AUB niet zeg, niveau was al zo hoogquote:Op zondag 28 april 2013 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Davy ik zou het niet pikken hoor. Als ik jou was zou ik boos wegstormen en pas terugkomen als wij geleerd hebben dat wij je toch nodig hebben.
Een beetje onder het mom "you don't know how much you miss something until it's gone" zeg maar.
Heeft Davy wel gewicht?quote:Op zondag 28 april 2013 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ligt wel in de lijn der verwachting ja als jij je gewicht erin zet.
Wat slecht zijn deze zegquote:Op zondag 28 april 2013 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
pow powquote:Op zondag 28 april 2013 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij neemt Whey voor 2quote:Op zondag 28 april 2013 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je merkt wel aan zijn posts dat kapi een mager mannetje is die jaloers is op mannen met spieren/kracht
Hoezo denk je dat? Geef eens een uitgebreide uitleg.quote:Op zondag 28 april 2013 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je merkt wel aan zijn posts dat kapi een mager mannetje is die jaloers is op mannen met spieren/kracht
Afgaande op je foto's lijkt je zwaarlijvigheid me eerder een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.quote:
neequote:Op zondag 28 april 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat? Geef eens een uitgebreide uitleg.
Happel is niet voor niks mijn idool.quote:Op zondag 28 april 2013 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Foto's? Waar zijn jouw foto's? Oh wacht, durf je nietquote:Op zondag 28 april 2013 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Afgaande op je foto's lijkt je zwaarlijvigheid me eerder een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.
iedereen heeft spieren debiel.quote:Op zondag 28 april 2013 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een waardeloze user ben je ook.quote:
Oké Frankrijkquote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een waardeloze user ben je ook.
Littlerabbit, ik geef mijn poging tot neutralist te zijn hierbij op.
Waar heb je het in godsnaam over? Napo, zeg er iets van als mede-eindbaas.quote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Foto's? Waar zijn jouw foto's? Oh wacht, durf je niet
Je loopt maar weer weg van de waarheid.quote:Op zondag 28 april 2013 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over? Napo, zeg er iets van als mede-eindbaas.
PSV is in de aanval sterker dan Twente.quote:Op zondag 28 april 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit denk ik ook, Twente is in de verdediging sterker dan PSV.
Ja maar verdedigers maken de goalsquote:Op zondag 28 april 2013 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV is in de aanval sterker dan Twente.
PSV heeft Marceloquote:Op zondag 28 april 2013 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Koop je niets voor.quote:Op zondag 28 april 2013 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is goed, maar zet je stappen wel goed uit voordat je in de aanval schiet. Het is niet de bedoeling dat je als een jihadstrijden erop springt, dat doet enkel af aan je eigen status en levert weinig op.quote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een waardeloze user ben je ook.
Littlerabbit, ik geef mijn poging tot neutralist te zijn hierbij op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |