wtftwitter:Ultras_awaydays twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 14:46:28Reported 40,000 Dortmund fans currently in Madrid, most of them not having tickets will be going for the after party if they reach the final reageer retweet
Baas!quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:05 schreef Grifte het volgende:
wtftwitter:Ultras_awaydays twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 14:46:28Reported 40,000 Dortmund fans currently in Madrid, most of them not having tickets will be going for the after party if they reach the final reageer retweet
Dortmund gaat wel scoren, dus Real zal er veel moeten maken.. Denk dat Dortmund het wel gaat redden.quote:Op maandag 29 april 2013 12:35 schreef inZanity het volgende:
Zal er om hangen of Ronaldo meedoet of niet. Als ie meedoet zie ik Real nog wel terugkomen eigenlijk. Al moet ik zeggen dat ik Dortmund de finale wel gun, mooie club.
Ik gun Ronaldo jeukpoeder in zijn haarlakquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:43 schreef vluggejapie99 het volgende:
Ik gun Ronaldo wel een paar doelpunten zolang BvB maar doorgaat, 4:4 lijkt me wel mooi
quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Dortmund mooiste club van de laatste 4, dus hoop dat ze CL winnen
Essien is wel opmerkelijkquote:
Makkelijke keuze.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:19 schreef Doublepain het volgende:
Live beelden van Jack kijken of Sierd
Of tijdens de groepsfase, 2 presentators in de studio en nog 1tje in het stadionquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:22 schreef Lagrinta het volgende:
Niemand een idee anders zijn het leuke snoepreisjes voor Jack? Wat voegt ie toe? Doet ie radiocommentaar?
Wedstrijdje kijken, hotelletje pakken en morgen zich melden in Barcelona, nog even op het veld staan, nog een wedstrijdje meepakken, nog een hotelletje testen en dan het vliegtuigje naar Amsterdam grijpen en de bankrekening weer fijn gespekt zien krijgen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:19 schreef Lagrinta het volgende:
Vraagje: Wat doet Jack eigenlijk in Bernabeu naast alleen de voorbeschouwing doen?
Het is echt een schande dat die vent daarvoor betaald krijgt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wedstrijdje kijken, hotelletje pakken en morgen zich melden in Barcelona, nog even op het veld staan, nog een wedstrijdje meepakken, nog een hotelletje testen en dan het vliegtuigje naar Amsterdam grijpen en de bankrekening weer fijn gespekt zien krijgen.
Ik heb een 1 op 1 binding met CR7quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een binding met Real Madrid? Fascinerend.
Ik hoef het niet te weten, maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een 1 op 1 binding met CR7
Waar beweer ik dat? :Squote:Op dinsdag 30 april 2013 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
inZanity is niet voor Real Madrid.
En dan in de extra tijd nog twee Duitse doelpunten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:28 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon snel de 1-0 scoren, meer druk op Dortmund zetten en dan BAM BAM BAM Ronaldo 4-0
Nee, anders stond het er welquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dan in de extra tijd nog twee Duitse doelpunten.
Hier hapert het soms, zal dat pleuriskastje van ziggo wel zijn wat m'n tv signaal verdeelt over tv en internet. Ding hangt zo slap aan de aansluiting als iemand met een erectiestoornis in een oude hoer met een emmerkut.quote:
Lief dagboek.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hier hapert het soms, zal dat pleuriskastje van ziggo wel zijn wat m'n tv signaal verdeelt over tv en internet. Ding hangt zo slap aan de aansluiting als iemand met een erectiestoornis in een oude hoer met een emmerkut.
Goed dat ik de opstelling heb gepost, anders had je het niet geweten wat niemand had het nog gepost.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Higuain
Waar is Benzema?
Die sloopt Hummels
Haha, ja Stijn! Nu zie je het zelf!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goed dat ik de opstelling heb gepost, anders had je het niet geweten wat niemand had het nog gepost.
Ik zag het al toen Sierd erover begon, wel leuk dat je je post wil beschermenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goed dat ik de opstelling heb gepost, anders had je het niet geweten wat niemand had het nog gepost.
Ohhhhhhhquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag het al toen Sierd erover begon, wel leuk dat je je post wil beschermen
Ik haat toneelstukjes van Davy, maar dat geheel terzijde. Ambrosius walgt van dit soort ''lief-dagboekreacties''.quote:
Ik vul je verhaal slechts even aan voor de feitelijke juistheid.quote:
Nu leek het op een sprookjequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vul je verhaal slechts even aan voor de feitelijke juistheid.
Sierd > NOSquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef Doublepain het volgende:
Met ondertiteling
TAKE THAT NOS!!
[..]
Nu leek het op een sprookje
Sprookjes hebben een happy end over het algemeen. Real in de finale is geen happy end, een huilende Ronaldo wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:36 schreef Doublepain het volgende:
Met ondertiteling
TAKE THAT NOS!!
[..]
Nu leek het op een sprookje
Madrid gaat gewoon door, eindequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sprookjes hebben een happy end over het algemeen. Real in de finale is geen happy end, een huilende Ronaldo wel.
Wat zijn de wedstrijd-odds en de odds voor Madrid in finale?quote:
Geen idee, zoek het opquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:40 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wat zijn de wedstrijd-odds en de odds voor Madrid in finale?
Ik zie niet in waarom Real ineens wel met gemak zou kunnen winnen als de 3 vorige keren dat totaal niet gelukt isquote:
Gelukkig hoeft hij niet te fappen op Messi, al is het zeer voorspelbaar dat hij tóch Messi noemt vanavond.quote:
4,50 op Unibetquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:40 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wat zijn de wedstrijd-odds en de odds voor Madrid in finale?
Het weer is nu beter.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:40 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom Real ineens wel met gemak zou kunnen winnen als de 3 vorige keren dat totaal niet gelukt is
Voor Real om deze wedstrijd te winnen, of Real naar finale? Laatste denk ik gezien de hoge odd, tochquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:41 schreef Toto69 het volgende:
Dit wordt echt een machtig mooie wedstrijd.
Ik voel het.
Wat zegt aad300 ervan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:41 schreef Toto69 het volgende:
Dit wordt echt een machtig mooie wedstrijd.
Ik voel het.
Foto's van de bij?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Gundogan heeft bijgetekend bij Borussia Dortmund.
Ik zou eerder een tekening verwachten dan.quote:
Ja dat laatste, voor winst Real maar 1,50quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Voor Real om deze wedstrijd te winnen, of Real naar finale? Laatste denk ik gezien de hoge odd, toch>
Klaarbijkelijkquote:
Ik heb BVB 5 of meer corners (gehele wedstrijd) @ 2.10quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja dat laatste, voor winst Real maar 1,50
Had die geen ban?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:45 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat InZanity pas bij de 3-0 inschakelt.
Je bent wel veel met InZanity bezig.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:45 schreef onlogisch het volgende:
hij gaat dus een mooie wedstrijd missenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:45 schreef onlogisch het volgende:
Welke Maria?quote:
Die zie je niet met het blote oog.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik geen Messi?
Grueter wel.quote:
Jouw voorgevoel is vaak een slecht voorgevoel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:50 schreef inZanity het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat Real gewoon nog doorgaat.
Welkomquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:50 schreef inZanity het volgende:
Die vader van Ben?quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:50 schreef inZanity het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:50 schreef inZanity het volgende:
We zullen zienquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:50 schreef inZanity het volgende:
Hulp van Fuentes.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:52 schreef Grifte het volgende:
Spanjaardjes zijn inderdaad fanatiek, zie je zelden
Barça gaat morgen ook zo beginnen, ze moeten welquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:52 schreef Grifte het volgende:
Spanjaardjes zijn inderdaad fanatiek, zie je zelden
Bij Bayern-Barca voorspelde ik 4-0. Hoeveel werd het ook alweer?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw voorgevoel is vaak een slecht voorgevoel.
Ik voorspelde ook 4-0.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bij Bayern-Barca voorspelde ik 4-0. Hoeveel werd het ook alweer?
Een bal is nooit hetzelfde, twee wedstrijden zijn rond.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:54 schreef -Willempie- het volgende:
Dit houdt Real niet de hele wedstrijd vol --> Dortmund door
Gebeurd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:58 schreef HighVolume het volgende:
[..]
kut ik was ff weg , wat is er gebeurt?
Dundeequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Teting. Wat een wedstrijd alEerder ook al tegen Man United
2-1quote:
Natuurlijk :Squote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef GGMM het volgende:
Slecht van Ronaldo.
Dat had Messi beter gedaan.
Daarom is die ook verkozen tot beste voetballer ter wereld.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:00 schreef GGMM het volgende:
Slecht van Ronaldo.
Dat had Messi beter gedaan.
Commentator is irritant zegquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Denk toch echt dat er wel wat doelpuntjes gaan vallen hoor.
Ok.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Commentator is irritant zeg
Reus dribbelt er wel een paar voorbij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Zonder Götze gaat het wel lastig worden trouwens besef ik ineens
Ze hebben nog genoeg andere geweldige spelers.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Zonder Götze gaat het wel lastig worden trouwens besef ik ineens
Grosskreutz bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze hebben nog genoeg andere geweldige spelers.
Da's een beetje een eeuwig talent ja, maar Reus, Lewandowski, Blaaziekofskie, Gündogan, Subotic, Piszcek enz.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad, wat mij betreft de grootste anti-voetballende ploeg van de wereld..
Waarom heb je die uberhaupt open gedaan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Er lopen lekkere gekke vrouwen voor mijn huis, snel gordijnen dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |