Niet ass to mouth??quote:Op maandag 29 april 2013 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je moet 'm wel goed schoonpoetsen aan een van de lakens na afloop he.
quote:
Komt omdat dat ook zelden zo is.quote:Op maandag 29 april 2013 18:57 schreef Specularium het volgende:
Ik zie bij geile pron nooit poep aan de stok.
Raar.
Ik heb m'n oranje shirt aan, ik ga zo de stad in.quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
Zo, ik heb wel weer genoeg mannen gespammed.
Nou mag jij weer soppen op vrouwen dan.quote:
Ik zag net hele volksstammen richting het centrum gaan met oranje Mickey Mouse oren en alles.quote:Op maandag 29 april 2013 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb m'n oranje shirt aan, ik ga zo de stad in.
Die mannen zijn wat te glad. Bovendien kijken vrouwen vooral naar het gezicht.quote:Op maandag 29 april 2013 19:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou mag jij weer soppen op vrouwen dan.
Beetje jongensachtig mag wel, ben nog geen 40'er.quote:Op maandag 29 april 2013 19:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Die mannen zijn wat te glad. Bovendien kijken vrouwen vooral naar het gezicht.
Leuk toch, ik hoor hier ook alleen maar muziek als ik buiten een peuk rook.quote:Op maandag 29 april 2013 19:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag net hele volksstammen richting het centrum gaan met oranje Mickey Mouse oren en alles.
Ben snel weer naar huis gegaan.
Wollah, ieck niet Maroc!quote:Op maandag 29 april 2013 19:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voorschurft prikt hem er zo in als je even niet oplet.
Je hebt gelijk, het is nu wel mooi geweest.quote:Op maandag 29 april 2013 18:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik doelde op Corrie die zit te hengelen.
Ze zegt elke keer dat het een grap is maar ze begint er zelf 100x per dag over uit het niks.
Net als met dat niet koken.
Inderdaad. Afgehaakt.quote:Op maandag 29 april 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
Nee was geen bal aan. Terwijl ik kwisjes toch vaak wel leuk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |