Bedankt.quote:Op maandag 29 april 2013 21:35 schreef Specularium het volgende:
Die Atari is trouwens ook een berg aids bij elkaar.
Hij werkt nu maar ik had het beter bij de herinnering kunnen houden.
Afwachten maar inderdaad.quote:Op maandag 29 april 2013 21:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Grote neger, dit zou best wel eens een belangrijke stap kunnen zijn voor die 'homofobe' sporten.
Dat de graphics kut waren had ik wel verwacht maar die controls zijn echt heel slecht.quote:Op maandag 29 april 2013 21:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Bedankt.
Maak meteen een mental note dat ik dat beter niet kan doen met mijn MSX.
Veel plezier.quote:Op maandag 29 april 2013 21:38 schreef OProg het volgende:
Ga zo maar eens even de kroeg in om een biertje te halen. Gewoon omdat het kan. [ afbeelding ]
Maar jij hebt ook een beetje een bijzonder gevoel voor humor, met je flamoes.quote:Op maandag 29 april 2013 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond de uitzending van vrijdag anders best leuk
quote:Op maandag 29 april 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
Ik ga maar eens bijtijds naar bed, ik ben alleen nog maar moe de laatste tijd.
Kennelijk. Maar de uitzending van vrijdag ging over het Koningslied en de belangenverstrengeling daaromheen. Was zowel informatief als komisch.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:21 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook een beetje een bijzonder gevoel voor humor, met je flamoes.
In het begin was hij nog wel leuk, in dat programma (dit was het nieuws?). Maar dat is hij al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kennelijk. Maar de uitzending van vrijdag ging over het Koningslied en de belangenverstrengeling daaromheen. Was zowel informatief als komisch.
Ik vond zijn oudejaarsconference toen wel aardigquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:32 schreef Kentoet het volgende:
[..]
In het begin was hij nog wel leuk, in dat programma (dit was het nieuws?). Maar dat is hij al jaren niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |