Jij wel danquote:Op maandag 29 april 2013 07:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Goedemorgen, volgens mij heeft Jan de Hoop er geen zin in vandaag.
Ik heb geen vrij helaas en dus ook weinig zin.quote:Op maandag 29 april 2013 07:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij wel danHet regent. Lichtpuntje: het is wel lekker rustig vandaag, iedereen is zowat vrij denk ik.
quote:Op maandag 29 april 2013 07:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb geen vrij helaas en dus ook weinig zin.
Laat ik nou echt lezen, ik heb vrij, sorryquote:
Hier ook NOTquote:Op maandag 29 april 2013 07:49 schreef Drugshond het volgende:
Vanavond maar eens ergens rustig een biertje pakken *Not*
NOT bedoel ik hiermee, dat ik helemaal niet rustig een biertje ga pakken maar het op een zuipen ga gooien.quote:
Je kunt wel merken dat ik EN slecht heb geslapen EN nog niet wakker ben, het dringt allemaal nog niet zo door.quote:Op maandag 29 april 2013 07:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
NOT bedoel ik hiermee, dat ik helemaal niet rustig een biertje ga pakken maar het op een zuipen ga gooien.
Evil Knievel Dragracing.
quote:Op maandag 29 april 2013 07:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt wel merken dat ik EN slecht heb geslapen EN nog niet wakker ben, het dringt allemaal nog niet zo door.
Ik ben klaarwakker, mag ook wel mijn werk zit erop.quote:Op maandag 29 april 2013 08:06 schreef Karina het volgende:
Idiootik krijg al elke keer die tetten op mijn scherm als ik dit topic open en nu dit, collega's zullen wel denken.
Over een uurtje of zo begin ik wakker te worden. Beetje te laat naar bed gegaan gisteren en ook nog heel slecht geslapen, gaat niet goed samen.quote:Op maandag 29 april 2013 08:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben klaarwakker, mag ook wel mijn werk zit erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |