dat toch niet uitmaakt'.
quote:Ideaal is niet blokkeren, en dan grijpt de ABS ook niet in en sta je ook eerder stil.
Grappig; ik zit net naar deze te kijkenquote:Op zondag 28 april 2013 21:36 schreef Gummiebeer het volgende:
ABS blijft voor BMW rijders! Dat hou ik vol!
quote:Op zondag 28 april 2013 21:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Grappig; ik zit net naar deze te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 april 2013 21:40 schreef Sloggi het volgende:
Hoe dan ook, tijd voor foto's van mooie Yamaha's.Goeie klappert, zit der nog een verhaal achter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 april 2013 21:40 schreef Sloggi het volgende:
Hoe dan ook, tijd voor foto's van mooie Yamaha's.Ligt er mooi bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig is het geen TDM![]()
Wrom? prima ding om woon werk op te rijden; cruizz control, radio, verstelbaar scherm, allesjhquote:
Geen idee, als ik naar de bron van het plaatje ga kom ik uit op een site met voorover bukkende jongedamesquote:Op zondag 28 april 2013 21:41 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Goeie klappert, zit der nog een verhaal achter?
ik wil absquote:Op zondag 28 april 2013 21:36 schreef Gummiebeer het volgende:
ABS blijft voor BMW rijders! Dat hou ik vol!
Maar het blijft een BMW. Al geef je een lelijk ding een sliertje, het blijft lelijk. Ofzoiets..quote:Op zondag 28 april 2013 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wrom? prima ding om woon werk op te rijden; cruizz control, radio, verstelbaar scherm, allesjh
Ik wil ook bmw rijdenquote:Op zondag 28 april 2013 21:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dan moet je een BMW kopen. En dan ben je een BMW rijder
Die R6'en hebben wel de neiging om in de fik te vliegen, met name de 06-08 modellen vanwege hun enkelwandige alu tank die buiten het frame uitsteekt..quote:Op zondag 28 april 2013 21:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Geen idee, als ik naar de bron van het plaatje ga kom ik uit op een site met voorover bukkende jongedames.
Nog een mooie, mét verhaal:
http://www.r6-forum.com/forums/showthread.php?t=87348
Omdat lelijk. Meer iets voor ekte ouwe lullen.quote:Op zondag 28 april 2013 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wrom? prima ding om woon werk op te rijden; cruizz control, radio, verstelbaar scherm, allesjh
Die R6'en hebben wel de neiging om in de fik te vliegen, met name de 06-08 modellen vanwege hun enkelwandige alu tank die buiten het frame uitsteekt..quote:Op zondag 28 april 2013 21:45 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
http://www.r6-forum.com/forums/showthread.php?t=87348
Niks mis met deze fiets:quote:Op zondag 28 april 2013 21:46 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daarom rijden de meeste, als ze al durven.. een BMW!
Dan zou ik toch voor de mof gaan hoor.quote:Op zondag 28 april 2013 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
Of een Pan, maar dat lijkt me nogal een slagschip.
Of een FJ, alleen zijn die vrij gedateerd.
Of een GSX-F.
Ik zou voor de Pan gaan.quote:Op zondag 28 april 2013 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
Of een GSX-F.
Is puur en alleen om snelweg op te reezen; de AT vindt die lange lappen op snelheden van 140+ niet zo geweldig.quote:Op zondag 28 april 2013 21:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maar het blijft een BMW. Al geef je een lelijk ding een sliertje, het blijft lelijk. Ofzoiets..
Funktie gaat voor vorm.quote:Op zondag 28 april 2013 21:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat lelijk. Meer iets voor ekte ouwe lullen.
Vara geen optie? Houdt wel van snelwegquote:Op zondag 28 april 2013 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is puur en alleen om snelweg op te reezen; de AT vindt die lange lappen op snelheden van 140+ niet zo geweldig.
[..]
Funktie gaat voor vorm.
De enige waarvan ik zeker weet dattie snelweg abuse een beetje aan kan, en bewezen kilometervreters.quote:Op zondag 28 april 2013 21:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan zou ik toch voor de mof gaan hoor.
Ik zou ze allemaal domweg eens moeten rijden.quote:
Jij zou met de kanarie gaan, maar ikke niet, en ik heb domweg geen zin om mijn lieve AT zo te gaan mishandelen met die lange afstanden.quote:
crosstourerquote:Op zondag 28 april 2013 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is puur en alleen om snelweg op te reezen; de AT vindt die lange lappen op snelheden van 140+ niet zo geweldig
Zou ook nog kunnen idd, maar dat is net zo'n ouwelullenhok als een K1100.quote:Op zondag 28 april 2013 21:51 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Vara geen optie? Houdt wel van snelweg
ik heb nog een fazer voor jequote:Op zondag 28 april 2013 21:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De enige waarvan ik zeker weet dattie snelweg abuse een beetje aan kan, en bewezen kilometervreters.
[..]
Ik zou ze allemaal domweg eens moeten rijden.
[..]
Jij zou met de kanarie gaan, maar ikke niet, en ik heb domweg geen zin om mijn lieve AT zo te gaan mishandelen met die lange afstanden.
Geen geld voor.quote:
Ik weet nog wel een Ford Ka te koop.quote:Op zondag 28 april 2013 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen idd, maar dat is net zo'n ouwelullenhok als een K1100.
Fazer wat?quote:
Kweek er maar violen inquote:
Ik hoef geen kinderbrommer; waarom denk je dat toevallig alles wat ik post 1000+cc is?quote:
neem dan een hayabusa met verlengde achterbrug.quote:Op zondag 28 april 2013 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderbrommer; waarom denk je dat toevallig alles wat ik post 1000+cc is?
compensatiedrang?quote:Op zondag 28 april 2013 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderbrommer; waarom denk je dat toevallig alles wat ik post 1000+cc is?
Alle 3 de voorbeelden zijn ouwe lullen hokken.quote:Op zondag 28 april 2013 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen idd, maar dat is net zo'n ouwelullenhok als een K1100.
Dat is ook echt de enige uitzondering op de regel..quote:
GSX-F1100, lachen man, heb je hetzelfde motorblok als ik. Ken je je lol op met cheap shots van mensen hier ontwijkenquote:Op zondag 28 april 2013 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
Of een GSX-F.
Wat de neuk hangt daar onder? Een katalysator?quote:
Dat bedoel ik..quote:Op zondag 28 april 2013 21:58 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Dat is ook echt de enige uitzondering op de regel..
heb er een paar dagen mee over een circuit mee mogen rijden, maar wat een machine is dat..
Da's de zijstandaard.quote:Op zondag 28 april 2013 21:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat de neuk hangt daar onder? Een katalysator?
Dat achterlichtjequote:
Mag niet van Annequote:Op zondag 28 april 2013 22:01 schreef Sloggi het volgende:
Waarom voor dat geld trouwens geen R1100GS?
Lelijk, degelijk en voldoende vermogen.
Echt? 130 Pk uit een 600cc toerbrommertje?quote:Op zondag 28 april 2013 21:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
neem dan een hayabusa met verlengde achterbrug.![]()
Fazertjes hebben nog altijd 2x het vermogen van een AT
Jij snapt hetquote:
Met wat ga ik op mijn bek dan? een Dero zuipt als een ketter.. een BMW schijnt nog makkelijk 1 op 16 te lopen op snelheid. Cardan, kleaujeau proof enzo.. Er zijn niet voor niks nog zoveel van die dingen over.quote:Op zondag 28 april 2013 21:57 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Alle 3 de voorbeelden zijn ouwe lullen hokken.![]()
Jij wil gewoon een snelwegbrommert, en dan zit je al snel aan ouwelullenhokken.
Mij lijkt een Honda de juiste keus qua kosten en betrouwbaarheid. Met een BMW ga je op je bek, zker weten. En niet letterlijk gezien.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:06 schreef Dekatria het volgende:
Denk dat Gummie bedoelt dat Beemers bij lange na niet zo betrouwbaar zijn als ze vroeger wellicht waren.
Dat is geen enkel merk meer.quote:Op zondag 28 april 2013 22:06 schreef Dekatria het volgende:
Denk dat Gummie bedoelt dat Beemers bij lange na niet zo betrouwbaar zijn als vroeger wellicht waren.
Klopt, voor die S1000RR zijn er al 2 terugroep acties geweest..quote:Op zondag 28 april 2013 22:06 schreef Dekatria het volgende:
Denk dat Gummie bedoelt dat Beemers bij lange na niet zo betrouwbaar zijn als ze vroeger wellicht waren.
Ze doen hun best maar. Ik koop het ding niet voor de leut; die gaat helemaal naar de kleaute gereden worden op de snelweg, in de pekel, alles. Ik moet gewoon zo'n ding erbij hebben voor woon-werk, beetje bergruimte, comfort, en power, meer eisen zijn er niet. En die K's zijn heel vaak al doorrijfietsen, handvatverwarming, alles zit er meestal al op; meteen blazen.quote:Op zondag 28 april 2013 21:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
GSX-F1100, lachen man, heb je hetzelfde motorblok als ik. Ken je je lol op met cheap shots van mensen hier ontwijken
Anne verbiedt mij niks; ze zegt alleen dat ze het een lelijk schijthok vindtquote:
Goldwing.quote:Op zondag 28 april 2013 22:11 schreef BlackLining het volgende:
Koop een Goldwing
Kun je complete vrachten meeslepen, heb je meteen centrale verwarming, aparte badkamer en douche aan boord en een comfortabele bank om op te zitten. En in de achterbak kun je dan nog je Africa Twin meenemen voor als je een leuk stukkie offroad tegen komt.
Ja, en toch lijkt het me best lachen om daar een keer een rondje op te makenquote:Op zondag 28 april 2013 22:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Goldwing.![]()
M'n pa had er 1, het schijthok. Das toch geen motor rijden meer? Tevens kreeg hij een aanrijding van achteren met zo'n schijthok. Daarna durfde hij geen motor te rijden, de faalhaas.Nu wel weer en nu rijd hij Shadow.
![]()
Gewoon de hele tijd rondrijden als de Topicpolizei, durven ze nietsquote:Op zondag 28 april 2013 22:14 schreef BlackLining het volgende:
Wel met donker vizier uiteraard. Straks kom ik nog bekenden tegen
1 keer gedaan, nooit meer.quote:Op zondag 28 april 2013 22:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, en toch lijkt het me best lachen om daar een keer een rondje op te maken
Wel met donker vizier uiteraard. Straks kom ik nog bekenden tegen
Nee.quote:Op zondag 28 april 2013 22:11 schreef BlackLining het volgende:
Koop een Goldwing
Kun je complete vrachten meeslepen, heb je meteen centrale verwarming, aparte badkamer en douche aan boord en een comfortabele bank om op te zitten. En in de achterbak kun je dan nog je Africa Twin meenemen voor als je een leuk stukkie offroad tegen komt.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:11 schreef Anne het volgende:
Of men heeft geen vriendin, of ze hebben er eentje zonder mening.
Nee,ik ga niet op een portapotti rijden. non option.quote:
Portapotti++quote:
Overigens wil ik ook nog wel een extra fietsje erbij, maar die zou dan voor offroad geneuzel worden. En laat dát dan weer niet gaan met de Bandit, heb ik ondervondenquote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef BlackLining het volgende:
Maar heb je echt een andere fiets nodig voor snelweg ja? AT kan dat toch ook wel? Beetje kut voor je banden, maar ja. Ik vraag me af of een tweede fiets kopen dan wel zo lucratief is.
Neem een Alpquote:Op zondag 28 april 2013 22:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Overigens wil ik ook nog wel een extra fietsje erbij, maar die zou dan voor offroad genezel worden. En laat dát dan weer niet gaan met de Bandit, heb ik ondervonden
mijn 1 pitter kan het ook maar 200kmper dag 140km/h zal ie niet tof vindenquote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef BlackLining het volgende:
Maar heb je echt een andere fiets nodig voor snelweg ja? AT kan dat toch ook wel? Beetje kut voor je banden, maar ja. Ik vraag me af of een tweede fiets kopen dan wel zo lucratief is.
Dan krijg ik ruzie met JK1982quote:
Dat hebtie al voor zover ik weetquote:Op zondag 28 april 2013 22:19 schreef WallyPower118 het volgende:
Anders koop je toch een mooie setje tandwielen voor je AT en maak je hem zo lekker zuinig?
Volgens mij heeft SD dat al.quote:Op zondag 28 april 2013 22:19 schreef WallyPower118 het volgende:
Anders koop je toch een mooie setje tandwielen voor je AT en maak je hem zo lekker zuinig?
Ja, een uur en een kwartier op de snelweg @ 130 - 140 vindt hij niet leuk; ik voel dat hij daar niet blij van wordt, en hij heeft ook al bijna een tonnetje weg he.quote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef BlackLining het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
Gaat niet om lucratief; gaat me gewoon om de luxe van vaste slanke koffers, rechtop zitten achter een volle kuip, hoge ruit, power en een beschaafd verbruik. Ik heb ruimte nodig, en standaard met koffers op de AT rijden is niks; veel te lomp.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:17 schreef Dekatria het volgende:
Had je eigenlijk nou al proefgereden op die SuperTen?
Nee, geen tijd meer voor gehad. Moest ineens aan het werk, en daarna zat ik op de bank met een au beentje.quote:Op zondag 28 april 2013 22:17 schreef Dekatria het volgende:
Had je eigenlijk nou al proefgereden op die SuperTen?
Staat hierboven al ergens vermeld idd, ik heb mijn achtertandwiel al flink kleiner als standaard.quote:
ik post hier net 1 week, hoe moet ik dat nou wetenquote:Op zondag 28 april 2013 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
Staat hierboven al ergens vermeld idd, ik heb mijn achtertandwiel al flink kleiner als standaard.
Well there's your answer. Denk alleen dat het wat betreft koffers minder is op de XTZ. De standaard meuk is sowieso prut.quote:Op zondag 28 april 2013 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
Nee, geen tijd meer voor gehad. Moest ineens aan het werk, en daarna zat ik op de bank met een au beentje.
Ik zou echt niet met een Goldwing op reis willen. Voor geen goud.quote:Op zondag 28 april 2013 22:24 schreef picodealion het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar ik zie de charme wel in van een Goldwing. Niet in Nederland overigens, maar wel als je écht gaat reizen.
Lijkt mij ook wel wat, In de VS, waar je amper de bocht om hoeftquote:Op zondag 28 april 2013 22:24 schreef picodealion het volgende:
Ik zal wel de enige zijn, maar ik zie de charme wel in van een Goldwing. Niet in Nederland overigens, maar wel als je écht gaat reizen.
quote:Op zondag 28 april 2013 22:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Well there's your answer. Denk alleen dat het wat betreft koffers minder is op de XTZ. Standaard meuk is sowieso prut.
[..]
Ik zou echt niet met een Goldwing op reis willen. Voor geen goud.
Precies. Ik ben van plan over een jaartje of 2 een oost-naar-west tocht door de VS te gaan maken. Ik sluit niet uit dat ik een stuk op een Goldwing zal rijden.quote:Op zondag 28 april 2013 22:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel wat, In de VS, waar je amper de bocht om hoeft
Ik heb het vandaag gepostquote:Op zondag 28 april 2013 22:24 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
ik post hier net 1 week, hoe moet ik dat nou weten
Begrijp ik nou dat je er eentje gaat sponsoren?quote:Op zondag 28 april 2013 22:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Well there's your answer. Denk alleen dat het wat betreft koffers minder is op de XTZ. De standaard meuk is sowieso prut.
Een XTZ? Daar koop ik liever een Scrambler of Bonnie voor. Of allebei, voor het geld wat zo'n S10 nieuw kostquote:Op zondag 28 april 2013 22:28 schreef Sounddragon het volgende:
Begrijp ik nou dat je er eentje gaat sponsoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |