quote:Op zondag 28 april 2013 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat wil ik wel. Ik zeg het toch
fuckjou ik ben er ook nogquote:Op zondag 28 april 2013 20:56 schreef Etsu het volgende:
Toto, ik wil foto, hier of via DM, maakt niet uit. Dan ga ik mn mening vertellen. Ik ben de enige hier die dat kan, dus je moet bij mij wezen.
Will doquote:Op zondag 28 april 2013 20:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je weet ons gesprek nog he, over de harde hand etc
PAS DAT EENS TOE JIJ MIETJE
grapje schatquote:
Ik zit bij je in het groepswhatsapp gesprek?quote:Op zondag 28 april 2013 20:56 schreef Etsu het volgende:
Toto, ik wil foto, hier of via DM, maakt niet uit. Dan ga ik mn mening vertellen. Ik ben de enige hier die dat kan, dus je moet bij mij wezen.
wie zitten daar allemaal?quote:Op zondag 28 april 2013 20:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
grapje schat
[..]
Ik zit bij je in het groepswhatsapp gesprek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit ie niet in, DV ook niet.quote:Op zondag 28 april 2013 20:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
grapje schat
[..]
Ik zit bij je in het groepswhatsapp gesprek?
Straks app?quote:Op zondag 28 april 2013 20:58 schreef beautifulx het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 28 april 2013 20:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
grapje schat
[..]
Hihihi $
quote:Op zondag 28 april 2013 20:58 schreef Toto69 het volgende:
Foto van mij:*le troleface* XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |